Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen, ny træner i FCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Michael Hemmingsen, ny træner i FCV

    Er han ikke så meget OB at det kan stå her?
    Det bliver spændende at følge. Jeg spår FCV tilbage i Superligaen om max 2 år.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    #2
    Er der nogen spillere tilbage at træne i den klub..?

    Herligt med en gigantisk FC nedtur, det er snart plastik det hele, det fylder allerede godt i toppen af ligaen igen i denne sæson... Ærgerligt det skal gå ud over MH, men væk med dem, fortid, tak... og det tror jeg også, den virker helt smadret den klub...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Er han ikke så meget OB at det kan stå her?
      Det bliver spændende at følge. Jeg spår FCV tilbage i Superligaen om max 2 år.
      Det kan vi nu godt vædde en ølle bølle om at de ikke er

      Comment


        #4
        Off topic much?

        Men jeg vil gerne tage et væddemål på dit udsagn. Kurt Andersen er på vej ud af klubben, de har solgt alle profilerne, og de har ret begrænset tilskuer- og sponsoropbakning. Jeg tror der er større chance for, at de spiller i 2. division/er gået konkurs om 2 år, end at de spiller SL. De har levet på Kong Kurts nåde, og med hans exit er der ingen penge.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Og hvis de nogensinde får spillere i nærheden af superliganiveau, så køber vi dem.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Er han ikke så meget OB at det kan stå her?
            Det bliver spændende at følge. Jeg spår FCV tilbage i Superligaen om max 2 år.
            det tror jeg nu ikke kommer til at ske, jeg tror faktisk risikoen for kollaps er større end chancen for oprykning

            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det kan vi nu godt vædde en ølle bølle om at de ikke er
            det gør jeg også gerne

            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Off topic much?

            Men jeg vil gerne tage et væddemål på dit udsagn. Kurt Andersen er på vej ud af klubben, de har solgt alle profilerne, og de har ret begrænset tilskuer- og sponsoropbakning. Jeg tror der er større chance for, at de spiller i 2. division/er gået konkurs om 2 år, end at de spiller SL. De har levet på Kong Kurts nåde, og med hans exit er der ingen penge.
            same same I see
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Ups -vidste ikke at Kurt Andersen var på vej ud. Det trækker klart ned. De har også Harboe som sponsor, men mon de vil betale nok.

              Konklusion: Jeg tror MH bliver en god træner for klubben, men siger nej tak til væddemål :-)
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                FCV er død i dansk fodbold. Det er ikke AGF. Der er intet grundlag at falde tilbage på. Nyoprykkede Næstved har flere tilskuere end FCV kan drømme om. Inden for tre år er der kun moderklubben tilbage og DS-bold.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Ups -vidste ikke at Kurt Andersen var på vej ud. Det trækker klart ned. De har også Harboe som sponsor, men mon de vil betale nok.

                  Konklusion: Jeg tror MH bliver en god træner for klubben, men siger nej tak til væddemål :-)
                  på vej ud....han er da vist ude og han har helt sikkert ikke ladet en check blive liggende på bordet
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Men mon ikke Hemmingsen er noget dyrere end Hansen.

                    Er der ikke noget med der rykker 3-4 hold op fra 1. div. i år.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Er der ikke noget med der rykker 3-4 hold op fra 1. div. i år.
                      Jo, der rykker 3 hold op, men med 3 uafgjorte og 3 nederlag i de første 6 kampe er de allerede 9 points efter Lyngby på trediepladsen.
                      Det ligner en klub i frit fald.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                        Jo, der rykker 3 hold op, men med 3 uafgjorte og 3 nederlag i de første 6 kampe er de allerede 9 points efter Lyngby på trediepladsen.
                        Det ligner en klub i frit fald.
                        Det er det også. De skal være glade for bare at redde livet i 1.div

                        Comment

                        Working...
                        X