Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    KN plejer at spille med 2 på toppen i de fleste tilfælde
    kan heller ikke se andet en vi kommer til at lægge med zohore - festersen på toppen, som det ser ud nu.
    Last edited by mhbp; 03-07-2015, 16:08.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      kan heller ikke se andet en vi kommer til at lægge med zohore - festersten på toppen, som det ser ud nu.
      Det lyder heller ikke helt dårligt

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det lyder heller ikke helt dårligt
        nej jeg syntes også det lyder som et helt ok angreb - reserverne er jeg lidt mere bekymrede over - men det er et fint udgangspunkt vi har nu syntes jeg

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          KN plejer at spille med 2 på toppen i de fleste tilfælde
          Kræver vel at man har to med kvalitet...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Kræver vel at man har to med kvalitet...
            Ja, Zohore og Festersen fx...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              nej jeg syntes også det lyder som et helt ok angreb - reserverne er jeg lidt mere bekymrede over - men det er et fint udgangspunkt vi har nu syntes jeg
              Helt enig

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Kræver vel at man har to med kvalitet...
                Korrekt. Det har vi nu tror jeg.
                Så mangler vi bare en mere

                Comment


                  #68
                  Velkommen til Festersen. Jeg håber det bedste.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #69
                    Jeg forstår simpelthen ikke, at man kan være betænkelig ved Rasmus Festersen.

                    Han leverede 13 mål + assists for en nedrykker. Det er mere end hvad både FCK's og Brøndbys topscorer leverede (Jørgensen m 10, Pukki m 9).

                    Det er på niveau med, hvad Ishak, Duncan og AK47 leverede (13-14 mål + assists). Det er bedre, end hvad alle følgende spillere leverede:
                    Sisto, Djiby Fall, Uffe Bech, Joshua John, Helenius, Lundberg.

                    Det er da rigtigt, at han også har spillet mere end nogle på den liste - men det er netop positivt, at han stort set aldrig er skadet og er så vigtig for holdet at han skal starte hver gang.

                    Samtidig kommer han til i den alder, hvor langt de fleste peaker rent fysisk (sene 20'ere til tidlige 30'ere).

                    Det eneste jeg vil give nej-sigerne/de neutrale, er, at en 4-årig kontrakt til en snart 29-årig måske er 1 år for langt. Jeg glæder mig dog over, at vi henter ham foran næsten halvdelen af superligaen - det må der vel være en god "Signal-værdi" i.

                    Copy-paster lige en FCV-fans indlæg fra bold.dk ind:

                    "Festersen er en markant forstærkning af jeres angreb.
                    Festersen er en fantastisk holdspiller. En evig kilde til uro. Aldrig skadet (udover de to uheld han har haft på 2 år med brud), arbejder stenhårdt i 90 min., og er en gennemført professionel spiller med andre menneskelige dimensioner end den traditionelle fedthårs/Instagram-stereotypefodboldspiller. I skal være glade for at få en karakter som ham. Han vil blive savnet i Slagelse - og ikke kun for de fodboldmæssige kvaliteter.
                    Alt det bedste til ham. Havde gerne undet ham et udlandseventyr."


                    Velkommen til Rasmus Festersen!

                    Comment


                      #70
                      Ja signal værdien fik et nøk op idag
                      Det har alt i alt været en fornuftig uge.....

                      Men hvis vi virkelig gerne vil i Top6 denne sæson burde der komme 3 gode navne mere ala Jesper Hansen, Fall og en rigtig god central forsvars spiller

                      Comment


                        #71

                        Fra SkyggerOverÅdalen's twitter-velkomstparty til Fester :)

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja signal værdien fik et nøk op idag
                          Det har alt i alt været en fornuftig uge.....

                          Men hvis vi virkelig gerne vil i Top6 denne sæson burde der komme 3 gode navne mere ala Jesper Hansen, Fall og en rigtig god central forsvars spiller
                          Jeg tror dog ikke der sker så meget mere end at vi henter en målmand. Det skal jo også sikres at vores talenter bringes mere ind på holdet. Samtidig tror jeg ikke på at økonomien er til at hente mere, der skal afgang til før der kommer mere ind, og det mener jeg er fornuftigt. Vi har et godt hold nu til at slutte midt i tabellen, som nok er realistisk ovenpå de voldsomme røde tal de senere år.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg tror dog ikke der sker så meget mere end at vi henter en målmand. Det skal jo også sikres at vores talenter bringes mere ind på holdet. Samtidig tror jeg ikke på at økonomien er til at hente mere, der skal afgang til før der kommer mere ind, og det mener jeg er fornuftigt. Vi har et godt hold nu til at slutte midt i tabellen, som nok er realistisk ovenpå de voldsomme røde tal de senere år.
                            Muligt at det er realiteterne. Men en klasse målmand vil ikke skade. Så ser det fornuftigt ud ja..
                            Men solgte man Falk for en 12-15 mill kunne det jo godt være at man hentede 2 kvalitets spillere ind til den offensive del for at kompensere..
                            Men det er klart at der også skal være plads til de unge

                            Comment


                              #74
                              God signing, har en god mavefornemmelse af at der kommer en del mål fra Festersen i de nye sæson

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                                God signing, har en god mavefornemmelse af at der kommer en del mål fra Festersen i de nye sæson
                                Hvordan er din mavefornemmelses succesrate? Jeg håber du har ret
                                Lykken er at se Brøndby fejle.

                                Comment

                                Working...
                                X