Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg tror aldrig, at jeg har set en så "kedelig" kampoversigt på bold.dk:

    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/agf-...erg-fb/8207622

    Ikke et eneste kort eller må! EFB 5 skud i alt!

    Comment


      #32
      Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
        Ja øv, det var ellers et resultat, der gik vores vej...
        This is what you have been trained for, makes us proud!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Så ligner det at Hobro mister pointene fra GF lampen i går. Adams Tamboure spillede hele lampen uden spilletilladelsen var i orden
          Det er da også amatør artigt. De skal bare taberdømmes.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Det er da også amatør artigt. De skal bare taberdømmes.
            hvordan var det med FCK og Fernando Adi...han trænede med uden arbejdstilladelse, men nåede han at spille nogen minutter uden tilladelse. Så vidt jeg husker fik FCK en bøde på 10000kr
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Bliver spændende at se, hvad det ender med!

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-agf/5730386

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Bliver spændende at se, hvad det ender med!

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-agf/5730386
                forhåbenligt med skrivebordssejr til AGF.....vi skulle helst holde Hobro bag os - og dertil får vi brug for al den hjælp vi kan få

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  hvordan var det med FCK og Fernando Adi...han trænede med uden arbejdstilladelse, men nåede han at spille nogen minutter uden tilladelse. Så vidt jeg husker fik FCK en bøde på 10000kr
                  Ja, men der ER jo forskel på at træne med, og så spille kampe. At jeg så synes det er at gå i lige små nok sko at give en bøde for at han trænede med er så en hel anden debat...

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Ja, men der ER jo forskel på at træne med, og så spille kampe. At jeg så synes det er at gå i lige små nok sko at give en bøde for at han trænede med er så en hel anden debat...

                    mvh

                    MaxHH
                    det er da måske en overreaktion st i dømme bøder for at lade ham træne, men det er vel ret beset hovederhvervet i det job...jeg husker ikke om han spillede uden formalia var i orden..jeg husker kun han scorede i debutkampen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det er da måske en overreaktion st i dømme bøder for at lade ham træne, men det er vel ret beset hovederhvervet i det job...jeg husker ikke om han spillede uden formalia var i orden..jeg husker kun han scorede i debutkampen.
                      Der var ingen problemer med hans fodboldmæssige papirer. Det var udelukkende hans "civile" tilladelse, der ikke var på plads, og det sked FCK så højt og flot på og tog bøden. DBU havde ingen problemer med det, for deres papirdel var som sagt på plads.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Der var ingen problemer med hans fodboldmæssige papirer. Det var udelukkende hans "civile" tilladelse, der ikke var på plads, og det sked FCK så højt og flot på og tog bøden. DBU havde ingen problemer med det, for deres papirdel var som sagt på plads.
                        så langt, så godt 👍🏻 spillede han så uden en arbejds- og opholdstilladelse i DK
                        Last edited by manner; 15-09-2015, 19:46.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          så langt, så godt  spillede han så uden en arbejds- og opholdstilladelse i DK
                          Han spillede, og scorede, jf. denne artikel før han havde arbejdstilladelse: http://www.b.dk/sport/boede-til-fck-...lovlig-spiller

                          20.000 kr. i bøde til FCK; 1.000 til Adi selv. I forhold til Hobro-sagen:
                          "DBU meldte sidenhen ud, at FC Københavns lovovertrædelse ikke ville få nogen sportslige konsekvenser for klubben, eftersom Adi havde sin spillertilladelse i orden."

                          I øvrigt et tåbeligt system, det der har fanget Hobro: Alle papirer er i orden, undtagen at hans spillercertifikat ligger i Randers' pengeskab. Han er registreret som professionel spiller hos Hobro, men man mangler lige det sidste formalia. Selvom det måske ville gavne os, at Hobro blev isoleret på nedrykningspladsen, så håber jeg de beholder pointene. De har tjent dem på banen, og det er simpelthen for åndsvagt et system, når det ikke er godt nok, at DBU har registreret ham som spiller hos Hobro.

                          Comment


                            #43
                            Crazy sæson - efter 9 runder sidste år :

                            - var OB 15 point efter første pladsen / i år 5 point
                            - havde OB kun vundet 1 kamp / i år 4
                            - havde OB 6 point / i år 13
                            - havde OB sidste år ligget på 5. pladsen med de 13 point
                            - OB har ikke klaret sig markant bedre i de første 9 runder siden 2009-2010!

                            Så isoleret sæsonstart-sammenligning peger i en retning - det går bedre i OB end sidste efterår!

                            Comment


                              #44
                              FCK er en smule uheldige i kampen mod Hobro

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Crazy sæson - efter 9 runder sidste år :

                                - var OB 15 point efter første pladsen / i år 5 point
                                - havde OB kun vundet 1 kamp / i år 4
                                - havde OB 6 point / i år 13
                                - havde OB sidste år ligget på 5. pladsen med de 13 point
                                - OB har ikke klaret sig markant bedre i de første 9 runder siden 2009-2010!

                                Så isoleret sæsonstart-sammenligning peger i en retning - det går bedre i OB end sidste efterår!
                                nu var sidste sæson start også mere end elendig.

                                Ja det peger i den rigtige retning, men hold op nogle bump der er på vejen - meget ustabilt.

                                Comment

                                Working...
                                X