Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    "Uanset om jeg skal være her til sommer eller fem år mere, så er det kun i OB, at jeg vil være."
    "Det er min klub, og min by og her jeg ønsker at være i mit videre arbejdsliv."

    ♥️♥️♥️Utroligt sympatisk.♥️♥️♥️
    Ham må bare en funktion i klubben efter den aktive karriere!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      "Uanset om jeg skal være her til sommer eller fem år mere, så er det kun i OB, at jeg vil være."
      "Det er min klub, og min by og her jeg ønsker at være i mit videre arbejdsliv."

      ♥️♥️♥️Utroligt sympatisk.♥️♥️♥️
      Ham må bare en funktion i klubben efter den aktive karriere!
      Havde samme tanke. Syntes bare ikke at han er typen på en træner..

      Comment


        Tænker også at hans tid på holdet er ved at være slut, men kunne i den grad godt se ham få en anden rolle i klubben.. Måske omkring akademiet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Havde samme tanke. Syntes bare ikke at han er typen på en træner..
          Fester er en meget interessant fyr med livserfaring og åbenbart høj socialkompetence. Husker meget interessante interviews hvor ham fortalte om "hvad er vigtig i livet" osv. og hvor ham viste at ham kigger ikke kun den "sædvanlige vej" af en fodboldspiller og har perspektiver ud over det man forventer klassisk fra en prof. fodboldspiller. Det ville være et tab ikke at holde ham i klubben
          Ham er dedikeret og viste altid 100% indsats. Hvis det er ikke på træningsbanen så er der vel flere ting i klubben f eks i hensigt af kommunikationen, præsentation i offentligheden og sammenarbejde med fansene hvor kan forbedres mange ting i klubben. Og Fester er en mange kan identificere med, spiller og fans.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Uanset hvor flink en fyr han er så kan beslutningen ikke være svær for OB.
            Håber der kan være et andet job til ham i OB, hvis han har kompetencerne og vil. Uden at have noget at have det i, har jeg en fornemmelse af, at han er rigtig god for de unge spillere. Især dem som ikke har det vilde åbenlyse talent a la Eriksen/Falk/...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Håber der kan være et andet job til ham i OB, hvis han har kompetencerne og vil. Uden at have noget at have det i, har jeg en fornemmelse af, at han er rigtig god for de unge spillere. Især dem som ikke har det vilde åbenlyse talent a la Eriksen/Falk/...
              Hvis vi ansætter nogle fordi de skal være mentor eller lignende for de unge så vil jeg hellere have de tager en med noget historik og en rigtig OB’er som Helveg, Høgh eller lignende. Uden at forklejne Fester så er han jo kun en lejesvend som intet har flyttet i klubben og den har vi vel 2000 af som alle sikkert er flinke fyre .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvis vi ansætter nogle fordi de skal være mentor eller lignende for de unge så vil jeg hellere have de tager en med noget historik og en rigtig OB’er som Helveg, Høgh eller lignende. Uden at forklejne Fester så er han jo kun en lejesvend som intet har flyttet i klubben og den har vi vel 2000 af som alle sikkert er flinke fyre .
                Fester har været viceanfører i klubben og har blandt andet ageret værtsfamilie for Yao. Det tyder på et engagement og en vilje til at lære fra sig allerede som aktiv. Derudover har han for mig altid stået som en meget reflekteret og intelligent spiller, der samtidig har givet udtryk for at have udviklet et kærlighedsforhold til OB. Derfor ser jeg ham meget gerne blive i klubben, hvis han har lyst. Til en start som ungdomstræner e.l. - en rolle, som det nok forøvrigt er sværere at lokke de helt store koryfæer til at tage.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Fester har været viceanfører i klubben og har blandt andet ageret værtsfamilie for Yao. Det tyder på et engagement og en vilje til at lære fra sig allerede som aktiv. Derudover har han for mig altid stået som en meget reflekteret og intelligent spiller, der samtidig har givet udtryk for at have udviklet et kærlighedsforhold til OB. Derfor ser jeg ham meget gerne blive i klubben, hvis han har lyst. Til en start som ungdomstræner e.l. - en rolle, som det nok forøvrigt er sværere at lokke de helt store koryfæer til at tage.

                  Jamen det vil helt sikkert være okay at belønne ham for det, ingen tvivl om at vi har med en yderst sympatisk og engageret fyr at gøre.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Det lyder til, at Festersen har andre planer end at blive ungdomstræner i OB (dog fra et ældre interview fra før han kom til OB nedenfor) ...:
                    "Når støvlerne bliver stillet på hylden eller gemt væk i bagerst i tøjskabet, så er Rasmus Festersen også færdig med fodboldens verden. Der er ikke gemt en sportsdirektør i den ellers så velformulerede og altid sympatiske angriber.- Jeg er ret sikker på, at jeg ikke bliver i fodbolduniverset, når min karriere slutter. Så skal jeg nemlig have mine weekender tilbage, forklarer Rasmus Festersen.
                    I stedet vil han prioritere en civil karriere, hvor universitetsuddannelsen kan komme i brug.
                    - Min uddannelse international business studies sigter lidt mod, at jeg kan arbejde med eksport i en stor eller mellemstor virksomhed, så det regner jeg bestemt med, at jeg kommer til i fremtiden. Det kan sagtens tænkes, at jeg skal arbejde i udlandet, så hvis fodbolden ikke kan sende mig til udlandet, så skal jeg nok få styret min udlængsel via mit kommende erhverv, siger Rasmus Festersen."

                    https://sn.dk/Sport/Familieforoegels...artikel/487910

                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Fester har været viceanfører i klubben og har blandt andet ageret værtsfamilie for Yao. Det tyder på et engagement og en vilje til at lære fra sig allerede som aktiv. Derudover har han for mig altid stået som en meget reflekteret og intelligent spiller, der samtidig har givet udtryk for at have udviklet et kærlighedsforhold til OB. Derfor ser jeg ham meget gerne blive i klubben, hvis han har lyst. Til en start som ungdomstræner e.l. - en rolle, som det nok forøvrigt er sværere at lokke de helt store koryfæer til at tage.
                      Absolut.
                      Husker f.eks. den:
                      https://spillerforeningen.dk/spiller...odboldspiller/
                      Fester er helt sikkert nogen som kan give noget til andre. Helt sikker en kompetent ledsager for unge spiller.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Fester har været viceanfører i klubben og har blandt andet ageret værtsfamilie for Yao. Det tyder på et engagement og en vilje til at lære fra sig allerede som aktiv. Derudover har han for mig altid stået som en meget reflekteret og intelligent spiller, der samtidig har givet udtryk for at have udviklet et kærlighedsforhold til OB. Derfor ser jeg ham meget gerne blive i klubben, hvis han har lyst. Til en start som ungdomstræner e.l. - en rolle, som det nok forøvrigt er sværere at lokke de helt store koryfæer til at tage.
                        Jeg talte for et par år siden med en i truppen der fortalte at Fester var den eneste der læser bøger.
                        Jeg tror at mange spilleres indskrænkethed gør dem til dårligere spillere. Og måske også til at det bliver et for kalorifattigt miljø for ham i længden. Men også jeg tror han kunne gavne klubben fremover. Der skal nok et godt tilbud til.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvis vi ansætter nogle fordi de skal være mentor eller lignende for de unge så vil jeg hellere have de tager en med noget historik og en rigtig OB’er som Helveg, Høgh eller lignende. Uden at forklejne Fester så er han jo kun en lejesvend som intet har flyttet i klubben og den har vi vel 2000 af som alle sikkert er flinke fyre .
                          Vi begrænser os godt nok, og stiller urimeligt store krav, hvis ikke Festersen skulle være egnet som rollemodel. En spiller som vel var blandt truppens absolut bedste, da det så allermest svært ud. Han var både dygtig på, men også uden for banen, hvor han kun har fremstået loyal og sympatisk. Når manden så ovenikøbet erklærer at "OB er min klub", så har jeg sgu svært ved at gøre andet end at bøje mig i støvet for ham.

                          Jeg tror da vi alle ville elske at se Høgh eller Helveg som en del af klubbens nuværende setup, men som en anden påpeget, så har jeg svært ved at se hvilken rolle de skulle indtage for nuværende.

                          Uanset hvad; jeg har altid været pjattet med Festersen. Hvis han ikke gider være ungdomstræner eller lignende i klubben, så er det også fair nok. Men manden har sgu fortjent gedigen respekt for den måde han har repræsenteret klubben på i hans tid her. I hvert fald mere respekt end at blive kaldt en "lejesvend" og gjort overflødig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Vi begrænser os godt nok, og stiller urimeligt store krav, hvis ikke Festersen skulle være egnet som rollemodel. En spiller som vel var blandt truppens absolut bedste, da det så allermest svært ud. Han var både dygtig på, men også uden for banen, hvor han kun har fremstået loyal og sympatisk. Når manden så ovenikøbet erklærer at "OB er min klub", så har jeg sgu svært ved at gøre andet end at bøje mig i støvet for ham.

                            Jeg tror da vi alle ville elske at se Høgh eller Helveg som en del af klubbens nuværende setup, men som en anden påpeget, så har jeg svært ved at se hvilken rolle de skulle indtage for nuværende.

                            Uanset hvad; jeg har altid været pjattet med Festersen. Hvis han ikke gider være ungdomstræner eller lignende i klubben, så er det også fair nok. Men manden har sgu fortjent gedigen respekt for den måde han har repræsenteret klubben på i hans tid her. I hvert fald mere respekt end at blive kaldt en "lejesvend" og gjort overflødig.
                            Enig i at vi begrænser os... men omvendt, hvis vi bukker os i støvet for ham ligefrem, så begynder vi også at blive og mere billigt tilsalg.

                            Det med at OB er hans klub, det skal jo nok ses i lyset at flere ting. Og ikke bare kærlighed til OB.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Enig i at vi begrænser os... men omvendt, hvis vi bukker os i støvet for ham ligefrem, så begynder vi også at blive og mere billigt tilsalg.

                              Det med at OB er hans klub, det skal jo nok ses i lyset at flere ting. Og ikke bare kærlighed til OB.
                              Ja okay, det vil jeg godt medgive - altså at vi ikke skal bøje os i støvet. Overdrivelse fremmer forståelsen og det der vil jeg forsvare mig med, hehe. Jeg har det bare svært med at Festersen ryger i lejesvend-kategorien. Jeg har ikke en finger at udsætte på ham, bortset fra det dalende sportslige niveau de seneste par sæsoner.

                              Hvilke årsager mener du han har til at udtale sig som han gør?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Ja okay, det vil jeg godt medgive - altså at vi ikke skal bøje os i støvet. Overdrivelse fremmer forståelsen og det der vil jeg forsvare mig med, hehe. Jeg har det bare svært med at Festersen ryger i lejesvend-kategorien. Jeg har ikke en finger at udsætte på ham, bortset fra det dalende sportslige niveau de seneste par sæsoner.

                                Hvilke årsager mener du han har til at udtale sig som han gør?
                                Det er jeg også enig i, ægte lejesvend er han ikke.

                                Han har jo lagt sit liv fast i Odense. Han vil ikke rive rødderne op igen for en kort kontrakt andre steder. Hvilket er helt forståeligt... men når man har slået sig endeligt fast i Odense, og har besluttet ikke at vil flytte og ikke vil fortsætte i fodboldverdenen efterfølgende. Så er det også ret meget nemmere at erklære OB for sin klub. Var han endt et andet sted, så havde det jo været hans klub i stedet. Mener bare at man måske derfor ikke skal gå helt bagover pga. det.
                                ... men det er selvfølgelig fint med en spiller som man ved hvor man har, og som står klar så længe OB skulle øbske det.
                                Det betyder skam også noget.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X