Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCM - OB . Topopgør fredag 20.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det bliver virkelig spændende at se hvilken start 11'er ulvene stiller med. Hvis de stiller ligesom i mod Sønderjyske, så vinder vi. De satser alt på at komme i CL, så det ville ikke undre mig, hvis deres pengemand, som lyder til at bestemme det meste derude, helt ofre kampen i mod OB. På den anden side, ville det godt nok gøre ondt på fansene, at se et så ramponeret mandskab på hjemmebane få klø af OB, men bliver der taget hensyn til det?

    En lille bonus info, bookmakerne mente til at starte med at FCM ville stille i nogenlunde stærkeste, de mener nu at FCM kommer til at spare næsten ligeså meget som i mod Sønderjyske. - Det lover altså rigtig godt!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      glæder mig - og med fcm i CHL kval bør der være en rimelig chance.....men 3 sejre på stribe - det ville jo ligne OB meget dårligt, desværre
      selv de 2 sejre vi har nu er vist ikke sket siden 2010 med LO som træner...3 sejr kom også over FCN inden vi løb ind i en "snitter" på 4-0 til.....FCM
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        selv de 2 sejre vi har nu er vist ikke sket siden 2010 med LO som træner...3 sejr kom også over FCN inden vi løb ind i en "snitter" på 4-0 til.....FCM
        Skete under Ove P foråret 2015, runde 28 og 29.

        http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...aen/2014-2015/

        Men det er bestemt ikke noget der sker tit.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Skete under Ove P foråret 2015, runde 28 og 29.

          http://www.bold.dk/fodbold/danmark/s...aen/2014-2015/

          Men det er bestemt ikke noget der sker tit.

          MvT
          du har ret...jeg tænkte "kun" i sæsonstarter og ikke overall
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            du har ret...jeg tænkte "kun" i sæsonstarter og ikke overall
            Oh, den fik jeg lige galt i halsen. Men har vi virkelige ikke vundet tre i træk siden 2010?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Oh, den fik jeg lige galt i halsen. Men har vi virkelige ikke vundet tre i træk siden 2010?

              MvT
              det er mange kampe at huske på, men i hvert fald ikke de 3 første i sæsonen 😱
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Spændende kamp. Vi kan blive alene i toppen (hvis kan ser bort fra den manglende kamp mellem rfc / FCK).

                Håber på en kamp med greven fra start og en zohore på bænken. Vi har for 11 bevægelige spillere:
                falke
                lund - hj - kl - mk
                mg - mak - AS - el
                rf - rf

                fcm spiller igen tirsdag 4/8, så de skal spare spillere på fredag :-) og tak for det

                Comment


                  #23
                  Kampen der ikke kan ende 0-0

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-kan-ende-0-0

                  Comment


                    #24
                    Jeg ved vi har haft en super start, men jeg kan simpelthen ikke se argument for at vi skulle vinde i Herning. Jeg vil være lykkelig for et point.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Vores chancer for point hænger sammen med hvad der sker i aften. Får FCM en røvfuld på 4-0 så kan de nok se at den skid er slået og behøver ikke at spare deres spillere mod os

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg ved vi har haft en super start, men jeg kan simpelthen ikke se argument for at vi skulle vinde i Herning. Jeg vil være lykkelig for et point.

                        MvT
                        Sidste sæson, helt enig. Men nu har jeg set FCM's kamp hjemme mod Gibralta-holdet, og de to første i superligaen, og de har faktisk i alle 3 kampe været heldige med at vinde. Kampen de var bedst i, var kampen mod Viborg, og her vandt de kun fordi de har Sisto. Mod SjE stillede de med mange ændringer, men scorede på to helt ufattelige heldige mål, og havde ikke andre chancer i kampen. I Europa, vandt de 1-0 på hjemmebane mod et amatørhold, som havde 2-3 kæmpe chancer i slutfasen, for både at udligne og vinde kampen. Det er et perfekt tidspunkt at møde dem på, imellem to Europa-kampe, og på et tidspunkt, hvor deres spil slet ikke fungerer.

                        Jeg siger ikke vi sikkert vinder kampen, men vi har bestemt rigtig gode muligheder. Jeg tror på minimum et point, vi får nok ikke bedre chance for at vinde over dem i denne sæson, end på fredag, og det skal udnyttes.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Vores chancer for point hænger sammen med hvad der sker i aften. Får FCM en røvfuld på 4-0 så kan de nok se at den skid er slået og behøver ikke at spare deres spillere mod os
                          Ønsker kun ondt for den bastard klub . Håber FCM vinder 1-0 i aften så det tænder håb , sejren skal dog ikke være uden omkostninger så der skal medfølge 2 skader . Vi skal så tryne den fredag , og så skal de smadres næste uge på Cypern .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ønsker kun ondt for den bastard klub . Håber FCM vinder 1-0 i aften så det tænder håb , sejren skal dog ikke være uden omkostninger så der skal medfølge 2 skader . Vi skal så tryne den fredag , og så skal de smadres næste uge på Cypern .
                            Den plan er købt! Desværre er jeg nok enig i, at FCM må være favoritter, og de har en mængde våben, der kan gøre ondt på os + den kynisme som BIF mangler. Vi må se, om defensiven kan holde, for offensivt tror jeg helt klart, at vi kan producere chancer.

                            Comment


                              #29
                              FCM er godt klar over, at de lever af dødbolde. Jeg ved ikke hvor mange frispark de efterhånden har prøvet at trække mod Apoel på bare ti minutter, heldigvis hopper dommeren ikke på det. Men hvis vi giver FCM ligeså mange dødbolde som vi gav BIF, så bliver det en lang kamp.

                              Comment


                                #30
                                Andersson skadet!!

                                Comment

                                Working...
                                X