Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden Januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråden Januar 2014

    Synes at de (evt) rygter der måtte komme, fortjente sin egen tråd. Her skal ikke skrives om ønsker/muligheder, men kun rygter, og de spillere der så tales om.

    Selv har jeg prøvet at banke lidt på div. vandrør, men de virker helt frosset til.

    Transfermarkt påstår at Nürnberg og Werder har kig på Emil Larsen, men jeg har stadig en fornemmelse af, at han ikke skifter før til sommer.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Synes at de (evt) rygter der måtte komme, fortjente sin egen tråd. Her skal ikke skrives om ønsker/muligheder, men kun rygter, og de spillere der så tales om.

    Selv har jeg prøvet at banke lidt på div. vandrør, men de virker helt frosset til.

    Transfermarkt påstår at Nürnberg og Werder har kig på Emil Larsen, men jeg har stadig en fornemmelse af, at han ikke skifter før til sommer.
    med situationen omkring EL som med stor sandsynlighed er væk senest til sommer, men måske allerede i januar, og superliga interessen for Boysen i Lyngby gør vel at han naturligt er et rygte til OB værd.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Skal vi ikke prøve at holde det samlet...

      http://forum.ob.dk/showthread.php?59...en-januar-2014
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Ha. Godmorgen...

        Hvis der skulle sidde nogle mods derude og være mere ædru end mig, kan de bare slette denne tråd.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment

        Working...
        X