Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Hvis Emil Larsen genfinder tidligere tiders format:
    Falke
    Lund? Larsen Nielsen Skulason?
    Desler Makrini
    Falk Festersen Emil
    Zohore

    Jeg havde Azer inde da jeg ganske enkelt mener han over det seneste år har været bedre på hans plads end Emil har på hans. Men hvis Emil ikke sælges håber jeg da han finder sit topniveau og så er han jo svær at komme udenom.

    Jeg synes personligt også JJT ser virkeligt spændende ud på den midtbane. Vi har ikke set ham meget, men jeg har stadig en forhåbning om, at han spille en rolle i denne sæson. Han er dog meget ung og er først lige for alvor blevet rykket op i 1.holdstruppen, så det er ikke fair at begynde at sætte ham ind i startopstillingerne endnu.

    Han skal have lov til at komme ind og finde sine ben og lave nogle fejl først.

    Comment


      #47
      Så længe Falk er her skal Oliver Lund ud på bænken, så Desler kan få back/wing pladsen så længe... og så to mand i front, det må der liiige kunne blive til :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Velkommen til Festersen. Han har været nævnt af mange som muligt indkøb, så køber man ham, straks kommer alle brokkehovederne, nu han for dyr og middelmådig. Hva sker der! Det er som om at nogen ikke har fattet eller vil forstå at OB ikke har midler til at købe spillere fra samme hylde som FCK eller FCM og Bundby. Lad os nu give de nye folk og Kent og John en chance. ����������������

        Comment


          #49
          Velkommen til Rasmus!

          Håber du giver svar på tiltale og får lukket munden på de sure opstød herinde fra.

          Velkommen i klubben

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Hvis Emil Larsen genfinder tidligere tiders format:
            Falke
            Lund? Larsen Nielsen Skulason?
            Desler Makrini
            Falk Festersen Emil
            Zohore
            Den kunne jeg faktisk godt tænke mig at se.

            Comment


              #51
              Velkommen til, Rasmus.

              En glimrende spiller med mål og ikke mindst rutine. Nej, han har ikke det store videreslagspotentiale, men er det hånden på hjertet det vi har brug for. Med festersen på en fireårig kontrakt har vi en rutineret spiller, der næppe stryger fra os lige som det hele begynder at fungere. Jeg er træt af gå og pisse i bukserne, hver gang vinduet åbner, fordi vi igen kan risikere at en stor del af vores unge stamme forsvinder.

              LIge nu handler det om at etablere et fundament med gode spillere, som vi kan regne med over flere sæsoner. Jeg gasser da også fuldstændigt over at hive unge talenter i truppen, men vi ved jo alle sammen, at de er her på en mellemlanding. Vi får en mand, der kan score mål - selv på et hold, der vel næppe sprudlede offensivt. Velkommen til!

              Comment


                #52
                Velkommen til, Rasmus Festersen! Godt med offensiv forstærkning

                Comment


                  #53
                  Fantastisk køb!

                  Comment


                    #54
                    God signing
                    Håber bare at der kommer en mere. Evt Fall eller AK.
                    Gerne i stedet for TM

                    Comment


                      #55
                      ENDELIG. For snart mange år siden sukkede jeg efter Gilberto M (Holbæk) og de seneste år efter denne spiller. Jeg håber og tror han kan bidrage til at OB omsider får et angreb modstanderne skal frygte. Den fedeste nyhed i mine 17 OB-år (som jeg husker det lige nu).
                      Bolden er rund

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Velkommen til Festersen. Han har været nævnt af mange som muligt indkøb, så køber man ham, straks kommer alle brokkehovederne, nu han for dyr og middelmådig. Hva sker der! Det er som om at nogen ikke har fattet eller vil forstå at OB ikke har midler til at købe spillere fra samme hylde som FCK eller FCM og Bundby. Lad os nu give de nye folk og Kent og John en chance. ����������������
                        Det er som om nogen ikke helt fatter at alle ikke sidder med samme holdning... det er faktisk ret enkelt det der sker, nogen er for, andre imod... er du seriøst overrasket over det..?

                        I øvrigt har BIF også været ude efter ham, så det giver jo ikke helt mening det du siger...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          velkommen til festersen

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg håber satme ikke, at Kent også ser ham som midtbanespiller...
                            Mon ikke det er ligesom Spellman? 5 på midten og en på toppen...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Velkommen til Rasmus! Tror det bliver godt!

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Mon ikke det er ligesom Spellman? 5 på midten og en på toppen...
                                KN plejer at spille med 2 på toppen i de fleste tilfælde

                                Comment

                                Working...
                                X