Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var også det jeg tænkte på, når vi ved der er afgange på vej, håbede jeg der var lidt mere på plads af alt det andet... ikke fordi der ikke også er ting der er kommet på plads, vi har to gode angribere feks., men sådan generelt set så bliver det godt nok meget arbejde igen... de unge, Magnus og Thomsen er jo også en del af udløbene... Desler er vores nye stjerne, han gør alting nemmere...
    Ja, hvis vi hvert år kan hive en op i 1. holdstruppen der har niveau som Desler, så ville det hele være meget nemmere
    Forhåbentlig har JJT og MP det der skal til. Det er i hvert fald dem jeg har hørt mest positivt om.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Vi har måske sagt farvel til mange fra vores 13-14 bedste, men jeg synes det fortæller noget om hvor stor udskiftning der er i trupperne. Det regnestykke du laver i det jeg citerer tror jeg egentlig man kunne lave for stort set alle andre klubber i ligaen.
      Enig.
      Det er jo også altid en balancegang med de lange vs de korte kontrakter, hvis nu ikke vedkommende slår til.
      Jeg tror alle var begejstret for en lang aftale med AK, men jeg mener at huske at 'man' (mange af os) var lidt mere tilbageholdende med en lang kontrakt til Festersen (nogen endda med signingen i sig selv).
      Men med lado og TM havde vi måske også en grund til at have forbehold

      Comment


        Hvis man hentede en ny forsvarsspiller her til vinter som vi kalder X kunne start 11 se sådan ud næste sommer

        Falkes
        OL HJ X AS
        MD MeM JJT Ny
        Fester AK

        Så det er muligt at der kommer en pæn udskiftning næste sommer i truppen men Start11 behøver altså ikke..
        Håber desuden stadig at vi henter Matti på en kort 3-4 måneders kontrakt og ser om han har niveauet som vi søger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Tjo men er det virkelig så slemt? Er det ikke bare lidt sådan det er nu engang er for en klub på OBs niveau?

          Så længe man kan holde en nogenlunde fast stamme på holdet tror jeg ikke det er det store problem at skifte en del ud i marginalspillerne. Og jeg synes da vi nærmer os et punkt hvor det er tilfældet

          Af dem du nævner vil det naturligvis være et slag at misse Falk når det sker og til dels også Emil. På målmandsposten vil vi højst sansynligt også skulle hente noget ind med "starter-kvalitet". Men er det ikke nærmest forventeligt for et suppehold at skulle erstatte 2-3 startere om året?

          Har lige hurtigt regnet lidt ud fra denne oversigt:

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transfers-2015

          Jeg har ikke kigget specifikt på hvilke spillere det er og jeg har inkluderet spillere der er skiftet på lejemål. OB har sagt farvel til 10 spillere i dette transfervindue, mens de resterende 11 i gennemsnit har sagt farvel til præcis 9. To (RFC og AGF) har mistet 12 og både SE og BIF har også mistet 10.

          Vi har måske sagt farvel til mange fra vores 13-14 bedste, men jeg synes det fortæller noget om hvor stor udskiftning der er i trupperne. Det regnestykke du laver i det jeg citerer tror jeg egentlig man kunne lave for stort set alle andre klubber i ligaen.
          Det ved jeg ikke, hvor slemt gør jeg det da..? Kontraktudløb? det er vel ikke i sig selv noget der har med at gøre hvad niveau vi er på..?

          Jamen det er jeg da enig i, men er som sagt bekymret, for der står jo ikke nogen steder at det absolut går sådan... Hvad med målmands posten, hvad med midterforsvaret, eller hvad med Falk, mfl. måske... det er da en væsentlig del af stammen... og her tænker vi slet ikke på der kan komme salg ud over det...

          Jo det tror jeg rammer meget godt, om vi så rammer en 2-3 stykker ved jeg så ikke, det er jo en del af min bekymring... set ud fra FcK kampen er der 5 navne fra starteren der udløber... Plan B, starteren mod AaB, er der også 5 udløb...

          Det kan man sikkert ofte, men hvor om alting er kan jeg jo så se vi er nogen af dem der har skiftet mest, mens vi samtidig er blandt dem med flest udløb næste sommer igen... og så er vi tilbage ved bekymringen/pointen...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Ja, hvis vi hvert år kan hive en op i 1. holdstruppen der har niveau som Desler, så ville det hele være meget nemmere
            Forhåbentlig har JJT og MP det der skal til. Det er i hvert fald dem jeg har hørt mest positivt om.
            Tænker også det er mere eller mindre sikre forlængelser de to, JJT og MP...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det kan godt være jeg overreagerede , men det var nu det at indkøbene blev remset op efterfulgt af : "alligevel er der brok på brok" som pissede mig af .
              Brokker du dig nu over brok på brok?
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Tjo men er det virkelig så slemt? Er det ikke bare lidt sådan det er nu engang er for en klub på OBs niveau?

                Så længe man kan holde en nogenlunde fast stamme på holdet tror jeg ikke det er det store problem at skifte en del ud i marginalspillerne. Og jeg synes da vi nærmer os et punkt hvor det er tilfældet

                Af dem du nævner vil det naturligvis være et slag at misse Falk når det sker og til dels også Emil. På målmandsposten vil vi højst sansynligt også skulle hente noget ind med "starter-kvalitet". Men er det ikke nærmest forventeligt for et suppehold at skulle erstatte 2-3 startere om året?

                Har lige hurtigt regnet lidt ud fra denne oversigt:

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transfers-2015

                Jeg har ikke kigget specifikt på hvilke spillere det er og jeg har inkluderet spillere der er skiftet på lejemål. OB har sagt farvel til 10 spillere i dette transfervindue, mens de resterende 11 i gennemsnit har sagt farvel til præcis 9. To (RFC og AGF) har mistet 12 og både SE og BIF har også mistet 10.

                Vi har måske sagt farvel til mange fra vores 13-14 bedste, men jeg synes det fortæller noget om hvor stor udskiftning der er i trupperne. Det regnestykke du laver i det jeg citerer tror jeg egentlig man kunne lave for stort set alle andre klubber i ligaen.
                Du har da ret.... Vi har bare ikke en fast stamme og kan ikke nøjes med 2-3 skift i start11 sådan som det ser ud nu ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Brokker du dig nu over brok på brok?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Brokker du dig nu over brok på brok?
                    Ha ha 👍
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det kan godt være jeg overreagerede , men det var nu det at indkøbene blev remset op efterfulgt af : "alligevel er der brok på brok" som pissede mig af .
                      Om du overreagerede skal jeg ikke kunne sige, men at læse en masse "han synes han er en bedre fan end mig" ind i det, det synes jeg var en overfortolkning... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        JH løste det allervigste - en målmand, men jeg er da lidt betænkelig ved at en 22-årig ukrainer skal råbe til Lasse. Og omvendt. Sproget.

                        Men den manglende CF kan ikke under nogen omstændigheder forsvares, synes jeg. Vi har kun 2 der er ok, og den ene, Lasse, har Kent jo sagt ikke passer til en del kampe (!?). Jeg ved heller ikke hvad planen er, hvis der er nogen, men vil ikke dømme noget der ligner ud før vi ser resultatet. Sejler CF igen er det PINLIGT.
                        Mon Kryger også skal prøves der :-)
                        Jeg havde ret med sproget. Desværre. Det var medvirkende til usikkerhed og fejl mod Sønderjyske og i et interview i FS fremgår det tydeligt hvor elendig hans engelske er. Det skal nok lykkes hen ad vejen men som jeg skrev i debatten kan der gå lidt tid = flere fejl.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment

                        Working...
                        X