Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bruninho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bruninho

    Hold da helt ferie - FCN har vist lavet en konge-signing med ham.

    Det 3. mål mod Hobro er satme godt: Han erobrer selv bolden i et aggressivt pres, 1-2, afdribler én og køligt scoret.

    Ved godt at Hobro er helt ude af balance - men at han er med i første til sidste aktion i det mål er altså klasse.

    #2
    Kan da også ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede ham. Kunne han ikke have spillet VK istedet for Emil?
    prisen skulle kun have været 2-2,5 mill

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan da også ærge mig gul og grøn over at vi ikke hentede ham. Kunne han ikke have spillet VK istedet for Emil?
      prisen skulle kun have været 2-2,5 mill
      Måske ville han ikke til OB - men hellere være KBH-området?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Måske ville han ikke til OB - men hellere være KBH-området?
        Muligvis ja....

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Måske ville han ikke til OB - men hellere være KBH-området?
          Måske OB aldrig kiggede på ham ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Måske OB aldrig kiggede på ham ..
            endnu en mulighed....

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Måske OB aldrig kiggede på ham ..
              Nemlig - alt er muligt - vi ved det ikke...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Måske OB aldrig kiggede på ham ..
                Det er jo et navn man har hørt nævnt "mange" gange som en af de spændende spillere i 1. division. Så har svært ved at forestille mig, at der er hold i superligaen, der ikke har set ham an og overvejet ham i en eller anden grad. Men om det så har udmøntet sig i konkret interesse eller dialog med HB Køge er så en anden sag.

                Man må sige, at han har fået en imponerende start - og det tror jeg alligevel har overrasket mange.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Måske OB aldrig kiggede på ham ..
                  Jeg ved godt at du er sur på det hele lige nu... men ligefrem at postulere at OB ikke har kigget på hver eneste spiller i 1. division, og vurderet dem i forhold til holdet, er godt nok at tage de negative briller rigeligt langt op på næsen... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg ved godt at du er sur på det hele lige nu... men ligefrem at postulere at OB ikke har kigget på hver eneste spiller i 1. division, og vurderet dem i forhold til holdet, er godt nok at tage de negative briller rigeligt langt op på næsen... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg er ikke sur ......



                    Men hvis man har haft kigget på AK og Festersen samt Zohore så har man måske ikke kigget så meget på andre på den position ....

                    Så kan det være at man har kigget på ham som en erstatning for Falk eller Emil men vi ved jo at han ikke køber nogen før der er solgt (eller efter Høegh - Toppel) så man har vel ikke kigget ... eller kommet for sent ud af starthullerne og så vurderer du selv hvad det er værst ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Jeg er ikke sur ......



                      Men hvis man har haft kigget på AK og Festersen samt Zohore så har man måske ikke kigget så meget på andre på den position ....

                      Så kan det være at man har kigget på ham som en erstatning for Falk eller Emil men vi ved jo at han ikke køber nogen før der er solgt (eller efter Høegh - Toppel) så man har vel ikke kigget ... eller kommet for sent ud af starthullerne og så vurderer du selv hvad det er værst ..
                      Du VIRKER sur... ,o)

                      Og det var bestemt ikke det jeg tolkede ind i dit "Måske OB aldrig kiggede på ham ..". Hvis jeg tog fejl, beklager jeg...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Du VIRKER sur... ,o)

                        Og det var bestemt ikke det jeg tolkede ind i dit "Måske OB aldrig kiggede på ham ..". Hvis jeg tog fejl, beklager jeg...

                        Mvh

                        MaxHH
                        Nu taler du som en kvinde ... 😉

                        Ved ikke om JH overhovedet er proaktiv og kigger på nogen som helst før det er absolut nødvendigt for det virker ikke sådan og jeg ved heller ikke om han har andre til at gøre det for sig, hvilket jeg ikke tror ....

                        Jeg ved at Kent Nielsen er ude og se mange kampe her og der men har ikke hørt det samme om JH ...

                        Det virker mere som om han henter gamle kendinge og de som tilfældige agenter er ude og faldbyde ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment

                        Working...
                        X