Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1887-Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    "Hej Frederik

    Vi beklager fejlen. Kampen skulle være tilbage på din konto nu."

    Den er tilbage på min nu, men ved ikke om de har fixet fejlen generelt.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      "Hej Frederik

      Vi beklager fejlen. Kampen skulle være tilbage på din konto nu."

      Den er tilbage på min nu, men ved ikke om de har fixet fejlen generelt.
      Den er i hvert fald rettet på min konto

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Jeg har hentet "tasken" , og jeg er egentligt rimeligt skuffet. For det er nærmere en indkøbspose..
        Ærger mig over at jeg nu skal have besvær med at smide FS direkte i skraldespanden (har tonsvis andet læsestof jeg hellere vil læse end fs), og sikkert også skal afvise fremtidige telefonsælgere fra FS, for noget som jeg slet ikke har brug for..
        Hmm så er det jo ingen skam at os som bor væk fra Fyn bliver belønnet med ingenting , på trods af vi også kommer hver gang og støtter op ..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
          Den er i hvert fald rettet på min konto
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          "Hej Frederik

          Vi beklager fejlen. Kampen skulle være tilbage på din konto nu."

          Den er tilbage på min nu, men ved ikke om de har fixet fejlen generelt.
          sørme også på min
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Hmm så er det jo ingen skam at os som bor væk fra Fyn bliver belønnet med ingenting , på trods af vi også kommer hver gang og støtter op ..
            For mig er det igen ting værd :-) Men som du sikkert også mener, så behøver man ikke en belønning for at støtte Odense ;-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              For mig er det igen ting værd :-) Men som du sikkert også mener, så behøver man ikke en belønning for at støtte Odense ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                For mig er det igen ting værd :-) Men som du sikkert også mener, så behøver man ikke en belønning for at støtte Odense ;-)
                Vi er enige om at der ikke behøver være en belønning for at støtte holdet , jeg vil altid være der uanset pris på pølser , billetter ,sæsonkort og andet.
                Indlægget var også ment som en trøst til dig som forventningsfuld var mødt op for at få en fin ny taske i belønning ( som du jo ikke behøver for at støtte ) men måtte gå skuffet hjem med en pose på trods af det ikke betyder noget for dig ;-)

                Comment

                Working...
                X