Side 1 af 27 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 262
    Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh

Rasmus Festersen

Tænkte jeg ville tage forskud på herlighederne, ved at give ham sin egen tråd.

Tv3sport melder, at den er hjemme:

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...tre-millioner/
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Sønderjylland
    Citer Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Tænkte jeg ville tage forskud på herlighederne, ved at give ham sin egen tråd.

Tv3sport melder, at den er hjemme:

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...tre-millioner/
    Puha, synes ikke han er tre millioner værd.. Håber det er pga. Konkurrence fra andre superligaklubber. Håber på mere, men velkommen til, Festersen! (Hvis det er sandt)
    han skal nok være god nok ved siden af Zohoar

Jeg synes, det er en fin signing. Han kan skabe noget på egen hånd, målfarlig, kæmper for sagen, ikke boldmongol, hvad mere kan man ønske sig ^^
    Det var dét.

3 mil, synes jeg godt nok også lyder lidt i overkanten. Det er jo nogenlunde samme pris som BIF gav for Rønnov, som trods alt er U21-landsholdsspiller og har fremtiden foran sig, og mulighed for videresalg. Men angribere koster jo, og hvis han kan lave de 10-15 mål, så er han jo alle pengene værd. Man skal jo også turde investere for at det kan give et afkast. Og selvom vi nu (hvis han signes) råder over Lado, Zohore, Mikkelsen og Festersen, så tror jeg stadig på vi henter AK, specielt efter AaB nu har hentet Helenius, og udover ham har Rasmus J og Spalvis, og dermed ligner AK nr. 3-4 stykker der. Mit gæt er at vi udlejer/sælger Mikkelsen og henter AK også, da Kent jo også er glad for at spille med 2 angribere og derfor er 4 styk vel et must.

Citer Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
    Puha, synes ikke han er tre millioner værd.. Håber det er pga. Konkurrence fra andre superligaklubber. Håber på mere, men velkommen til, Festersen! (Hvis det er sandt)
    han skal nok være god nok ved siden af Zohoar
    Det er heller ikke nemt
    Hvad angår Rønnow for JH på puklen for ikke at ville smide flere penge/matche BIFs tilbud.
    Nu bruger han for mange penge (selvom det tyder på andre klubber ville betale omtrent det samme).

Glimrende signing; han har fart i fødderne og målnæse. Synes faktisk også det er fint, at få en erfaren spiller ind, der har knoklet sig op. Af de 3 tidl. FCV-spillere, som vi (snart) har, så er han afgjort den, jeg ser som den bedste og mest afgørende.

Citer Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    3 mil, synes jeg godt nok også lyder lidt i overkanten. Det er jo nogenlunde samme pris som BIF gav for Rønnov, som trods alt er U21-landsholdsspiller og har fremtiden foran sig, og mulighed for videresalg. Men angribere koster jo, og hvis han kan lave de 10-15 mål, så er han jo alle pengene værd. Man skal jo også turde investere for at det kan give et afkast. Og selvom vi nu (hvis han signes) råder over Lado, Zohore, Mikkelsen og Festersen, så tror jeg stadig på vi henter AK, specielt efter AaB nu har hentet Helenius, og udover ham har Rasmus J og Spalvis, og dermed ligner AK nr. 3-4 stykker der. Mit gæt er at vi udlejer/sælger Mikkelsen og henter AK også, da Kent jo også er glad for at spille med 2 angribere og derfor er 4 styk vel et must.
    Jeg skulle lige til at skrive præcis det samme!

Citer Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    AK blev topscorer for AaB, så hvis han bliver 3. eller 4. valg vil det vel til dels skyldes at hans kontrakt snart udløber.

Jeg er ikke imponeret...
    Jack Jørgensen RAUS!!

han virker som en rolig og sympatisk fyr ud fra dette korte indslag.

Regler for indlæg