Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Festersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rasmus Festersen

    Tænkte jeg ville tage forskud på herlighederne, ved at give ham sin egen tråd.

    Tv3sport melder, at den er hjemme:

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...tre-millioner/
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Tænkte jeg ville tage forskud på herlighederne, ved at give ham sin egen tråd.

    Tv3sport melder, at den er hjemme:

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...tre-millioner/
    Puha, synes ikke han er tre millioner værd.. Håber det er pga. Konkurrence fra andre superligaklubber. Håber på mere, men velkommen til, Festersen! (Hvis det er sandt)
    han skal nok være god nok ved siden af Zohoar
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      #3
      Jeg synes, det er en fin signing. Han kan skabe noget på egen hånd, målfarlig, kæmper for sagen, ikke boldmongol, hvad mere kan man ønske sig ^^
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #4
        3 mil, synes jeg godt nok også lyder lidt i overkanten. Det er jo nogenlunde samme pris som BIF gav for Rønnov, som trods alt er U21-landsholdsspiller og har fremtiden foran sig, og mulighed for videresalg. Men angribere koster jo, og hvis han kan lave de 10-15 mål, så er han jo alle pengene værd. Man skal jo også turde investere for at det kan give et afkast. Og selvom vi nu (hvis han signes) råder over Lado, Zohore, Mikkelsen og Festersen, så tror jeg stadig på vi henter AK, specielt efter AaB nu har hentet Helenius, og udover ham har Rasmus J og Spalvis, og dermed ligner AK nr. 3-4 stykker der. Mit gæt er at vi udlejer/sælger Mikkelsen og henter AK også, da Kent jo også er glad for at spille med 2 angribere og derfor er 4 styk vel et must.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
          Puha, synes ikke han er tre millioner værd.. Håber det er pga. Konkurrence fra andre superligaklubber. Håber på mere, men velkommen til, Festersen! (Hvis det er sandt)
          han skal nok være god nok ved siden af Zohoar
          Det er heller ikke nemt
          Hvad angår Rønnow for JH på puklen for ikke at ville smide flere penge/matche BIFs tilbud.
          Nu bruger han for mange penge (selvom det tyder på andre klubber ville betale omtrent det samme).

          Comment


            #6
            Glimrende signing; han har fart i fødderne og målnæse. Synes faktisk også det er fint, at få en erfaren spiller ind, der har knoklet sig op. Af de 3 tidl. FCV-spillere, som vi (snart) har, så er han afgjort den, jeg ser som den bedste og mest afgørende.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              3 mil, synes jeg godt nok også lyder lidt i overkanten. Det er jo nogenlunde samme pris som BIF gav for Rønnov, som trods alt er U21-landsholdsspiller og har fremtiden foran sig, og mulighed for videresalg. Men angribere koster jo, og hvis han kan lave de 10-15 mål, så er han jo alle pengene værd. Man skal jo også turde investere for at det kan give et afkast. Og selvom vi nu (hvis han signes) råder over Lado, Zohore, Mikkelsen og Festersen, så tror jeg stadig på vi henter AK, specielt efter AaB nu har hentet Helenius, og udover ham har Rasmus J og Spalvis, og dermed ligner AK nr. 3-4 stykker der. Mit gæt er at vi udlejer/sælger Mikkelsen og henter AK også, da Kent jo også er glad for at spille med 2 angribere og derfor er 4 styk vel et must.
              Jeg skulle lige til at skrive præcis det samme!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                3 mil, synes jeg godt nok også lyder lidt i overkanten. Det er jo nogenlunde samme pris som BIF gav for Rønnov, som trods alt er U21-landsholdsspiller og har fremtiden foran sig, og mulighed for videresalg. Men angribere koster jo, og hvis han kan lave de 10-15 mål, så er han jo alle pengene værd. Man skal jo også turde investere for at det kan give et afkast. Og selvom vi nu (hvis han signes) råder over Lado, Zohore, Mikkelsen og Festersen, så tror jeg stadig på vi henter AK, specielt efter AaB nu har hentet Helenius, og udover ham har Rasmus J og Spalvis, og dermed ligner AK nr. 3-4 stykker der. Mit gæt er at vi udlejer/sælger Mikkelsen og henter AK også, da Kent jo også er glad for at spille med 2 angribere og derfor er 4 styk vel et must.
                AK blev topscorer for AaB, så hvis han bliver 3. eller 4. valg vil det vel til dels skyldes at hans kontrakt snart udløber.

                Comment


                  #9
                  Jeg er ikke imponeret...

                  Comment


                    #10
                    https://www.youtube.com/watch?v=RVFj4d0BLys han virker som en rolig og sympatisk fyr ud fra dette korte indslag.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      AK blev topscorer for AaB, så hvis han bliver 3. eller 4. valg vil det vel til dels skyldes at hans kontrakt snart udløber.
                      Korrekt, men i en tid, hvor Helenius skulle finde sin form igen, og hvor både Spalvis og Rasmus J var ude det meste af sæsonen med skader. Med min daglige gang i Aalborg, ved ja da en ting eller to om AaB, og selvom man er glad for AK, så er anses han som 3. eller 4. valg, hvis alle er klar, og så har man en ung Viktor Ahlman, som man også gerne se få lidt mere spilletid.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Jeg er ikke imponeret...
                        + 1
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af kaspernon Se indlæg
                          + 1
                          x 2
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            x 2
                            Falk + Emil + Spelmann + Zohore + Lado + Dalgaard + Kryger + Greve = 20 mål i 2014/2015

                            Festersen + AK = 20 mål i 2014/2015 = ja tak

                            Comment


                              #15
                              Han kan noget vores andre angribere ikke kan i samme grad, nemlig genpres og dybdeløb. Derudover er han dygtig teknisk, og kan sparke udefra. Tre millioner er måske i overkanten for en 28-årig, men priserne er generelt steget, og målscorere er dyre.

                              Tre mil for en kronisk skadet 1.divisionsmålmand er sgu også mange penge, selvom Rønnow har et stort potentiale.

                              Jeg er som sagt mildt positiv, og tror han kommer til at spille en rolle for os. Jeg tror også det trækker ned i folks bedømmelse, at han kommer fra FCV. Hvis vi havde hentet en 10-målsskytte i Esbjerg eller FCN, tror jeg folk havde været mere positive.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X