Side 27 af 27 FørsteFørste ... 17252627
Viser resultater 261 til 266 af 266
    Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Vi er i virkeligheden nok slet ikke så uenige. Selvfølgelig skal han ikke bare partout tilbydes et job. Der skal naturligvis være brug for det og han skal have noget kvalificeret at byde ind med.
    Nemlig og så er jeg bare tilpas nostalgisk så jeg hellere ser en “ægte” OB’er i klubben som tidligere nævnt
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jo det er selvfølgelig forskel på Fester og KEP, jeg kan langt bedre lide Fester. Syntes bare det ville være lidt letkøbt at han skulle tilbydes et job på baggrund af 50 kampe og en udtalelse om at OB er hans klub .
    Et af hans problemer. Han er ikke sulten for alvor. Det er lidt fint nok at være med og når truppen består af den type samt dem som skal klemmer lidt mønter ud, men har opnået det mulige så får man en slap trup. Det er nok gode mennesker, men der skal mere vilje og fight og sult til før vi flytter os. En Drachmann flytter meget og han har vundet titel. Ikke flere over the Hill mætte spillere til OB. Og vi skal kun ansætte vindere.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mme-af-med-mig

Fester ved godt at hans dage i klubben er talte. Men ser ud til, at han allerede arbejder lidt i det administrative - spørgsmålet er om der kunne være en fast stilling til ham her, når hans karriere slutter.

Citer Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mme-af-med-mig

Fester ved godt at hans dage i klubben er talte. Men ser ud til, at han allerede arbejder lidt i det administrative - spørgsmålet er om der kunne være en fast stilling til ham her, når hans karriere slutter.
    Håber helt sikkert de finder ud af noget. Kunne være fint at beholde ham i en stilling.

Enig. Jeg er simpelthen bare vild med den mand. Han er bare en pissefed type. Han har gjort det over min forventning på banen, og især udenfor. Håber vi kan finde en plads til ham i OB.

Gennemført god fyr. Virkelig et mønstereksemplar, som jeg under alt det bedste.

Regler for indlæg