Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og igen sejr til Sønderjyske. Det bare imponerende

    Comment


      Hold da maule AGF-EfB er en skidt kamp. GF fører 1-0 efter 41min. efter en grov fejl af Hagelskjær i en clearing
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Ja, det er det.

        Hvis jeg husker rigtigt, så har FCK vundet 3 kampe mod SønderjyskE. Det er 18 points i forskel mellem de to...og FCK fører kun med...hvad...7 points?
        Man får vel ikke minus for at tabe:-) hvis der kun var to hold i Ligaen, så Ville FCK vinde den med 9 point, mod SE´s 0

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Man får vel ikke minus for at tabe:-) hvis der kun var to hold i Ligaen, så Ville FCK vinde den med 9 point, mod SE´s 0
          Det gør man ikke, nej :-)

          Men prøv at lave "regnestykket" - lad os lege, at SønderjyskE nu havde vundet de tre kampe mod FCK i stedet for omvendt, så havde FCK 9 points færre og SønderjyskE 9 points flere ;-)
          Det ville give SønderjyskE en større margin på førstepladsen end FCK har lige pt. ned til SønderjyskE.

          Nå men...det var blot for lige at pointere SønderjyskE's flotte præstation henover sæsonen...de tre kampe de to hold i mellem har været det "vi" normalt omtaler som "6-points-kampe" :-)

          Og ja - jeg er imponeret over SønderjyskE. Det giver håb og tro for mindre klubber, og klubber med langt mindre budgetter end FCK. Ligesom da AaB løb med mesterskabet, trods meget lille budget.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Bum bum rødt til både spalvis og lyng. Så slal festersen jo bare score "5" kasser i de sidste 2 kampe også er han liga topscorer :p

            Comment


              Spalvis gider slet ikke Aab her i foråret. Han er faldet totalt igennem.

              Comment


                Først sikrede Sønderjyske sig Europa da AaB mistede point. Og nu de minimum sikret bronze da BIF tabte idag. Vildt flot af Sønderjyske må man sige

                Comment


                  Har lige løbet søerne rundt i København uden tanke for at Parken var ved at blive tømt men nøj en sløj omgang FCK fans man så .. Ingen fest eller smil ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Har lige løbet søerne rundt i København uden tanke for at Parken var ved at blive tømt men nøj en sløj omgang FCK fans man så .. Ingen fest eller smil ...
                    Jeg tror også, hvis det skulle ske, at OB engang vandt guld igen, at festen ville være noget større på den dag, hvor guldet blev sikret (her for 3 runder siden) end den sidste kampdag. Havde FCK nu først sikret sig guldet i går, så tror jeg, det havde været en del anderledes.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment

                    Working...
                    X