Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er det ikke mest som indskifter på midtbanen han optræder på landsholdet ? ( har kun set få kampe med Island )
    Aner det faktisk ikke. Men mon ikke det er?!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Nårrhhh ja dumme mig ... selvfølgelig er det bestyrelsens skyld at der ikke kan findes de rette spillere til den rette pris . Jamen så vil jeg fra nu af ønske vi havde en bestyrelse som den i Sønderjyske , VFF , FCN og lignende klubber hvor de har en bestyrelse som er bedre til at godkende spillere til fornuftige priser.
      Jeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...

        Mvh

        MaxHH
        Det tror jeg nu ikke det skal.

        Vil give ret I at hvis der skal 'springes' et budget så skal det forbi.

        Men er sikker på at JH har et beløb han kan bruge uden at han skal have en accept fra Mr. L'easy.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Det tror jeg nu ikke det skal.

          Vil give ret I at hvis der skal 'springes' et budget så skal det forbi.

          Men er sikker på at JH har et beløb han kan bruge uden at han skal have en accept fra Mr. L'easy.
          Jeg er ikke sikker. Synes det er blevet mere end antydet at det er en meget hands-on approach der bliver ført fra Mr. L'easy, efter pengekassen blev smækket i, og skibets kurs lagt om...

          Men jeg VED det ikke, vil jeg gerne lige understrege igen...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Kunne som også godt forestille mig at nogen ting skal forbi højere oppe, økonomisk set, men om det så er Mr. X eller Mr. Y vi vil bruge pengene på, det tror jeg ikke han tager afgørelsen omkring...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Kunne som også godt forestille mig at nogen ting skal forbi højere oppe, økonomisk set, men om det så er Mr. X eller Mr. Y vi vil bruge pengene på, det tror jeg ikke han tager afgørelsen omkring...
              Poul Hansen fik i hvert fald bud på at annullere den aftale han havde i hus med Nicolai Jørgensen... og det var allerede FØR vi blev erklæret fattige som kirkerotter...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...

                Mvh

                MaxHH
                Øhh , skal det forstås derhen at JH reelt ikke selv bestemmer hvilke typer der skal tilføres holdet , hvis bestyrelsen ikke mener der mangler en back , så mangler vi ikke en back ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Øhh , skal det forstås derhen at JH reelt ikke selv bestemmer hvilke typer der skal tilføres holdet , hvis bestyrelsen ikke mener der mangler en back , så mangler vi ikke en back ?
                  Nej, det ville betyde at jeg havde indsigt i hvordan forholdet mellem bestyrelsen og Jesper Hansen fungerede, og det har jeg ikke. Jeg kunne dog sagtens forestille mig et scenarie, hvor der kigges på økonomi over sportslige hensyn, eller omvendt, alt efter hvad der bringes på bordet. Uanset hvad, tror jeg ikke Jesper Hansen har frie tøjler, og kan gøre hvad han lyster uden opsyn...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Poul Hansen fik i hvert fald bud på at annullere den aftale han havde i hus med Nicolai Jørgensen... og det var allerede FØR vi blev erklæret fattige som kirkerotter...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Det er rigtigt ja, der meddelte ledelsen kort og godt at det var for mange penge...

                    ... og så tog Poul til Paris
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Nej, det ville betyde at jeg havde indsigt i hvordan forholdet mellem bestyrelsen og Jesper Hansen fungerede, og det har jeg ikke. Jeg kunne dog sagtens forestille mig et scenarie, hvor der kigges på økonomi over sportslige hensyn, eller omvendt, alt efter hvad der bringes på bordet. Uanset hvad, tror jeg ikke Jesper Hansen har frie tøjler, og kan gøre hvad han lyster uden opsyn...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Jeg er helt med på at JH ikke har frie tøjler og at han har et stramt budget , men har godt nok svært ved at tro at bestyrelsen blander sig i hvilke type spillere vi får ind , hvis JH bare holder sig inden for budgettet . Kan godt være alle indkøb skal godkendes af bestyrelsen , men inden for budgettet tror jeg det er ren proforma . Skal der bruges penge udover det budgeterede som f.eks da vi var tvunget til at hente Zohore og Dalsgaard så tror jeg det er noget de skal og bør blande sig i .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jeg er helt med på at JH ikke har frie tøjler og at han har et stramt budget , men har godt nok svært ved at tro at bestyrelsen blander sig i hvilke type spillere vi får ind , hvis JH bare holder sig inden for budgettet . Kan godt være alle indkøb skal godkendes af bestyrelsen , men inden for budgettet tror jeg det er ren proforma . Skal der bruges penge udover det budgeterede som f.eks da vi var tvunget til at hente Zohore og Dalsgaard så tror jeg det er noget de skal og bør blande sig i .
                        Jeg forestiller mig også at det er sådan det foregår, og håber de iøjeblikket sidder og kikker på en målmand og cf der er ud over budgettet. Ellers er vi fucked
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                        Comment


                          #27
                          God idé med en "jubel-optimist tråd" som modsvar til alle de nuværende tråde, der er fyldt med "grædekoner" eller pessimister, om man vil.

                          Alene handlerne Spelmann, Festersen, AK og Makrini samt signingen af Kent Nielsen og John Bredal gør, at Jesper Hansen har meget lang snor fra mig. Uagtet (næsten), hvilken forsvarer vi henter inden vinduet lukker.

                          Kommer der ikke flere spillere til, ændrer tonen sig dog nok en anelse.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            God idé med en "jubel-optimist tråd" som modsvar til alle de nuværende tråde, der er fyldt med "grædekoner" eller pessimister, om man vil.

                            Alene handlerne Spelmann, Festersen, AK og Makrini samt signingen af Kent Nielsen og John Bredal gør, at Jesper Hansen har meget lang snor fra mig. Uagtet (næsten), hvilken forsvarer vi henter inden vinduet lukker.

                            Kommer der ikke flere spillere til, ændrer tonen sig dog nok en anelse.
                            Isoleret set synes jeg også at salget af DH og KL er rigtig fornuftige - det er vigtigt at OB er i stand til at sælge spillere til udlandet. Det gør OB attraktiv at være ung spiller i. "Isoleret" fordi det er noget hø, hvis der ikke inde mandag hentes en rigtig god afløser i CF!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Jeg har INGEN indsigt i hvordan vores bestyrelse agerer i forhold til andre bestyrelser... Men jeg tror det er et meget godt gæt, hvis man antager at alt skal forbi Mr. L'easy, før der bliver trykket på nogen som helst knap. Om han har et andet syn på holdets behov, og økonomien i klubben end Jesper Hansen, aner jeg ikke...

                              Mvh

                              MaxHH
                              det burde bestyrelsen ikke. Bestyrelsen bør ikke blande sig indset daglige arbejde viklet et transfervindue trods alt er. Det er derfor at man har en direktør - til at have det overordnede ansvar for driften.
                              bestyrelsen udarbejder den overordnede strategi og udstikker de rammer den daglige ledelse kan operere under.

                              Bestyrelsen overtog tøjlerne efter katastrofen PH men går da ud fra at JH har fuldmagt til agere inden for sit område og de udstukkede rammer ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Isoleret set synes jeg også at salget af DH og KL er rigtig fornuftige - det er vigtigt at OB er i stand til at sælge spillere til udlandet. Det gør OB attraktiv at være ung spiller i. "Isoleret" fordi det er noget hø, hvis der ikke inde mandag hentes en rigtig god afløser i CF!
                                Meget enig, det er på mange måder, selvfølgelig med undtagelse af det gør ondt, rigtig fedt at der er sving i møllen på den front... Og det er gode signaler at sende ud, enig... Og det er bare sjovere at tjene penge på "sit eget værk"...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X