Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Fandme sært. Klart ringeste i bagkæden i denne sæson.
    Arh der har vidst været hård kamp om det prædikat..

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Arh der har vidst været hård kamp om det prædikat..
      ... men KL fører...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Så mangler vi bare at Ari bliver solgt også for 2-3 millioner

        Comment


          #19
          Så ramte den tipsbladet. Ikke noget nyt i den

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...llandsk-skifte

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            ... men KL fører...

            Hvis du siger det. Jeg ville have gættet på, at det var Halgrimur

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
              Arh der har vidst været hård kamp om det prædikat..
              Synes nu han fører med ret stor margen ned til nr 2.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Hvis du siger det. Jeg ville have gættet på, at det var Halgrimur
                Det skifter/ede også fra kamp til kamp... Inden GF kampen var det Hallgrim...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  ... men KL fører...
                  Tja faktisk uenig. Men det kommer an på hvad der tæller mest i den kamp.
                  Han spillede dårligt imod AGF og laver bl.a. laver to store fejl der vel reelt koster de to mål. Ved Brøndbys mål så han heller ikke heldig ud. Så han har været kraftigt involveret i tre af de fire mål vi har indkasseret. Hvis man ser på det er det svært at argumentere imod.

                  Jeg synes dog Jonasson har været den dårligste i bagkæden. Han er dårligere end Kasper Larsen til at spille den frem og så er han katastrofalt ringe i hovedspillet. Det går bare ikke som midterforsvarer.

                  Kasper Larsen har helt klart store placeringsvanskeligheder når vi står højt i banen, men det er trods alt noget der kan arbejdes med. I duelspillet i feltet er han rigtig stærk - især i hovedspillet er der ikke mange i ligaen der matcher ham. Imod Hobro var han suveræn synes jeg. Imod Brøndby og Hobro gjorde han det generelt også fornuftigt defensivt og kom i vejen for meget.

                  Jeg kan sagtens se potentiale i ham, men det er klart, at hvis han skal spille for et hold der både har bolden meget og presser højt så har han rigtig meget og arbejde med.
                  Last edited by Agbre; 13-08-2015, 23:11.

                  Comment


                    #24
                    Underligt. Underligt at Kasper vil afsted så hurtigt. Underligt at Groningen vil købe. Underligt at prisen skydes til at være så lav. Underligt at vi sælger på nuværende tidspunkt på en plads, hvor man så klart har udpeget ham som sikker mand.

                    Enten er der halvkaos i svingdøren, hvor der træffes beslutninger som kommer ud af ingenting eller Kent ikke er så meget inde over, eller også har vi en ganske klar plan for et nyt indkøb. Kent har jo tydeligvis ikke planer om at Lasse Nielsen skal være vores midterforsvarer. Jeg forstår dog ikke helt tanken om nu at kunne havne i en situation hvor stort set hele holdet ender med at være skiftet ud til den nye sæson. Ja, den er solgt som en top 6-sæson, men det er nu farligt med så stor usikkerhed.

                    Ps. I forhold til beløbet ligner det dog en endnu spekulativ tankevind fra Leif. Normalt ville så pludseligt et salg på sådan en plads i sådan en situation pege på, at man har fået et højere bud end man havde regnet med, og det håber jeg ikke 2-3 mio er.
                    Last edited by B(ob); 13-08-2015, 23:14.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Tja faktisk uenig. Men det kommer an på hvad der tæller mest i den kamp.
                      Han spillede dårligt imod AGF og laver bl.a. laver to store fejl der vel reelt koster de to mål. Ved Brøndbys mål så han heller ikke heldig ud. Bolden var dog perfekt slået og er meget svær for en forsvarsspiller, men han bør forsøge at følge Pukki istedet for at gå efter den. Så han har været kraftigt involveret i tre af de fire mål vi har indkasseret. Hvis man ser på det er det svært at argumentere imod.

                      Jeg synes dog Jonasson har været den dårligste i bagkæden. Han er dårligere end Kasper Larsen til at spille den frem og så er han katastrofalt ringe i hovedspillet.

                      Kasper Larsen har helt klart nogle placeringsvanskeligheder når vi står højt i banen, men det er trods alt noget der kan arbejdes med - og så skal man trods alt huske han sad ud med skade længe inden han vendte tilbage. I duelspillet i feltet er han rigtig stærk - især i hovedspillet er der ikke mange i ligaen der matcher ham. Imod Hobro var han suveræn synes jeg. Mod Brøndby og Hobro gjorde han det generelt også fornuftigt defensivt og kom i vejen for meget.
                      Det er nu heller ikke fordi jeg har set den store forskel, men synes nu KL trækker den, bla. fordi han jo så ender med at koste igen og igen, og ud over det også det annullerede mål FcM havde, og der er så stor usikkerhed omkring ham...

                      Jeg kan sagtens huske han har sat udenfor længe, det har været en klar del af kritikken at man har satset på det, og det har ramt os tilbage... Så det er ikke noget jeg har tænkt mig at trække fra, hvis det skulle være det...
                      Hovedspillet er noget af det han har skuffet mest på, synes jeg, og det er også der fejlene først og fremmest har været...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Uheldig tendens at vi sælger billigt ud af vores unge talenter. Synes det er relativt få penge vi har fået for både Daniel Høegh og nu Kasper Larsen. Vi skal jo ud og lægge mindst det samme for at få en ældre spiller med dårligere udviklingsmuligheder.

                        Edit: Nu er den kun gætterier det med 2 mil. Men med en lang kontrakt hos OB skal vi da have mindst 4-5 for Kasper. Han har vist højt topniveau tidligere og er meget ung.
                        Last edited by Lindberg; 13-08-2015, 23:37.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Underligt. Underligt at Kasper vil afsted så hurtigt. Underligt at Groningen vil købe. Underligt at prisen skydes til at være så lav. Underligt at vi sælger på nuværende tidspunkt på en plads, hvor man så klart har udpeget ham som sikker mand.

                          Enten er der halvkaos i svingdøren, hvor der træffes beslutninger som kommer ud af ingenting eller Kent ikke er så meget inde over, eller også har vi en ganske klar plan for et nyt indkøb. Kent har jo tydeligvis ikke planer om at Lasse Nielsen skal være vores midterforsvarer. Jeg forstår dog ikke helt tanken om nu at kunne havne i en situation hvor stort set hele holdet ender med at være skiftet ud til den nye sæson. Ja, den er solgt som en top 6-sæson, men det er nu farligt med så stor usikkerhed.

                          Ps. I forhold til beløbet ligner det dog en endnu spekulativ tankevind fra Leif. Normalt ville så pludseligt et salg på sådan en plads i sådan en situation pege på, at man har fået et højere bud end man havde regnet med, og det håber jeg ikke 2-3 mio er.
                          Ja det hele virker underligt. Underligt forløb.

                          Jeg tænker, at man i første omgang - efter man hentede Kasper L. tilbage - har ment, at man havde de midterforsvarsspillere man havde brug for. Det har man (JH og/eller KN) så taget op til genovervejelse her efter de første runder og besluttet der er brug for forstærkning. Og så er man nået frem til at et salg var nødvendigt for at få plads i budgettet til den forstærkning (gælder vel også målmand).

                          Comment


                            #28
                            Det er umidelbart godt en handel vi kan komme styrket ud af. KL har haft et par dårlige kampe, og jeg ser da fine muligheder for at vi kan finde en erstatning der er bedre. Prisen virker lav, men der bør være plads i budgettet til at hente en mere sikker mand til midterforsvaret. Det er et must at han er god på fødderne, for med Lasse og Haddi bliver det sgu for meget knoldesparkeri i forhold til den måde vi gerne vil spille på.

                            Comment


                              #29
                              Det er dybt urealistiskt, at vi kun har fået mellem to og tre millioner for Kasper Larsen.

                              Som jeg læser artiklen, og jeg citerer:

                              "Sport Fyn erfarer, at OB's sportsdirektør Jesper Hansen i aftes sagde god for transferen, der godt kan indbringe et par millioner eller tre, fordi Kasper Larsen netop havde forlænget sin kontrakt i OB til sommeren 2017."

                              - så er det et tal Stiftens fordrukne sportsjournalister hiver ud af røven.

                              Høegh havde halvandet år tilbage af sin kontrakt, i modsætning til Kaspers to år. Høegh var 24, Kasper er 22. Vi fik ca. 7 millioner for Høegh, så det er pæænt urealistiskt, at vi sælger en yngre spiller, med en længere kontrakt, for en tredjedel.

                              Kasper er ikke så stort et talent som Høegh, men en pris på min. fire-fem millioner er ikke urealistisk, og jeg vil mene, at det er dårligt købmandsskab, hvis man ikke er deroppe omkring.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Han kunne være spændende at få til klubben, han virker som en spiller med et vidersalgspotentiale.
                                eller bedre endnu, han besidder måske noget KVALITET som OB sagtens kan bruge på den plads
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X