Side 2 af 27 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 266
    Citer Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    AK blev topscorer for AaB, så hvis han bliver 3. eller 4. valg vil det vel til dels skyldes at hans kontrakt snart udløber.
    Korrekt, men i en tid, hvor Helenius skulle finde sin form igen, og hvor både Spalvis og Rasmus J var ude det meste af sæsonen med skader. Med min daglige gang i Aalborg, ved ja da en ting eller to om AaB, og selvom man er glad for AK, så er anses han som 3. eller 4. valg, hvis alle er klar, og så har man en ung Viktor Ahlman, som man også gerne se få lidt mere spilletid.

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Citer Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Jeg er ikke imponeret...
    + 1

Citer Oprindeligt indsendt af kaspernon Se indlæg
    + 1
    x 2

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    x 2
    Falk + Emil + Spelmann + Zohore + Lado + Dalgaard + Kryger + Greve = 20 mål i 2014/2015

Festersen + AK = 20 mål i 2014/2015 = ja tak

Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Han kan noget vores andre angribere ikke kan i samme grad, nemlig genpres og dybdeløb. Derudover er han dygtig teknisk, og kan sparke udefra. Tre millioner er måske i overkanten for en 28-årig, men priserne er generelt steget, og målscorere er dyre.

Tre mil for en kronisk skadet 1.divisionsmålmand er sgu også mange penge, selvom Rønnow har et stort potentiale.

Jeg er som sagt mildt positiv, og tror han kommer til at spille en rolle for os. Jeg tror også det trækker ned i folks bedømmelse, at han kommer fra FCV. Hvis vi havde hentet en 10-målsskytte i Esbjerg eller FCN, tror jeg folk havde været mere positive.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han kan noget vores andre angribere ikke kan i samme grad, nemlig genpres og dybdeløb. Derudover er han dygtig teknisk, og kan sparke udefra. Tre millioner er måske i overkanten for en 28-årig, men priserne er generelt steget, og målscorere er dyre.

Tre mil for en kronisk skadet 1.divisionsmålmand er sgu også mange penge, selvom Rønnow har et stort potentiale.

Jeg er som sagt mildt positiv, og tror han kommer til at spille en rolle for os. Jeg tror også det trækker ned i folks bedømmelse, at han kommer fra FCV. Hvis vi havde hentet en 10-målsskytte i Esbjerg eller FCN, tror jeg folk havde været mere positive.
    +1.

Du er super skarp i dine analyser og sætter bedre ord på det, end jeg gør.

Men er dybest set utroligt enig med dig i mange af dine analyser.

Senior Member Richard's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre. Oh husk nu at det er KN der vil ha ham. Noget må han jo se i ham.
    har enormt stor tiltro til KN..

Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen

Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Citer Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    +1.

Du er super skarp i dine analyser og sætter bedre ord på det, end jeg gør.

Men er dybest set utroligt enig med dig i mange af dine analyser.
    Tak for det. Whynot gør det dog kortere og bedre:

"Falk + Emil + Spelmann + Zohore + Lado + Dalgaard + Kryger + Greve = 20 mål i 2014/2015

Festersen + AK = 20 mål i 2014/2015 = ja tak"
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

Enig. Hans 10 mål er et godt tegn, men jeg er egentlig nærmest mere imponeret af hans spil mellem felterne. Han er nemlig god i presspillet og selvom han ikke er den bedste i ligaen teknisk skaber han mange gode situationer fordi han spiller klogt og ofte træffer de rigtige beslutninger. Lidt stik modsat Falks styrker.

Han fik sit rigtige gennembrud i denne sæson da han blev rykket op i angrebet, men tror også han ville kunne gøre det godt på begge kanter (afhængigt af hvilket system vi primært kommer til at spille).

Citer Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Rutine, løbevilje, sympatisk, gode langskud, mål i fødderne, støtte til vores unge angribere..

tjah - dynes sku JH gør det bedre og bedre.

Tænk sig vi kan gå på træningslejr med flere nye spillere!

Er fandme glad for jeg har sikret mig mit 1887 kort igen
    Det er handlekraft. 5 spillere er allerede hentet plus flere ungdomsspillere har fået fuldtids kontrakter. Flere spillere er indkøb direkte til start-11'eren. Indkøbene er kloge. Arbejdssomme rutinerede spillere, indkøbt til de pladser hvor deres præferencer er og vi har manglet efter de salg vi har lavet. Det hele virker gennemtænkt. Det eneste der mangler akut er en keeper, ellers er truppen pæn som den ser ud nu

Regler for indlæg