Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DBU Pokalen: TPI - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår ikke hvorfor Tørnæs var fortrukket frem for Koval mod TPI hvis det viser sig at han spiller med EFB. Jeg ved at han kun har trænet med en enkelt gang, men et eller andet sted var kampen mod TPI "gratis" og en glimrende mulighed for at lære sine holdkammerater at kende, uden for store omkostninger, hvis ikke Tørnæs står i kassen på mandag, hvad jeg egentlig regner med.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
      Jeg forstår ikke hvorfor Tørnæs var fortrukket frem for Koval mod TPI hvis det viser sig at han spiller med EFB. Jeg ved at han kun har trænet med en enkelt gang, men et eller andet sted var kampen mod TPI "gratis" og en glimrende mulighed for at lære sine holdkammerater at kende, uden for store omkostninger, hvis ikke Tørnæs står i kassen på mandag, hvad jeg egentlig regner med.
      Mon ikke at Tørnæs står mod Efb så KN og LH lige har nogle træninger til at finde ud af hvad tilstand han er i rent formmæssigt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke at Tørnæs står mod Efb så KN og LH lige har nogle træninger til at finde ud af hvad tilstand han er i rent formmæssigt
        Kent sagde i tirsdags at Kovals eneste (officielle) træningspas ikke gav en plads på holdet. Der er så ingen "fribilletter" i truppen, og det er imø et sundhedstegn, der skal præsteres noget på træningsbanen inden han kan spille kampe KN sagde også at Koval ville være i spil til EfB-kampen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Kent sagde i tirsdags at Kovals eneste (officielle) træningspas ikke gav en plads på holdet. Der er så ingen "fribilletter" i truppen, og det er imø et sundhedstegn, der skal præsteres noget på træningsbanen inden han kan spille kampe KN sagde også at Koval ville være i spil til EfB-kampen
          Koval starter jo som minimum på bænken mod EfB. Uden tvivl. Så er man også "i spil"..
          Vi må se

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Det der lyder lidt selvmodsigende: hvis Kent helst ville spare spillere - eller køre den hjem på 90% - hvorfor satte han så stort set start-11er på banen og stod i øvrigt og var utilfreds med tempoet, især i 1.halvleg?

            Jeg synes, du lægger for meget i en pokalkamp, hvor man imod en topmotiveret modstander kun har noget at tabe. Den type kampe ser superligahold sjældent godt ud i: de viser meget godt, at det er en del nemmere at forsvare, hvis man har god organisation, end det er at skabe kampene. TPI gjorde det godt: de var meget disciplinerede, lavede stort set ingen fejl i egen forsvarszone, og de kæmpede røven ud af bukserne. Synes også kampen viser, at vi har nogle problemer, som vi også har set i andre kampe: vi har svært ved at spille os til åbne muligheder i etableret angrebsspil, vi kan blive rådvilde og miste organisation, og så mister vi tempo i boldomgang.
            Alt det ser jeg som en del af prisen for at spille et nyt hold sammen; der mangler stadig sikkerhed i organisationen og tro på hinanden. Det kommer til at tage tid at bygge det op, og der er ingen garanti for, at det vil lykkes. Men Kent er begyndt på at bygge et bjerg, og det tager tid bare at se om det kan blive til noget.
            Ja det er jo netop Kent der er selvmodsigende. For hvordan kan det være I hans interesse, at spillerne giver sig fuldt ud? det var et notorisk spørgsmål, for svaret giver vel sig selv? og det ved spillerne jo godt. Derfor giver det ingen mening, ikke at give førstereserverne en kamp. TPI var kun gode, fordi OB spillede ufatteligt langsomt og umotiveret. Et motiveret hold, der holdte tempo, ville have kværnet dem fuldstændigt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kan sagtens følge vinklen med at skulle give talenter chancen.

              Jeg kan dog også godt se noget i, at vi får ikke meget bedre "træningspas" (undskyld TPI), at øve etableret angrebsspil i og det er jo der Kent gerne vil hen med vores hold.

              Så jeg synes det var helt ok at stille op som vi gjorde.
              Kan ikke se, vi får noget særligt godt træningspas ud af det, når der ingen intensitet er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jeg synes det er fint at Kent vælger som han gør, der er nogen ting der skal spilles sammen, og der var en god mulighed for det uden at være under det hårde pres der er i Suppen... Omvendt er der som flere nævner, vel ikke det store at hente i at de yngste skal have spilletid, det er ikke noget egentlig niveau over det de plejer at spille, og det er ikke en opstilling der ville komme til at ske igen foreløbig... Det kunne da være sjovt nok at se dem lidt, men det er helt ikke nok...
                Jo der er det at hente, at de sultne spillere bliver motiveret, og de etablerede spillere mærker de unge spilleres energi og ånden i nakken. Det var præcist dette, som vi altid kritiserede Lars Olsen for at gøre forkert, han brugte ikke truppens bredde, og det endte med at give en masse kulturproblemer, blandt andre faktorer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon ikke at Tørnæs står mod Efb så KN og LH lige har nogle træninger til at finde ud af hvad tilstand han er i rent formmæssigt
                  Det lyder ikke helt forkert.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Ja det er jo netop Kent der er selvmodsigende. For hvordan kan det være I hans interesse, at spillerne giver sig fuldt ud? det var et notorisk spørgsmål, for svaret giver vel sig selv? og det ved spillerne jo godt. Derfor giver det ingen mening, ikke at give førstereserverne en kamp. TPI var kun gode, fordi OB spillede ufatteligt langsomt og umotiveret. Et motiveret hold, der holdte tempo, ville have kværnet dem fuldstændigt.
                    Jeg håber faktisk, du har ret (i det med fed). Alternativet er, at vi faktisk ikke er bedre i det etablerede angrebsspil pt, end at et DS-hold kan holde os fra chancer. Jeg synes, der var tendenser til at holde tempo: hurtige indkast/frispark blev taget, sideskift osv. Det gik bare ikke stærkt nok, og de sidste afleveringer var ikke præcise nok - desværre noget vi har set i flere superligakampe. Der er måske meget at arbejde på endnu....
                    Jeg tror stadig på, at Kent ønskede højere tempo, men spillerne kunne ikke holde det. Vi er ganske enkelt ikke dygtige nok til det spil, som Kent gerne vil have (endnu).

                    Comment

                    Working...
                    X