Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det kræver jo så først og fremmest at JH og Kent rent faktisk kigger på den position og i Mattis retning....det er der jo ingen garantier for
    Kan jeg ikke forestille mig andet end de er... Men aner det ik..
    Jeg kunne godt forestille mig at de har fortalt agenten at hvis han er transferfri kunne der blive en kontrakt

    Comment


      #17
      Mon ikke at han er for fin til os?

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...etter-klubjagt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Handel til 4 mill. Spændende at se hvem de erstatter ham med
        4 mille? Sygt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan jeg ikke forestille mig andet end de er... Men aner det ik..
          Jeg kunne godt forestille mig at de har fortalt agenten at hvis han er transferfri kunne der blive en kontrakt
          tja håber alt andet lige de prioritere at få landet en forsvarer først.....men kan de lokke ham hertil så fint med mig :)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja han er.
            Takker... så kunne det da tænkes der var bud efter Sanneh(er ikke obs. på deres handler ellers)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Mener at vide at vi er inde i seriøse forhandlinger om Sanneh, netop efter de har fået sig den erstatning. Men hvis vi er oppe over de 4 mill, er det tvivlsomt om der kan blive enighed om økonomien.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                tja håber alt andet lige de prioritere at få landet en forsvarer først.....men kan de lokke ham hertil så fint med mig :)
                Klart at det ikke har 1. Prioritet pt. Men nogle gange kommer der en spiller forbi og frier.. Så er det med at tage muligheden. Hvis han er "gratis" vel og mærke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Emillios Se indlæg
                  Mener at vide at vi er inde i seriøse forhandlinger om Sanneh, netop efter de har fået sig den erstatning. Men hvis vi er oppe over de 4 mill, er det tvivlsomt om der kan blive enighed om økonomien.
                  må man spørge hvorfra du "mener at vide det"? Lyder spændende...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Emillios Se indlæg
                    Mener at vide at vi er inde i seriøse forhandlinger om Sanneh, netop efter de har fået sig den erstatning. Men hvis vi er oppe over de 4 mill, er det tvivlsomt om der kan blive enighed om økonomien.
                    Så må de sgu have 20% i vidresalg hvis de kan nøjes med 2.5mill

                    hvor har du hørt dette?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Klart at det ikke har 1. Prioritet pt. Men nogle gange kommer der en spiller forbi og frier.. Så er det med at tage muligheden. Hvis han er "gratis" vel og mærke
                      Klart - mener bestemt også vi kan bruge forstærkninger til midten - nu så jeg ikke kampen igår men kan forstå at makrini ser bedre og bedre ud og at azer fungerede fint (?)

                      ....Er det tilfældet må det klart være forsvaret der er 1. prioritet - men JH kan vel sagtens klare to ting på en gang....

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Klart - mener bestemt også vi kan bruge forstærkninger til midten - nu så jeg ikke kampen igår men kan forstå at makrini ser bedre og bedre ud og at azer fungerede fint (?)

                        ....Er det tilfældet må det klart være forsvaret der er 1. prioritet - men JH kan vel sagtens klare to ting på en gang....
                        Makrini bliver bedre og bedre. Så fedt. Azer gjorde det også fint igår. Men der skal jo være en sund konkurrence

                        Comment


                          #27
                          Ja altså hvis alle "afslørede" sine kilder, var der nok ikke så mange der snakkede. Men ikke nogen med direkte adgang til forhandlingerne desværre. Prøver desperat at få dem til at finde førstehåndskilder der gider at sladre. Derfor den lumre formulering "mener at vide".

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Emillios Se indlæg
                            Ja altså hvis alle "afslørede" sine kilder, var der nok ikke så mange der snakkede. Men ikke nogen med direkte adgang til forhandlingerne desværre. Prøver desperat at få dem til at finde førstehåndskilder der gider at sladre. Derfor den lumre formulering "mener at vide".

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Emillios Se indlæg
                              Ja altså hvis alle "afslørede" sine kilder, var der nok ikke så mange der snakkede. Men ikke nogen med direkte adgang til forhandlingerne desværre. Prøver desperat at få dem til at finde førstehåndskilder der gider at sladre. Derfor den lumre formulering "mener at vide".

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Der er da sket lidt i vinduet..

                                Jonas Hansen Ungdomsspiller 30.06.2016
                                Alexander Nicolaisen Ungdomsspiller 30.06.2016
                                Mathias Würtz Ungdomsspiller 30.06.2017

                                Zohore forlænget
                                Thomsen forlænget
                                Azer forlænget

                                Oliver Lund for Håkon Skogseid
                                Michael Falkesgaard for Ousager
                                Michael Tørnæs for Michael Falkesgaard
                                AK Jacobsen for Vladimir Dvalishvili
                                Rasmus Festersen for Thomas Dalsgaard
                                Mohammed El Makrini for Martin Spelmann
                                Maksym Koval for Mads Toppel

                                Thomas Mikkelsen for Thomas Mikkelsen Udlejet til Vejle
                                Kasper Larsen for Kasper Larsen Solgt til Groningen

                                Emil Peter Jørgensen kontraktudløb
                                Daniel Høegh Solgt til FC Basel

                                Mangler lige det sidste .. 8 timer endnu .. det er jo en hel arbejdsdag..
                                ja der er tid endnu, og jeg tror der sker mere endnu. KN har sagt at truppen forbliver intakt, så måske får vi lov at beholde RF og EL, hvis vi skal tage hans ord for gode varer. Jeg tror vi henter en cf. eller en cm. Jeg notere mig JH ikke har været ude og lukke vinduet for OB endnu, så mon ikke der sker lidt mere. Jeg vil elske at se Matti i OB igen, men der er sikkert andre muligheder til den plads...Ørnskov evt.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X