Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

    Ved godt det er tidligt, og der lige er et par landskampe først. Men synes alligevel denne nyhed har lidt relevans til kampen:
    http://www.fyens.dk/sport/Skandale-N...rtikel/2776990

    Måske vi skal tirre ham lidt udefra lægterne, hvis det kan gøre ham så pigefornærmet. Nu har jeg selv spillet adskillige gange mod Søhus Stige, og ja deres tilskuerne kan komme med nogle knap så pæne ord, men en mand der lever af fodbold, burde være professionel nok til at vende det døve øre til.

    #2
    Medmindre vi mod alle forventninger henter en teknisk stærk forsvarer med fart i fødderne på fri transfer, er det altafgørende at vi ikke bliver overmodige af kampen mod FCK. Lasse og Hallgrimur skal ikke ud at løbe med Söder, Bille, Rise, Van Buren, Lyng etc., for så bliver vi kneppet.

    Esbjerg er et kontrahold pt, så hvis vi lader dem have bolden det meste af tiden, vil de være ret impotente.

    Boldbesiddende spillestil, mit skridt; Er træt af at tabe på naivitet og dårlig organisation.

    Comment


      #3
      .......... Koval........
      OL...HJ...LN....MK
      RF...EM...AB...EL
      .......AK.....RF.......

      Imo er MK vs. AS det eneste man kan diskutere, medmindre der er noget skade/karantæne jeg har overset.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Medmindre vi mod alle forventninger henter en teknisk stærk forsvarer med fart i fødderne på fri transfer, er det altafgørende at vi ikke bliver overmodige af kampen mod FCK. Lasse og Hallgrimur skal ikke ud at løbe med Söder, Bille, Rise, Van Buren, Lyng etc., for så bliver vi kneppet.

        Esbjerg er et kontrahold pt, så hvis vi lader dem have bolden det meste af tiden, vil de være ret impotente.

        Boldbesiddende spillestil, mit skridt; Er træt af at tabe på naivitet og dårlig organisation.
        Hej Hallgrimur ... LOL.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #5
          Lund har karantæne...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            .......... Koval........
            OL...HJ...LN....MK
            RF...EM...AB...EL
            .......AK.....RF.......

            Imo er MK vs. AS det eneste man kan diskutere, medmindre der er noget skade/karantæne jeg har overset.

            MvT
            Lund har karantæne ;-)
            Last edited by Magge; 01-09-2015, 19:23.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Lund har karantæne...
              Så må det vel blive Magnus.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Så må det vel blive Magnus.

                MvT
                Magnus en mulighed, ja.

                Jeg ville nok prøve med Kirke (beholde Ari på VB). Kirke har en del kampe som højre back fra sin tid i Århus.

                Tror KN giver den til Diarra.

                Under alle omstændigheder en reminder til, at vi mangler bredde i det gode udvalg af forsvarsspillere.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Ved godt det er tidligt, og der lige er et par landskampe først. Men synes alligevel denne nyhed har lidt relevans til kampen:
                  http://www.fyens.dk/sport/Skandale-N...rtikel/2776990

                  Måske vi skal tirre ham lidt udefra lægterne, hvis det kan gøre ham så pigefornærmet. Nu har jeg selv spillet adskillige gange mod Søhus Stige, og ja deres tilskuerne kan komme med nogle knap så pæne ord, men en mand der lever af fodbold, burde være professionel nok til at vende det døve øre til.
                  Manden er stadig idiot. Det har et par måneder i fiskerbyen ikke ændret på..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Magnus en mulighed, ja.

                    Jeg ville nok prøve med Kirke (beholde Ari på VB). Kirke har en del kampe som højre back fra sin tid i Århus.

                    Tror KN giver den til Diarra.

                    Under alle omstændigheder en reminder til, at vi mangler bredde i det gode udvalg af forsvarsspillere.
                    Jeg tror og håber også at han vælger Kirke på højreback så vi kan få afprøvet Azer/Makrini duoen igen...

                    Comment


                      #11
                      Nyindkøb starter måske inde for EFB mod OB

                      http://www.bold.dk/nyt/mex-paulsen-o...-starte-mod-ob

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Nyindkøb starter måske inde for EFB mod OB

                        http://www.bold.dk/nyt/mex-paulsen-o...-starte-mod-ob

                        Palsson har i hvert fald et godt ry i Sverige, hvor han mest har spillet central forsvarer på det seneste (er oprindelig midtbane), Paulsen vil de åbenbart have i det centrale forsvar. Man kunne se Paulsen i midterforsvar med Michael Jcobsen og Palsson på defensiv midt, hvor EfB også klart har manglet noget.
                        De to kommer helt sikkert til at rykke ved Esbjergs spil; spørgsmålet er så hvor meget og hvor hurtigt. Vi kan håbe på, at de har brug for noget tilvænning (Paulsen har ikke spillet i midterforsvaret i et godt stykke tid), og at det kan give os nogle åbninger. Ellers tror jeg generelt det er dårligt nyt for os, for det er begge gode spillere, der kan give et slidt EfB-mandskab noget frisk blod.

                        Comment


                          #13
                          Jeg sælger den gerne for 1p

                          Comment


                            #14
                            Optakt hos Tipsbladet.dk, som byder på en 2-2'er.

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk

                            OB er notorisk gode til at sætte kriseramte klubber og spillere igang, og da Nicki Bille har været en meget stor skuffelse for Esbjerg, lur mig ikke om han scorer hattrick på mandag, hvis han får lov til at starte inde.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Optakt hos Tipsbladet.dk, som byder på en 2-2'er.

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk

                              OB er notorisk gode til at sætte kriseramte klubber og spillere igang, og da Nicki Bille har været en meget stor skuffelse for Esbjerg, lur mig ikke om han scorer hattrick på mandag, hvis han får lov til at starte inde.
                              Måske er et hattrick lige lovligt meget at gøre ud af det, men frygter det samme..

                              Comment

                              Working...
                              X