Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Festersen viser lige hvad det er for nogle tabere der er i truppen. Uambitiøs udtalelse. Væk med taberne og hent nogle spillere der er vindere, og VIL vinde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tør nu øjnene og spis en tude kiks

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

      Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
      Han udviser bare samme hang til rendyrket tabermentalitet/bortforklaringer, som flere herinde gør, når holdet har fejlet.

      Buhu, der er forventninger til os, og hør her de forventninger er, at vi skal udfordre FCK hvert eneste år, spille som Barcelona, det er klart vi så fejler!

      De eneste urealistiske forventninger er dem som ledelsen stiller op, og ikke gør en skid for bare at leve en smule op til. Og når de så gør, så bruger de for mange penge, og ender i en situation, hvor der bliver fablet løs om "kontinuitet" når man hvert år skifter 10 mand ud, fordi disse har fejlet, og tror man kan komme til toppen ved total økonomisk smalhals og indkøb af spillere, der enten er for dårlige eller passer slet ikke til en spillestil, som de fleste end ikke bryder sig om.

      Så cry me a fucking river Hr. Festersen og koncertrer dig om igen at blive en bare habil fodboldspiller og målscorer, og lad være med at udtale dig om en klub og en by, som mere og mere vender sig imod jer.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tør nu øjnene og spis en tude kiks

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

        Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
        Rasmus Festersen skal bare holde sin latterlige kæft eller smutte tilbage til 1. Division, hvor han måske igen kunne finde ud af at score nogle mål. Hvad fanden ligner det at prøve at tale klubben og byen ned på sådan en måde? Er det måske helt utænkeligt, at landets tredjestørste by burde høre til i toppen af dansk fodbold? Nej, vi tilskuere er satanedme ikke så krævende, som han gør det til. Jeg tror faktisk, at de fleste ville have stillet sig tilfredse med en top 6-placering i år og måske et par runder mere i pokalturneringen.

        OB er bundprop i ligaen og er for fjerde år i træk slået ud af pokalen af et hold fra 1. Division. Skal vi være fucking tilfredse og glade for det, Rasmus Festersen?

        Hold din grimme kæft, bliv klar for dine evige skader og begynd at score nogle mål. Ellers kan du satanedme skride en tur til Brabrand i 2. Division og se, om du kan finde ud af at lave nogle mål der (hvilket jeg faktisk tvivler alvorligt på, du ligner en mæt og færdig spiller).

        Hold kæft, hvor er jeg træt af vores direktør, vores træner og 90 % af vores spillertrup. Jeg kan sgu godt forstå, at vi er blevet sådan en taberklub, når den består af sådan nogle tabermennesker. Træneren melder nærmest på forhånd ud, at vi ikke kan slå Vendsyssel (taberprofetien gik naturligvis i opfyldelse), sportsdirektøren piver løs over at tilskuerne ikke har tålmodighed med hans komiske og absolut IKKE-kontinuerlige transfers og spillertruppen hyler over, at vi ikke er tilfredse med situationen som bundprop og årelange traditioner for nederlag til sekundahold i pokalen. Gud, mand!

        En gruppe tabermennesker har skabt en taberklub. Tak for lort.
        Last edited by StateTrooper; 21-10-2016, 07:56.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tør nu øjnene og spis en tude kiks

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

          Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
          Måske manden er i for stor en klub .. Kæft en gang pladder at lukke ud ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Rasmus Festersen skal bare holde sin latterlige kæft eller smutte tilbage til 1. Division, hvor han måske igen kunne finde ud af at score nogle mål. Hvad fanden ligner det at prøve at tale klubben og byen ned på sådan en måde? Er det måske helt utænkeligt, at landets tredjestørste by burde høre til i toppen af dansk fodbold? Nej, vi tilskuere er satanedme ikke så krævende, som han gør det til. Jeg tror faktisk, at de fleste ville have stillet sig tilfredse med en top 6-placering i år og måske et par runder mere i pokalturneringen.

            OB er bundprop i ligaen og er for fjerde år i træk slået ud af pokalen af et hold fra 1. Division. Skal vi være fucking tilfredse og glade for det, Rasmus Festersen?

            Hold din grimme kæft, bliv klar for dine evige skader og begynd at score nogle mål. Ellers kan du satanedme skride en tur til Brabrand i 2. Division og se, om du kan finde ud af at lave nogle mål der.

            Hold kæft, hvor er jeg træt af vores direktør, vores træner og 90 % af vores spillertrup. Jeg kan sgu godt forstå, at vi er blevet sådan en taberklub, når den består af sådan nogle tabermennesker.
            Det er udtalelser som disse, der gør, at jeg mister lysten til at støtte op om en spillertrup. Det er total ansvarsforflygtigelse. For hvis det ikke lige er den store udskiftning i truppen, det manglende sammenspil eller uheld, der gør, at vi synker helt til bunds, så må det jo være "forventningspresset"! Det er klart!

            Jeg bliver så vred og så arrig, når man på den møde forsøger at gøre sin egen ryg fri; og får det til at lyde som om, at kritikken bygger på et urealistisk forventningspres fra tilhængerne, fra omgivelsernes side; og ikke på det, der rent faktisk sker på banen: I gør ikke jeres fucking arbejde godt nok! Længere er den ikke.

            Hvordan skal spillertruppen nogensinde håbe på at få et godt forhold til tilhængerskaren; f.eks den som arrangerer motivations-aktioner i en svær tid, når man på den måde rent faktisk gør omgivelserne ansvarlige for, at klubben sejler?

            Gigantisk selvmål.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Måske manden er i for stor en klub .. Kæft en gang pladder at lukke ud ..
              Fis af til Døllefjelde Musse Festersen!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Det er altid de andres skyld....
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det er udtalelser som disse, der gør, at jeg mister lysten til at støtte op om en spillertrup. Det er total ansvarsforflygtigelse. For hvis det ikke lige er den store udskiftning i truppen, det manglende sammenspil eller uheld, der gør, at vi synker helt til bunds, så må det jo være "forventningspresset"! Det er klart!

                  Jeg bliver så vred og så arrig, når man på den møde forsøger at gøre sin egen ryg fri; og får det til at lyde som om, at kritikken bygger på et urealistisk forventningspres fra tilhængerne, fra omgivelsernes side; og ikke på det, der rent faktisk sker på banen: I gør ikke jeres fucking arbejde godt nok! Længere er den ikke.

                  Hvordan skal spillertruppen nogensinde håbe på at få et godt forhold til tilhængerskaren; f.eks den som arrangerer motivations-aktioner i en svær tid, når man på den måde rent faktisk gør omgivelserne ansvarlige for, at klubben sejler?

                  Gigantisk selvmål.

                  MvH ChrisOB
                  Projektet og klubben sejler ganske enkelt. Fejldisponering efter fejldisponering gennem en efterhånden lang årrække har bragt klubben ud i en krise, som jeg ikke kan erindre at have oplevet lignende. Ikke engang den forfærdelige 1997/98-sæson står mål med det her, synes jeg. Dengang var der trods alt mange gode spillere og en solid økonomi i klubben. Det var bare som om, der lå en forbandelse over klubben i den sæson, men ingen var i tvivl om, at vi ville komme stærkt tilbage igen.

                  Har man samme følelse nu? Jeg har ikke. Den nuværende trup (som i tilfælde af en ny nedrykning vil blive slanket endnu mere) har ganske enkelt ikke kvalitet til at være sikker på oprykning til Superligaen - læg dertil, at vi jo også lige skal vinde en finale mod en nedrykker fra Superligaen.

                  OB er endt i en blindgyde, og jeg har lige præcist 0,0 procent tillid til, at den nuværende sportslige ledelse kan vende den her krise. It's only going down from here ... Eneste løsning på det her er at fyre den sportslige ledelse, finde kompetente afløsere og pumpe nogle penge ind i klubben for at sætte gang i maskinen.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tør nu øjnene og spis en tude kiks

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

                    Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
                    Der er ikke meget vindermentalitet over det der, nej.

                    By the way - jeg kender ingen overhovedet, der forventer medaljer og topplaceringer til OB hver eneste sæson. Det er der vist aldrig nogen, der har forventet eller givet udtryk for?
                    Jeg kender til gengæld rigtigt mange - mig selv inkl. - der forventer, at de spillere, der er i OB, de kæmper med alt hvad de har i hver eneste kamp. Er det for meget at forlange? Spillerne kunne kigge lidt indad og så starte dér...
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Skrid hjem til Slagelse. Måske han kan score nogle mål der.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Der er ikke meget vindermentalitet over det der, nej.

                        By the way - jeg kender ingen overhovedet, der forventer medaljer og topplaceringer til OB hver eneste sæson. Det er der vist aldrig nogen, der har forventet eller givet udtryk for?
                        Jeg kender til gengæld rigtigt mange - mig selv inkl. - der forventer, at de spillere, der er i OB, de kæmper med alt hvad de har i hver eneste kamp. Er det for meget at forlange? Spillerne kunne kigge lidt indad og så starte dér...
                        Der er altid håb - og ja ambitioner om at få medaljer og ligge i toppen, fordi OB er en stor klub i en stor by; men der er ingen "forventninger" om det. Det er noget, som Festersen har opfundet til lejligheden. Jeg har ingen forventninger om medaljer hvert eneste år. Men jeg har forventninger om at klubben forsøger at arbejde på, at vi når derhen, hvor vi kan få en medalje i ny og næ; og så ultimativt gøre det, som både Silkeborg, Herfølge, AaB, Nordsjælland og Midtjylland har formået imellem Brøndby og FCK's mesterskaber, at vinde en DM-pokal igen.

                        I mellemtiden kan vi fint leve med, at vi har et hold, der ser ud til at ville "dø" for hinanden. Så kan man godt leve med, at vi måske ikke når derop, hvor vi gerne vil være.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Nu er Festersen trods alt en af dem, som ligner en, som giver 100% når han er på banen, så måske man lige skulle have lidt ro på! I mine øjne er han en af dem, som kan bygges på til at være en god leder på et OB-hold i fremtiden, da han har nogle gode egenskaber på en bane, f.eks. at give sig fuldt ud og at score mål!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
                            Nu er Festersen trods alt en af dem, som ligner en, som giver 100% når han er på banen, så måske man lige skulle have lidt ro på! I mine øjne er han en af dem, som kan bygges på til at være en god leder på et OB-hold i fremtiden, da han har nogle gode egenskaber på en bane, f.eks. at give sig fuldt ud og at score mål!
                            Det er da ligegyldigt, om han altid giver 100% på banen, når han udtaler sig sådan dér. Vi skal ikke "ha ro på". Vi skal være vrede. Vrede over den latterlige tabermentalitet og forsøg på ansvarsforflygtigelse, som Festersen her forsøger på.

                            Det er jo hele pointen. Man skal ikke bare trække på skuldrene over, hvor dårligt, det går. Vi skal være vrede!

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
                              Nu er Festersen trods alt en af dem, som ligner en, som giver 100% når han er på banen, så måske man lige skulle have lidt ro på! I mine øjne er han en af dem, som kan bygges på til at være en god leder på et OB-hold i fremtiden, da han har nogle gode egenskaber på en bane, f.eks. at give sig fuldt ud og at score mål!
                              Jeg synes også det interview går imod mit indtryk af Festersen. Jeg får sådan en kriller i nakken om, at vi ikke får hele konteksten af hans udtalelse her.
                              Hvis det er gengivet korrekt, så skuffer Fester mig meget. Det ville bare ikke være første gang, at udtalelser blev præsenteret på en måde, der giver en bedre historie end det der faktisk blev sagt. Jeg håber godt nok det er det sidste, der er tilfældet. Og når det lige kommer til EkstraBladet så lader jeg tvivlen komme Fester til gode i denne omgang.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tør nu øjnene og spis en tude kiks

                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ninger/6359436

                                Syntes faktisk hans udtalelse er helt væk fra vinduet
                                Jeg forlanger, at Jesper Hansen træder i karakter! Det der kan da på ingen måde være udtryk for klubbens holdning, i så fald er det jo vanvid. Det er OB selv, der har meldt ud, at man skulle i top 6, og ingen har forventet mere, end at de lå til omkring 6.pladsen. Den kritik der kommer nu, er jo ikke på baggrund af, at holdet ikke er omkring top-3, men fordi holdet ligger næstsidst, og stort set aldrig vinder kampe (og er milevidt fra top-6).

                                Men det viser nok bare, hvad det er for en taberattitude og en taberkultur (som MB også var inde på i Fodbold FM sidst), som hersker i OB i disse år. Festersen opfordrer os direkte til, at acceptere en bundplacering som det naturlige leje OB skal ligge i.

                                Så er der mere nosser over Desler.
                                Last edited by SU1978; 21-10-2016, 08:54.

                                Comment

                                Working...
                                X