Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stadion . Undersøgelser - Fornyelser.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu kommer letbanen jo også med station ved stadion.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Har du nogensinde været i Herning, i Aalborg, i Aarhus, i Parken, i Brøndby, i Vejle, i Horsens, i Silkeborg (når der er mange mennesker), i Haderslev (når der er mange mennesker) i bil? Det er ligeså meget et "helvede" at komme derfra. Det kan jo næsten ikke undgås, når mange mennesker er samlet på ét sted.
      Det kan bestemt godt undgås mht. Trafikken.. Jeg var nede og se en kamp på Camp Nou som vel efterhånden har plads til næsten 100.000 mennesker.. Vi kom derfra på 1/10-del af tiden ift. Her i Danmark. Så det kan lade sig gøre :-)

      Comment


        #18
        Enig med mange af jer. Stadion ligger tæt på perfekt, det er nemt at komme dertil i bil og så er det heller ikke langt fra centrum. Som jeg ser det kunne stadion dog godt bruge en god gammeldags gang renovering. Nogen dele af stadion ser lidt slidt og måske lidt kedeligt ud. Men vi kan ikke forvente et nyt stadion, sådan bare lige. Hvis vi samlede 14.000 til hver kamp, er det en anden sag. Synes faktisk det er lidt pinligt, at vi ikke kan samle 10.000 i snit, der bor trods alt en del mennesker i Odense og på fyn.

        Lukkede hjørner og en god gang renovering, så er stadion tip top i forhold til de andre klubber. Jeg kan egentlig godt lide den måde stadion er bygget op på, det er et simpelt stadion der bare lige mangler det sidste. F.eks. Esbjergs stadion synes jeg er grimt, hvor i mod Viborg og Brøndbys er rigtig fede.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af AculayIsMirtin Se indlæg
          Nu har jeg været i Herning flere gange, og deres parkeringsforhold er under al kritik.. Det er bogstaveligt talt en mark, og selv om motorvejen ligger lige ved siden af tager det 100 år at komme væk fra stadion, men det kan jo heller ikke undgås hvis over 8000 mennesker forlader samme område samtidigt, uanset hvor i landet vi snakker.

          Har også været mange gange i Herning , og ja det er et mararidt at komme derfra , især med tanke på det er ret nyt og der ingen naboer er så er frakørsels mulighederne fra P-pladsen ( marken ) elendige og ikke gennemtænkte.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Enig med mange af jer. Stadion ligger tæt på perfekt, det er nemt at komme dertil i bil og så er det heller ikke langt fra centrum. Som jeg ser det kunne stadion dog godt bruge en god gammeldags gang renovering. Nogen dele af stadion ser lidt slidt og måske lidt kedeligt ud. Men vi kan ikke forvente et nyt stadion, sådan bare lige. Hvis vi samlede 14.000 til hver kamp, er det en anden sag. Synes faktisk det er lidt pinligt, at vi ikke kan samle 10.000 i snit, der bor trods alt en del mennesker i Odense og på fyn.

            Lukkede hjørner og en god gang renovering, så er stadion tip top i forhold til de andre klubber. Jeg kan egentlig godt lide den måde stadion er bygget op på, det er et simpelt stadion der bare lige mangler det sidste. F.eks. Esbjergs stadion synes jeg er grimt, hvor i mod Viborg og Brøndbys er rigtig fede.
            Ja det er jo smag og behag , jeg syntes Esbjerg har det fedeste :-) .. Hvad gør at du syntes det er grimt ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              De åbne hjørner er klart den store anke jeg har , men da stadion i 1996/97 blev ombygget var der åbenbart kun penge til et ½-tag , hvilket gør at man skal komme i rigtig god tid hvis man skal være sikker på tørvejr .

              Jeg mener at have læst/hørt at tagkonstruktionen gør det umuligt at forlænge taget og også gør det vanskeligt at lukke hjørnerne , måske nogle ved noget her ?

              Det gør ikke tingene lettere at kommunen ejer stadion ( minus hovedtribunen ) og det kan være svært at lokke dem til at invistere i et stadion som er brugbart som det er nu , men det var så her jeg tænkte på vores ejerkreds :-)

              Hvem er de mest kapitalstærke folk i ejerkredsen og hvad ejer de , og kan der lokkes nye til ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Må være muligt at lukke hjørnerne ved at opføre nogle bygninger der evt. kunne bruges til kontorer, cafe/restaurant, fanshop m.m. På den måde vil det være en investering der ville kunne tjene sig selv ind over tid ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Må være muligt at lukke hjørnerne ved at opføre nogle bygninger der evt. kunne bruges til kontorer, cafe/restaurant, fanshop m.m. På den måde vil det være en investering der ville kunne tjene sig selv ind over tid ...
                  Meget enig, det var også tanken i starten med nogen tårne i hjørnerne som jeg husker det.

                  Jeg har også set noget tegninger et sted, ikke den herunder, men den indikerer også det var tanken.

                  http://www.fnt.dk/refpages/ref_0114.htm

                  Comment


                    #24
                    Syntes der mangler en stor fed shop derinde med masser af plads til at gå rundt på. Står satme som sild i en tønde hver gang og jeg er nød til at skynde mig ud for ikke at få Klaus...
                    Om meget gerne lukkede hjørner...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Må være muligt at lukke hjørnerne ved at opføre nogle bygninger der evt. kunne bruges til kontorer, cafe/restaurant, fanshop m.m. På den måde vil det være en investering der ville kunne tjene sig selv ind over tid ...
                      Måske er det lettere nu , end da FC Fyn var til og ville føle sig forfordelt hvis kommunen samarbejdede med OB ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Må være muligt at lukke hjørnerne ved at opføre nogle bygninger der evt. kunne bruges til kontorer, cafe/restaurant, fanshop m.m. På den måde vil det være en investering der ville kunne tjene sig selv ind over tid ...
                        Var også det der var meningen inden finanskrisen... Det var ikke kun et prestige projekt man prøvede at stable på benene den gang. Det var en forretningsmodel som de har i parken. Men alt skal "lejes" ud til en top dollar M2 for at det nærmer sig noget der er rentabelt.. Og det har ikke været muligt de sidste 6-7 år desværre....
                        Dette er mig fortalt direkte af et nuværende/tidligere bestyrelsesmedlem. Ved ikke om han længere sidder der.. Har ikke lige undersøgt det. Er rigtig gode venner med hans søn og mødte ham første gang til en fødselsdag for nogle år siden..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ja det er jo smag og behag , jeg syntes Esbjerg har det fedeste :-) .. Hvad gør at du syntes det er grimt ?
                          Grimt er måske så meget sagt :-) men kan bestemt ikke lide at den nedre del af tribunen er mindre end den øvre, man kan ikke rigtig se folk juble når der bliver scoret. Det ser bare lidt mærkeligt ud, hvis det var omvendt kunne det være et super fedt stadion :-)

                          Comment


                            #28
                            Altså jeg er helt med på flere af de beskrevne ændringer. Især lukkede hjørner og tørvejr til alle, men hvis billetpriserne stiger voldsomt og antallet af fans reduceres pga. det, så er det nok ikke en fordel.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              De åbne hjørner er klart den store anke jeg har , men da stadion i 1996/97 blev ombygget var der åbenbart kun penge til et ½-tag , hvilket gør at man skal komme i rigtig god tid hvis man skal være sikker på tørvejr .

                              Jeg mener at have læst/hørt at tagkonstruktionen gør det umuligt at forlænge taget og også gør det vanskeligt at lukke hjørnerne , måske nogle ved noget her ?

                              Det gør ikke tingene lettere at kommunen ejer stadion ( minus hovedtribunen ) og det kan være svært at lokke dem til at invistere i et stadion som er brugbart som det er nu , men det var så her jeg tænkte på vores ejerkreds :-)

                              Hvem er de mest kapitalstærke folk i ejerkredsen og hvad ejer de , og kan der lokkes nye til ?
                              Enig, stadion trænger til en renovering, hvor lukning af hjørnerne og en mere sammenhængende tagkonstruktion er oplagt uden nødvendigvis at koste en bondegård. Tror du har ret mht., at det nuværende halvtag ikke kan udvides. Derfor kræves der en hel udskiftning af taget hele vejen rundt, hvilket dog, udover mere læ for regn og vind, samtidig vil kunne give nogle kæmpe plusser mht lydniveauet og stemningen på stadion. Det nuværende tag vil så måske kunne genbruges på atletikstadion eller lign..

                              Placering af stadion er perfekt især med tanke på den kommende letbanestation ved "Ricardo-plads".

                              Comment


                                #30
                                Hvad kan de i Aarhus som vi ikke kan på Fyn ?

                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raeret/5789517

                                http://m.stiften.dk/agf/agf-vil-have...ion-inden-2020
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X