Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    God idé med en "jubel-optimist tråd" som modsvar til alle de nuværende tråde, der er fyldt med "grædekoner" eller pessimister, om man vil.

    Alene handlerne Spelmann, Festersen, AK og Makrini samt signingen af Kent Nielsen og John Bredal gør, at Jesper Hansen har meget lang snor fra mig. Uagtet (næsten), hvilken forsvarer vi henter inden vinduet lukker.

    Kommer der ikke flere spillere til, ændrer tonen sig dog nok en anelse.
    Meget enig.

    Og når ja - når vi til næste års regnskab kan se der måske er +20 mio. til forskel, ja så er det også en succes i mine øjne.
    Kan godt leve med tingene tager tid og koster nogle fejl, sådan er gamet.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      Manden er jo GENIAL!

      Guld træner Kent Nielsen til OB!

      Festersen Top score
      AK Top score

      Lige det vi har tørste efter i lang tid nogle der kan finde målet !

      Makaronni ligner også et superkøb !

      Jeg har stor stor tillid til at Jesper Hansen hiver 1-2 kaniner ind inden lukketid på dette transfer vindue!

      STOR STOR TILLID HERFRA!
      Har du røget hash?
      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
        Har du røget hash?
        Ikke stærkt nok

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Meget enig.

          Og når ja - når vi til næste års regnskab kan se der måske er +20 mio. til forskel, ja så er det også en succes i mine øjne.
          Kan godt leve med tingene tager tid og koster nogle fejl, sådan er gamet.
          ja sådan er gamet - og selvfølgelig skal bøgerne afstemmes osv osv.

          Men det svage forsvar vi har kommer til at koste - og placeringer og vundne kampe giver også ekstra penge i kassen - penge man så giver køb på.

          Og det kan blive dyrt at spare - det så vi sidste år hvor man forsøgte med minimums bemanding - hvorefter JH var nødt til at finde forstærkninger i vintervinduet - da nedrykning truede - DET havde været endnu dyrere.

          Og nej vi bør ikke komme i reel fare i år - men så dårlige er VFF ikke...og kommer Hobro igang så giver de os også problemer.

          Og nu vi snakker penge - klare holdet sig godt, så lokker det altså flere folk på stadion....

          Problemet er ikke at det tager tid - det er at det tager for lang tid og vi åbenbart bliver ved med at gentage de samme fejl igen og igen. I år gik vi uden et potent angreb - det ser ud til at være løst nu......istedet har man så solgt ud af forrsvaret - hvor længe skal vi så vente på det bliver bare nogenlunde igen?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja sådan er gamet - og selvfølgelig skal bøgerne afstemmes osv osv.

            Men det svage forsvar vi har kommer til at koste - og placeringer og vundne kampe giver også ekstra penge i kassen - penge man så giver køb på.

            Og det kan blive dyrt at spare - det så vi sidste år hvor man forsøgte med minimums bemanding - hvorefter JH var nødt til at finde forstærkninger i vintervinduet - da nedrykning truede - DET havde været endnu dyrere.

            Og nej vi bør ikke komme i reel fare i år - men så dårlige er VFF ikke...og kommer Hobro igang så giver de os også problemer.

            Og nu vi snakker penge - klare holdet sig godt, så lokker det altså flere folk på stadion....

            Problemet er ikke at det tager tid - det er at det tager for lang tid og vi åbenbart bliver ved med at gentage de samme fejl igen og igen. I år gik vi uden et potent angreb - det ser ud til at være løst nu......istedet har man så solgt ud af forrsvaret - hvor længe skal vi så vente på det bliver bare nogenlunde igen?
            Enig , der er en masse tabt indtjening ved ikke at invistere i holdet . Se blot på RFC kampen hvor det summede af optimisme og der kom 10.000 tilskuere . Spændende at se hvor mange der kommer på søndag , jeg gætter på de seneste kampe koster 2000-2500 tilskuere .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Enig , der er en masse tabt indtjening ved ikke at invistere i holdet . Se blot på RFC kampen hvor det summede af optimisme og der kom 10.000 tilskuere . Spændende at se hvor mange der kommer på søndag , jeg gætter på de seneste kampe koster 2000-2500 tilskuere .
              nok svært at lave en direkte sammenligning. Det dårligere vejr taler vel for færre tilskuere omvendt så er det fck der kigger forbi - plejer at være velbesøgte kampe.

              Men ja det vil koste i det lange løb, hvis det folk kan se frem til er ustabile præstationer med store nederlag til følge - så vil der være mange der vælger at se den på tv - så de kan slukke hvis det bliver for svært at holde ud. Eller også finder de noget andet der kan underholde en søndag eftermiddag....

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                nok svært at lave en direkte sammenligning. Det dårligere vejr taler vel for færre tilskuere omvendt så er det fck der kigger forbi - plejer at være velbesøgte kampe.

                Men ja det vil koste i det lange løb, hvis det folk kan se frem til er ustabile præstationer med store nederlag til følge - så vil der være mange der vælger at se den på tv - så de kan slukke hvis det bliver for svært at holde ud. Eller også finder de noget andet der kan underholde en søndag eftermiddag....
                Randers havde ca 17 tilskuere med FCK har nok nogle flere .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  det burde bestyrelsen ikke. Bestyrelsen bør ikke blande sig indset daglige arbejde viklet et transfervindue trods alt er. Det er derfor at man har en direktør - til at have det overordnede ansvar for driften.
                  bestyrelsen udarbejder den overordnede strategi og udstikker de rammer den daglige ledelse kan operere under.

                  Bestyrelsen overtog tøjlerne efter katastrofen PH men går da ud fra at JH har fuldmagt til agere inden for sit område og de udstukkede rammer ..
                  Nej, det BURDE en bestyrelse ikke... men jeg er ikke sikker på at det er sådan det foregår i OB...

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Nej, det BURDE en bestyrelse ikke... men jeg er ikke sikker på at det er sådan det foregår i OB...

                    mvh

                    MaxHH
                    Ikke sikker som i du tror/gætter/ har hørt ?
                    Eller ikke sikker som i du ved ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ikke sikker som i du tror/gætter/ har hørt ?
                      Eller ikke sikker som i du ved ?
                      For 3. gang... Jeg VED ikke præcis hvordan det foregår. Og håber da at Jesper Hansen har en vis frihed at agere indenfor...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        For 3. gang... Jeg VED ikke præcis hvordan det foregår. Og håber da at Jesper Hansen har en vis frihed at agere indenfor...
                        Godt så ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Nej, det BURDE en bestyrelse ikke... men jeg er ikke sikker på at det er sådan det foregår i OB...

                          mvh

                          MaxHH
                          Det er jeg heller ikke men det vil være en af forklaringerne på hvorfor det sejler ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #43
                            Jeg tror også det er vigtigt, at JH/Thorborg får sikret OB ret til meget mere brug af de meget ubrugte baner på stadion og atletikstadion. Ingen tvivl om, at det koster på holdenes kvalitetet af der er for få baner i Ådalen.
                            FCMs fantastiske indsats skyldes også det gode publikum på et stadion, hvor lydene ikke forsvandt ud ad åbne hjørner. Det har længe været en fejl ved stadion, en irritation for publikum og for spillere (især vinden). Det skal også have prioritet for JH. Fodbold er en samlet oplevelsespakke.
                            Last edited by Tåhyler; 28-08-2015, 07:34.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg tror også det er vigtigt, at JH/Thorborg får sikret OB ret til meget mere brug af de meget ubrugte baner på stadion og atletikstadion. Ingen tvivl om, at det koster på holdenes kvalitetet af der er for få baner i Ådalen.
                              FCMs fantastiske indsats skyldes også det gode publikum på et stadion, hvor lydene ikke forsvandt ud ad åbne hjørner. Det har længe været en fejl ved stadion, en irritation for publikum og for spillere (især vinden). Det skal også have prioritet for JH. Fodbold er en samlet oplevelsespakke.
                              Enig , vi er bagud ift flere hold i ligaen . Også på den baggrund jeg startede en tråd om emnet for et par uger siden
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                FCM-bossen vil til gengæld ikke love, at profiler som Erik Sviatchenko og Pione Sisto også er i klubben, når mandagens transfervindue er lukket.

                                - Det kan jeg ikke love, vi kan få et tilbud, vi ikke kan sige nej til, men som udgangspunkt vil vi gerne beholde dem vi har og så forstærke os med en eller to spillere, hvis vi kan komme af sted med det.

                                Men hvis I sælger en eller to af profiler, bliver der så hentet erstatninger ind?

                                - Ja, det kan jeg godt love, siger Steinlein.

                                Ifølge Steinlein har klubben løbende sagt nej til en del henvendelser på holdets profiler, men telefonen havde givet lyd fra sig under og efter kampen mod Southampton.

                                Her er en sportsdirektør, som kan sit kram. Watch and learn, Jesper Hansen.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X