Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er umidelbart godt en handel vi kan komme styrket ud af. KL har haft et par dårlige kampe, og jeg ser da fine muligheder for at vi kan finde en erstatning der er bedre. Prisen virker lav, men der bør være plads i budgettet til at hente en mere sikker mand til midterforsvaret. Det er et must at han er god på fødderne, for med Lasse og Haddi bliver det sgu for meget knoldesparkeri i forhold til den måde vi gerne vil spille på.
    En ny mand skal som du siger være god på fødderne , men det skal han nu også være med låget både i tanke og handling og i duellerne , for Haddi er ikke så fandens god i hovedspillet ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det er dybt urealistiskt, at vi kun har fået mellem to og tre millioner for Kasper Larsen.

      Som jeg læser artiklen, og jeg citerer:

      "Sport Fyn erfarer, at OB's sportsdirektør Jesper Hansen i aftes sagde god for transferen, der godt kan indbringe et par millioner eller tre, fordi Kasper Larsen netop havde forlænget sin kontrakt i OB til sommeren 2017."

      - så er det et tal Stiftens fordrukne sportsjournalister hiver ud af røven.

      Høegh havde halvandet år tilbage af sin kontrakt, i modsætning til Kaspers to år. Høegh var 24, Kasper er 22. Vi fik ca. 7 millioner for Høegh, så det er pæænt urealistiskt, at vi sælger en yngre spiller, med en længere kontrakt, for en tredjedel.

      Kasper er ikke så stort et talent som Høegh, men en pris på min. fire-fem millioner er ikke urealistisk, og jeg vil mene, at det er dårligt købmandsskab, hvis man ikke er deroppe omkring.
      Okay, jeg må give mig. Quereshi fra EB, der sædvanligvis er meget velinformeret, skriver på twitter, at hans hollandske kilder også siger ca. 3-400.000 euro (2.2-2.9 mil). Jeg synes det er lavt for en spiller fra vores start-11er, men det er vel deromkring Kaspers værdi ligger, hvis vi skal være nøgterne.
      Last edited by Onkel Riffel; 14-08-2015, 06:12.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        God vind til Kasper.

        Havde jeg ikke set komme, jeg er lidt mere trist end flertallet. Jeg troede på ham på den lange bane.

        Comment


          #34
          Hmmm synes godt nok ikke 2-3 mill. Lyder af meget for en mand der netop har forlænget......
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #35
            Hvis de penge man får ind fra KL er nok til at købe Sanneh fra Horsens syntes jeg det er en fin handel uanset beløbet..
            Men syntes godt nok det er billigt. Der må have ligget en aftale med Kasper om at han kunne smutte igen for et lille beløb..
            Ellers giver det ingen mening at forhandle end så lille pris færdig på 1 dag

            Comment


              #36
              Eller KN bare, som mange af os andre har set for længst - han var pivringe inden han tog til Sibirien og det samme efter han kom tilbage. Money in the box.

              Comment


                #37
                Det er en overraskelsen for mig. Held og lykke til Kasper. Håber på en god udvikling og at han kommer tilbage at spille igen sammen med Daniel Høegh for os i flere år.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                  Eller KN bare, som mange af os andre har set for længst - han var pivringe inden han tog til Sibirien og det samme efter han kom tilbage. Money in the box.
                  Et salg istedet for at erkende sin fejl.... Genialt

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så mangler vi bare at Ari bliver solgt også for 2-3 millioner
                    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                    Eller KN bare, som mange af os andre har set for længst - han var pivringe inden han tog til Sibirien og det samme efter han kom tilbage. Money in the box.
                    Tror nu stadig jeg ville kunne udpege 10-12 stk jeg ville sælge før KL , hvis det handler om at sælge de "pivringe" spillere .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Fint salg IMO.
                      Han har været involveret i i hvert fald 3 mål indtil videre i denne sæson (BIFs mål, FCMs mål og AGFs første mål).
                      Det kan blive til mange mål på en sæson hvis de takter fortsatte.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det er dybt urealistiskt, at vi kun har fået mellem to og tre millioner for Kasper Larsen.

                        Som jeg læser artiklen, og jeg citerer:

                        "Sport Fyn erfarer, at OB's sportsdirektør Jesper Hansen i aftes sagde god for transferen, der godt kan indbringe et par millioner eller tre, fordi Kasper Larsen netop havde forlænget sin kontrakt i OB til sommeren 2017."

                        - så er det et tal Stiftens fordrukne sportsjournalister hiver ud af røven.

                        Høegh havde halvandet år tilbage af sin kontrakt, i modsætning til Kaspers to år. Høegh var 24, Kasper er 22. Vi fik ca. 7 millioner for Høegh, så det er pæænt urealistiskt, at vi sælger en yngre spiller, med en længere kontrakt, for en tredjedel.

                        Kasper er ikke så stort et talent som Høegh, men en pris på min. fire-fem millioner er ikke urealistisk, og jeg vil mene, at det er dårligt købmandsskab, hvis man ikke er deroppe omkring.
                        Det var dog ondskabsfuldt og modbydeligt skrevet om nogle mennesker, der bare gør deres job. Har du hørt om injurier? Og sjovt nok er andre kilder enige i deres gæt på beløbet.

                        Det vil heller ikke undre mig, at han ikke er solgt for mere. Jeg er bange for, at det har været nødvendigt for at kunne forstærke sig på andre pladser. Desværre åbner det et gigantisk hul i forsvaret, hvor boldmongolen Lasse Nielsen nu skal ned og agere spilstation. Uha, og så med uhyggeligt ringe Diara som backup. Jeg kan lige se den lille havenisse skulle ind i midterforsvaret mod Duncan eller Cornelius.

                        Det skriger til himlen, at OB IKKE har penge til de ønskede forstærkninger. Ellers ville AK jo også allerede have spillet sine første kampe i OB. Nu mangler der sikkert penge til en god målmand, og der mangler også penge til en god midtbanespiller. Så rykker problemet bare videre til en anden position på banen, når man sælger sine profiler billigt for at fylde andre huller ud.

                        Emil Larsen ryger med garanti for 2 millioner, selvom han er blomstret voldsomt op under Kent Nielsen, og hvis Brøndby eller FCK ringer og spørger til Falk, koster han næppe mere end 4-5 millioner.

                        Jesper Hansen holder udsalg, og samtidig skal alle vores indkøb være billige og helst fra minimum en division lavere end Superligaen. Det er simpelthen så sølle!
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Det var da ondskabsfuldt og modbydeligt skrevet om nogle mennesker, der bare gør deres job. Har du hørt om injurier? Og sjovt nok er andre kilder enige i deres gæt på beløbet.

                          Det vil heller ikke undre mig, at han ikke er solgt for mere. Jeg er bange for, at det har været nødvendigt for at kunne forstærke sig på andre pladser. Desværre åbner det et gigantisk hul i forsvaret, hvor boldmongolen Lasse Nielsen nu skal ned og agere spilstation. Uha, og så med uhyggeligt ringe Diara som backup. Jeg kan lige se den lille havenisse skulle ind i midterforsvaret mod Duncan eller Cornelius.

                          Det skriger til himlen, at OB IKKE har penge til de ønskede forstærkninger. Ellers ville AK jo også allerede have spillet sine første kampe i OB. Nu mangler der sikkert penge til en godmålmand, og der mangler også penge til en god midtbanespiller. Så rykker problemet bare videre til en anden position på banen, når man sælger sine profiler billigt for at fylde andre huller ud.

                          Emil Larsen ryger med garanti for to millioner, selvom han er blomstret voldsomt op under Kent Nielsen, og hvis Brøndby eller FCK ringer og spørger til Falk, koster han næppe mere end 4-5 millioner.

                          Jesper Hansen holder udsalg, og samtidig skal alle vores indkøb være billige og helst fra minimun en division lavere end Superligaen. Det er simpelthen så sølle!
                          Well, normalt så ville jeg afholde mig fra den slags kommentarer, men når det kommer til Stiftens sportsredaktion, så kan min respekt ligge på et meget lille sted. De har dog forbedret sig en del de sidste par år, men lad os bare sige, at mine kommentarer ikke ligefrem er grebet ud af luften.

                          Og hvis du læser lidt længere frem i tråden, vil du se at jeg anerkender at uafhængige kilder bekræfter beløbet.

                          Edit: Men jeg kan se, at du har travlt med at opstille de sædvanlige overdrevne og paniske skræmmescenarier, så det er måske for meget at forlange, at du læser hele tråden inden du går bananas.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Well, normalt så ville jeg afholde mig fra den slags kommentarer, men når det kommer til Stiftens sportsredaktion, så kan min respekt ligge på et meget lille sted. De har dog forbedret sig en del de sidste par år, men lad os bare sige, at mine kommentarer ikke ligefrem er grebet ud af luften.

                            Og hvis du læser lidt længere frem i tråden, vil du se at jeg anerkender at uafhængige kilder bekræfter beløbet.
                            Jeg er helt med på at bashe spillere, trænere og sportschefer - dog uden at man beskylder dem for at være lystmordere, fordrukne eller fuldbyrdede voldtægtsmænd, men uanset hvor lidt jeg bryder mig om de københavnske journalisters leflen for FCK og Brøndby, kunne jeg aldrig finde på at kalde dem den slags. De er trods alt bare iagttagere af spillet, som får en løn, fordi nogen vil betale for deres indsats.

                            Man kan mene, hvad man vil, men jeg synes godt nok ikke, at man kan kalde nogle mennesker for fordrukne sportsjournalister, der hiver ting ud af røven.

                            P.S. jeg synes faktisk, at der er en meget fin dækning af OB, så jeg forstår slet ikke alt det hate. Ret det dog med Tørnes, Kryger og Jesper Hansen! ;)
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #44
                              På så udsat en position så skal JH præsentere noget med det samme. Det duer ikke at sælge ud af start11 uden at have fuldgod erstatning og gerne en bedre hvis holdet skal styrkes ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis de penge man får ind fra KL er nok til at købe Sanneh fra Horsens syntes jeg det er en fin handel uanset beløbet..
                                Men syntes godt nok det er billigt. Der må have ligget en aftale med Kasper om at han kunne smutte igen for et lille beløb..
                                Ellers giver det ingen mening at forhandle end så lille pris færdig på 1 dag
                                Ja ja Kirsten på mål og Sanne i forsvaret ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X