Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Superligaen sæson 15/16

    Så er den skudt i gang! Sønderjyske ser ud til at slå Nordsjælland i første kamp (2-0 med 4 minutter igen).

    Måske det snart går op for FCN at transfervinduet rent faktisk er åbnet? De skal i hvert fald hente ind for ikke at skulle ende som nedrykker!

    I øvrigt Dalgaard som har nettet to gange.

    #2
    Og SDJ spillede en virkelig, virkelig god kamp. Hvis de kan holde den fight og organisation, bliver det heller ikke i år, at de rykker ned. Drachmann ligner en forstærkning af rang, i øvrigt.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Og SDJ spillede en virkelig, virkelig god kamp. Hvis de kan holde den fight og organisation, bliver det heller ikke i år, at de rykker ned. Drachmann ligner en forstærkning af rang, i øvrigt.
      bedømt på første kamp er Haderslev ved at lave en "Haderslev" igen igen...træneren går ud ud og melder dem direkte ind i nedrykningskampen få dage før turneringen starter på trods af de er forstærket på mange pladser med TD, Kamper og arbejdshestene Kløve og Drachmann. Jeg vurderede dem i en anden tråd til at ligge på 10-12 pladsen når sæsonen slutter, men måske det er deres tur til at lave en "Hobro" og holde højt niveau fra starten og næsten sikre overlevelsen i første halvdel af sæsonen.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        bedømt på første kamp er Haderslev ved at lave en "Haderslev" igen igen...træneren går ud ud og melder dem direkte ind i nedrykningskampen få dage før turneringen starter på trods af de er forstærket på mange pladser med TD, Kamper og arbejdshestene Kløve og Drachmann. Jeg vurderede dem i en anden tråd til at ligge på 10-12 pladsen når sæsonen slutter, men måske det er deres tur til at lave en "Hobro" og holde højt niveau fra starten og næsten sikre overlevelsen i første halvdel af sæsonen.

        Enig, bortset fra at Kamper dog spiller for Viborg :-)

        Comment


          #5
          Kæft et sløjt fremmøde fra mestrenes fans til 1. runde som endda er et længe ventet lokalopgør. Taberklub hele vejen igennem!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Kæft et sløjt fremmøde fra mestrenes fans til 1. runde som endda er et længe ventet lokalopgør. Taberklub hele vejen igennem!
            Preach, brother.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
              Enig, bortset fra at Kamper dog spiller for Viborg :-)
              ups..jeg var sikker på han var flyttet til Sønderjylland, men nu du siger det lyder det helt rigtigt......sådeeeeh
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Det kan hurtigt blive en endnu bedre dag. 1-0 til AGF
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  #9
                  1-1 nu. Men håber godt nok GF tager den!

                  Comment


                    #10
                    Mon ikke AGF bliver mestre nu så?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Mon ikke AGF bliver mestre nu så?
                      Det tror jeg på, de gør....en sejr mere i næste runde til dem, så starter vanviddet for alvor i Aarhus :D


                      Og så lige et spørgsmål: Jeg synes, jeg har kværnet rundt på div. websider, men jeg kan ganske enkelt ikke finde nogen nyheder om, hvorfor kampen mellem FCK og Randers er udsat? (måske jeg bare skal have briller?)
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Det tror jeg på, de gør....en sejr mere i næste runde til dem, så starter vanviddet for alvor i Aarhus :D


                        Og så lige et spørgsmål: Jeg synes, jeg har kværnet rundt på div. websider, men jeg kan ganske enkelt ikke finde nogen nyheder om, hvorfor kampen mellem FCK og Randers er udsat? (måske jeg bare skal have briller?)
                        Har også spekuleret over hvad det går ud på, tænker det er grundet deres europæiske kampe hvor de så søgte udsættelse i ligaen... aner ikke hvad det ellers skulle være...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Det tror jeg på, de gør....en sejr mere i næste runde til dem, så starter vanviddet for alvor i Aarhus :D


                          Og så lige et spørgsmål: Jeg synes, jeg har kværnet rundt på div. websider, men jeg kan ganske enkelt ikke finde nogen nyheder om, hvorfor kampen mellem FCK og Randers er udsat? (måske jeg bare skal have briller?)
                          Det er pga. Randers' europæiske fodbolddeltagelse. Elfsborgs stadion skal bruges til et motionsløb på den normale europæiske kampdag, torsdag. Derfor skal Elfsborg - Randers spilles i morgen, og det var for tæt på søndag, hvor FCK - Randers ellers skulle være spillet.

                          Comment


                            #14
                            FCN præsenter jf. Twitter ny nr. 11 i morgen, mon ikke det er Bruninho.

                            Comment


                              #15
                              kan se tv3 er begyndt med deres medalje og nedrykningsbarometer allerede......meget seriøst

                              fatter ikke de ikke venter til efter en 10-11 kampe når man for alvor begynder at kunne se nogle tendenser, nå - men de havde os til at ende på en 5 plads.....og hobro til nedrykning - lyder jo trods alt ikke helt umuligt

                              Comment

                              Working...
                              X