Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    I det mindste ligner jeg ikke Lasse Nielsen...... sagt om hans skade i hovedet. Fed kommentar, og giver indtryk af han har det godt. Super kamp af ham, vigtigt for alle parter.

    Comment


      KN og LN roser Koval

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...an-reddede-os/

      Comment


        Koval på rundens hold i Tipsbladet

        http://tipsbladet.dk/nyhed/rundens-h...13-spillerunde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Han ligner en der er blevet varm nu, klasseredningerne selvfølgelig, men han ligner også en der er lidt mere let på tå, og står de rigtige steder, og det ser meget mere sikker ud nu end i starten... Stor præstation i dag, han har lidt med sit svage ben, men jeg skal da også lige love for at vi er gode til at spille den tilbage til det ben, det var sgu lidt underligt at se på... men lækker kamp af Koval, der endda også fik et ordentlig par på lampen...
          Ja han er meget et-benet og det ser lidt ud til at enkelte af vores spillere ikke lige har vænnet sig til det. Derudover tror jeg også han er lidt utilfreds over at han to gange kommer ud og bokser, men ikke engang formår at bokse den ud af feltet, men ellers virker han stærkere. Han griber hvad der skal gribes, og når ned til boldene langs jorden, hvor han tidligere kun har halvklaret den slags skud, så det er en bedre keeper vi har nu, end for 2 måneder siden og det er bare smukt at han er uhyre selvkritisk, ser fremad og vil have forbedret de ting, som stadig ikke sidder 100%

          Comment


            Ja, der er super meget potentiale i en målmand der vil gøre selv de få dårlige ting bedre, og gerne i morgen.

            Tror han er en super stærk keeper, der kunne være guld værd at få til holdet med et par stærke forsvarer foran ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Ja han er meget et-benet og det ser lidt ud til at enkelte af vores spillere ikke lige har vænnet sig til det. Derudover tror jeg også han er lidt utilfreds over at han to gange kommer ud og bokser, men ikke engang formår at bokse den ud af feltet, men ellers virker han stærkere. Han griber hvad der skal gribes, og når ned til boldene langs jorden, hvor han tidligere kun har halvklaret den slags skud, så det er en bedre keeper vi har nu, end for 2 måneder siden og det er bare smukt at han er uhyre selvkritisk, ser fremad og vil have forbedret de ting, som stadig ikke sidder 100%
              Ja der er lidt med at bokse væk også, det har du ret i, bolden kommer ikke rigtig ud af farezonen, men det er han helt sikkert obs på ja, tror også det kan blive ganske godt med ham...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Tunnel fra 20 meter? Imponerende ringe. Send ham på et fly ud af landet hurtigst muligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Han ligner en der er blevet varm nu, klasseredningerne selvfølgelig, men han ligner også en der er lidt mere let på tå, og står de rigtige steder, og det ser meget mere sikker ud nu end i starten... Stor præstation i dag, han har lidt med sit svage ben, men jeg skal da også lige love for at vi er gode til at spille den tilbage til det ben, det var sgu lidt underligt at se på... men lækker kamp af Koval, der endda også fik et ordentlig par på lampen...
                  Jeg var lige lidt hurtig ude der tror jeg... Jeg prøvede, og det gav i den grad bagslag...

                  Ked af jeg jinxede den for os...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg var lige lidt hurtig ude der tror jeg... Jeg prøvede, og det gav i den grad bagslag...

                    Ked af jeg jinxede den for os...

                    Comment


                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-koval-i-kiev/

                      Jamen held og lykke til Deportivo med det...

                      (Ved godt, at det er OT, men synes, at det var lidt kuriøst, og så i disse agurketider :) )

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-koval-i-kiev/

                        Jamen held og lykke til Deportivo med det...

                        (Ved godt, at det er OT, men synes, at det var lidt kuriøst, og så i disse agurketider :) )
                        "Deportivo La Coruna har forstærket sin målmandspost for resten af sæsonen, ..."

                        Forstærket ... fnis.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          "Deportivo La Coruna har forstærket sin målmandspost for resten af sæsonen, ..."

                          Forstærket ... fnis.

                          MvT
                          ha ha . Så kan JH da trøste sig med ikke at være den eneste som er blevet narret ��
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            ha ha . Så kan JH da trøste sig med ikke at være den eneste som er blevet narret ��
                            Tjek superliga.dk ... kunne godt huske at han lavede mange fejl, men damn ... han er vild.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Tror ikke der er tvivl om potientialet ved Koval, han havde nogle vilde redninger i ny og næ.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Tjek superliga.dk ... kunne godt huske at han lavede mange fejl, men damn ... han er vild.
                                Link tak

                                Comment

                                Working...
                                X