Side 3 af 27 FørsteFørste 1234513 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 266
    Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre. Oh husk nu at det er KN der vil ha ham. Noget må han jo se i ham.
    har enormt stor tiltro til KN..

Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen
    Det lyder alt meget godt, og synes at JH kommer god i gang i denne år.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu
    Hvis Falkesgaards niveau ligger hvor jeg tror, så er keeper-manglen måske ikke helt så akut. Jeg er dog overbevist om, at vi henter én inden sæsonstart. Om ikke andet, så fordi vi kun har to i truppen.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu
    Enig. Og så det bedste af det hele: Vi har fået et fantastisk trænerteam til at bygge det hele op. Fuld tiltro til Kent og Co herfra.

Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Hello:

EDIT: fra Martin Davidsens twitter-profil.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Feeeeeeeeeeeeeedt! Jeg har i den grad "ja-hatten" på

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Og har allerede en trøje!
    Velkommen!!!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hello:

Velkommen #10

Hello:

Han ser lidt nedtrykt ud! Jeg har samme følelse Rasmus :-)
    Jack Jørgensen RAUS!!

Hvis Falkesgaards niveau ligger hvor jeg tror, så er keeper-manglen måske ikke helt så akut. Jeg er dog overbevist om, at vi henter én inden sæsonstart. Om ikke andet, så fordi vi kun har to i truppen.
    Hvad jeg har hørt om Falkesgaard og hvad jeg selv har set af reserveholdskampe med BIF, så er Falkesgaard på ingen måde en oplagt 2.-keeper. Mange Brøndby-fans ærgrer sig over, at han aldrig fik gennembruddet i BIF. Dem jeg har snakket med siger eller, at han var en vigtig del af den overlevelses-kamp de havde under Auri, hvor han i foråret 2013 var en af de bedste for BIF.

Citer Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Hvad jeg har hørt om Falkesgaard og hvad jeg selv har set af reserveholdskampe med BIF, så er Falkesgaard på ingen måde en oplagt 2.-keeper. Mange Brøndby-fans ærgrer sig over, at han aldrig fik gennembruddet i BIF. Dem jeg har snakket med siger eller, at han var en vigtig del af den overlevelses-kamp de havde under Auri, hvor han i foråret 2013 var en af de bedste for BIF.
    Har også kunne læse rundt omkring fra BIF fans der siger de er kede af han smuttede og de sys han er en rigtig god målmand

Regler for indlæg