Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er ikke tilnærmelsesvis muligt, at matche beløb i den størrelsesorden hos tyske bookies, på de markeder. Ej heller i Asien for den sags skyld. Så det er fuldstændig udelukket.
    Hvad mener du helt præcist?

    Comment


      Lidt fra Fester

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...dste-saesoner/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Hvad mener du helt præcist?
        Jeg mener, at det ikke er muligt at spille for millionbeløb på ting som kort, hjørnespark osv., netop fordi at det er usikre markeder, som let ville kunne fixes uden de store sportslige omkostninger. Som enkeltstående kunde, tvivler jeg på, at Cashpoint og Tipico vil tage mere end 5.000 kr., måske allerhøjst 10.000 kr. af gangen på sådan noget, så det vil i sig selv være umuligt at fixe det for millioner, da der vil blive lukket for det tidligt i forløbet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Allerede sammenligninger med Højer. Jeg har lige kigget lidt i Fester-trådens første par sider, og der er eddermame en håndfuld, der må sidde tilbage med røde ører over deres hurtige affejning af ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Allerede sammenligninger med Højer. Jeg har lige kigget lidt i Fester-trådens første par sider, og der er eddermame en håndfuld, der må sidde tilbage med røde ører over deres hurtige affejning af ham.
            jeg har også lige genopfrisket hukommelsen på de første par sider, og ja der er en del der må erkende at skepsissen er blevet grundigt gjort til skamme...hvis det ikke er sket på nogen af de følgende sider
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Allerede sammenligninger med Højer. Jeg har lige kigget lidt i Fester-trådens første par sider, og der er eddermame en håndfuld, der må sidde tilbage med røde ører over deres hurtige affejning af ham.
              Jeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)
                Touché.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)
                  Modsat Festersen som de fleste vel havde set minimum en lille håndfuld kampe med, da han kom til, bundede positiviteten omkring Koval vel i, at hans CV var ganske flot, og at vores sportsdirektør talte ham pænt op. Det synes jeg nu ikke, at man kan fortænke folk i. De eneste der må have røde ører, er vel dem der har blåstemplet manden og hentet ham til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg sad lige og læste de første mange sider i Koval tråden , puha der må sidde et par håndfulde med røde ører ;-)
                    Lyserøde ører med hensyn til Oliver Lund? ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Lyserøde ører med hensyn til Oliver Lund? ;-)
                      Nej , skulle jeg have det ? :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Nej , skulle jeg have det ? :-)
                        Nej, det gik ikke til dig, det var generelt til temaet. Husker der var mange bruger her de var meget skuffet om Lund-forpligtelsen. Synes han blev undervuderet lige så som Fester.
                        Og det er jo rart at blive skuffet i forhold til en forventede skuffelsen.
                        Og altid bedre end at blive skuffet over spiller vi vurderede som forbedring og blev skuffet senere. Det havde vi jo desværre alt for ofte.
                        Last edited by andlox; 12-12-2015, 20:41.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Er det ikke bare sådan at vi alle er blevet overraskede i den ene eller anden forstand..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Nej, det gik ikke til dig, det var generelt til temaet. Husker der var mange bruger her de var meget skuffet om Lund-forpligtelsen. Synes han blev undervuderet lige så som Fester.
                            Og det er jo rart at blive skuffet i forhold til en forventede skuffelsen.
                            Og altid bedre end at blive skuffet over spiller vi vurderede som forbedring og blev skuffet senere. Det havde vi jo desværre alt for ofte.
                            Tror mange vidste hvad Festersen stod for kva sine kampe og mål i SL. Lund var der ikke mange der havde set noget til da han sad på bænken længe.. Jeg anede ikke hvem han var selv om jeg følger rigtig meget med i fodbold..
                            Men det er da klart at nogen rynker lidt på næsen når udmeldingen står på forstærkning og man så henter en reserve i en nedrykker klub..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Er det ikke bare sådan at vi alle er blevet overraskede i den ene eller anden forstand..?
                              Bestemt. Meget bedre end forventet. Skulle der på et tidspunkt være mulighed for at hente en klasse HB må han jo bare tage kampen..
                              Forlæng gerne med ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror mange vidste hvad Festersen stod for kva sine kampe og mål i SL. Lund var der ikke mange der havde set noget til da han sad på bænken længe.. Jeg anede ikke hvem han var selv om jeg følger rigtig meget med i fodbold..
                                Men det er da klart at nogen rynker lidt på næsen når udmeldingen står på forstærkning og man så henter en reserve i en nedrykker klub..
                                Forståeligt, især efter mange skuffende transfers. Og rart at opleve at det var åbenbart rigtigt god scoutet.
                                Ved ikke om det var Kent, JH eller nok Ove P, den havde idéen. Det er i hvert fald en transfersucces som kostede ikke mange penge. Af denne vil jeg gerne have mere.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X