Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det er blevet hverdag for Hobro. Nu har de ikke stolpe ind mere. I aften blev de så snydt af dommeren i overtiden.

    Comment


      #62
      Sgu flere ringe kendelser i denne runde. Fx schwartz kunne godt have fået rødt. Når bangsgaard får rødt for en der er mildere.

      Men hva sker der lige for Bille efter 2-2 målet løbe ud til fansene og drille en øl som jubelscene

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Sgu flere ringe kendelser i denne runde. Fx schwartz kunne godt have fået rødt. Når bangsgaard får rødt for en der er mildere.

        Men hva sker der lige for Bille efter 2-2 målet løbe ud til fansene og drille en øl som jubelscene
        Ja, det så jeg også

        Comment


          #64
          Ja det var skidt set. Og meget uheldigt for Hobro at han ikke dømmer hands på George tror jeg det er, der smider sig ned i skudet og faktisk har hånd på udenfor feltet, lige ud for dommeren. Disse KÆMPE og afgørende fejl, sker dog i mine øjne heldigvis ikke så tit, og kan ikke luges helt væk. Det ville kræve for meget video. Men en challenge til hvert hol i en kamp kunne man jo godt bruge.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Sgu flere ringe kendelser i denne runde. Fx schwartz kunne godt have fået rødt. Når bangsgaard får rødt for en der er mildere.

            Men hva sker der lige for Bille efter 2-2 målet løbe ud til fansene og drille en øl som jubelscene
            Meget kan man sige om ham. Men det syntes jeg sgu var ret cool lavet

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Hvorfor mener du at det er en fordel at Hobro bliver trukket 3 point? Vi ligger i et tæt midterfelt hvor AGF er en konkurrent
              Jeg anser bundholdene - heriblandt Hobro - som større konkurrenter til OB, end midterholdene - større konkurrenter i kampen om at undgå nedrykning. Var det svar nok?
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg anser bundholdene - heriblandt Hobro - som større konkurrenter til OB, end midterholdene - større konkurrenter i kampen om at undgå nedrykning. Var det svar nok?
                Ja det var svar nok. Tak.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Det er blevet hverdag for Hobro. Nu har de ikke stolpe ind mere. I aften blev de så snydt af dommeren i overtiden.
                  Jeg har sgu ondt af dem. Først fucker de selv op i et system, der til gengæld også er designet til at skabe fuck-ups (jeg kan afsløre, at i medicinalindustrien, så havde kastet et ondt blik på det system, der kræver registreringer flere steder og dermed større risiko for at der sker fejl).
                  Og så bliver de klart bortdømt på det straffe. Det værste er faktisk ikke fejldommen; det kan jeg forstå sker, men hvordan kan dommeren forsvare den efterfølgende, når han ser den på TV? Er det bare mine øjne, der er skruet forkert på i dag, eller er det ikke klokkeklart brystet han spiller den med? Bolden skifter ikke retning ud for armen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Jeg har sgu ondt af dem. Først fucker de selv op i et system, der til gengæld også er designet til at skabe fuck-ups (jeg kan afsløre, at i medicinalindustrien, så havde kastet et ondt blik på det system, der kræver registreringer flere steder og dermed større risiko for at der sker fejl).
                    Og så bliver de klart bortdømt på det straffe. Det værste er faktisk ikke fejldommen; det kan jeg forstå sker, men hvordan kan dommeren forsvare den efterfølgende, når han ser den på TV? Er det bare mine øjne, der er skruet forkert på i dag, eller er det ikke klokkeklart brystet han spiller den med? Bolden skifter ikke retning ud for armen.
                    Det er fordi at dommeren er en arrogant nar, og et curling barn der er vant til at få sin vilje! poul sindssyg Hansen og graulund var tossede på dommeren i aftes
                    Last edited by guldtilob; 29-09-2015, 11:28.

                    Comment


                      #70
                      Jeg håber Kent er på visit i Ålborg og ser hvordan der bliver klasket til Haderslev 😇 Nu er den 5-0 efter 60 min.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Superligaen er nu underlig somme tider. Sønderjyske udklassere os. For så derefter ar blive tæsket i Aalborg :p

                        Comment


                          #72
                          Van Burens mål til 1-1 mod BIF kan vise sig at blive 600-650.000 værd for os, hvis FCM kan tage mindst en uafgjort mod AGF (de fører 1-0 i pausen). Så slutter vi som 6'er inden landsholdspausen, og når tv-pengene blliver delt ud efter denne runde (plus at vi holder os inden for målsætningen).

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rliga-runde-11
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #73
                            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...hobro-traener/

                            så gled "klub"manden på ferie resten af året.....
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Det er en flot opbakning bif har i Herfølge i aften... Men det er så også i deres egen baghave.

                              Comment


                                #75
                                I aften er den så gal igen med de tåber. Og det er begge hold.

                                Comment

                                Working...
                                X