Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd til andre klubber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    DOH! Heldigvis er pointen den samme.
    Same shit, just a different shirt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      http://www.bold.dk/nyt/Zidan-Broendb...et-interessant
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        FCM skulle vidst efter signede havde købt Jakob Poulsen

        Comment


          #19
          Luderklubber - hele bundtet: hvad ligner det at købe dyre has-beens i udlandet? Har vi ikke længere patent på det - hvad fanden sker der?

          Comment


            #20
            http://www.bold.dk/nyt/Avis-Esbjerg-...chael-Jakobsen
            http://www.bold.dk/nyt/HB-Koege-Inge...ndel-paa-plads

            med Michael Jacobsen i EfB er det næppe sandsynligt at Eddi Gomes havner i OB, men hvis interessen er der fra OB må TB og JH ud og lave en overbevisende præstation så talentet havner i Ådalen
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Luderklubber - hele bundtet: hvad ligner det at købe dyre has-beens i udlandet? Har vi ikke længere patent på det - hvad fanden sker der?
              Hvad angår JP, så vil jeg gerne vædde en bajer på, at han stadig har et niveau der kan gøre ham til en profil i suppen. Modsat Escubu (aldrig et ondt ord!) og JC.

              Comment


                #22
                http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-i-di...d-PSV-om-Zanka
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Hvis rygterne om en pris på op til 11 millioner for Zanka er sande, fatter jeg ikke at de overhovedet overvejer det. Han er én af de mest overvurderede spillere, der har spillet i ligaen i nyere tid.

                  Hvis jeg var FCK, ville jeg da godnok føle mig bollet i røven, hvis jeg tilbød én af mine ungdomsspillere en guldrandet kontrakt som han afviste, så ham skifte væk på en fri transfer, for derefter at skulle betale en uhyrlig overpris for at hente ham tilbage fra en klub, hvos ordet "flop" slet ikke begynder at beskrive hans tid dernede. De tilbød ham efter sigende mellem 400.000-500.000 om måneden, da han afviste at forlænge i sin tid.

                  Siggurdsson var langt bedre, Stadsgaard er en smule bedre, Mellberg er klart bedre. Zankas tendens til hjerneblødninger er intakt, hvis den håndfuld kampe jeg har set med ham i PSV står til troende. FCK har lige sendt Michael Jacobsen på porten. Jeg er ikke helt sikker på, at han ville være så meget dårligere end Zanka. Topniveauet er en del lavere, ja, men bundniveauet er til gengæld en del højere.

                  Jeg synes faktisk de skulle hente ham. Det ville være underholdende at følge. Især fordi et prisskilt på 11 millioner ville være en dejlig presball på hans i forvejen svingende psyke
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    og så er der rygter om at cornelius er på vej retur til fck....det sgu godt nok nogle andre økonomiske muskler de har at spille med....

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      og så er der rygter om at cornelius er på vej retur til fck....det sgu godt nok nogle andre økonomiske muskler de har at spille med....
                      Så også lige at de fik 22-30 millioner for Sigurdsson...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Så også lige at de fik 22-30 millioner for Sigurdsson...
                        jo - og godt nok fik de vidst en 65-70 for cornelius i sommers - men der spekuleres i at de køber ham tilbage for ca det halve, og de er ude efter zanka der sikkert heller ikke er helt billig....der bliver vidst sent nogle signaler til BIF....og alle os andre - vi kan vidst godt glemme alt om at skulle lege med helt oppe i toppen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          jo - og godt nok fik de vidst en 65-70 for cornelius i sommers - men der spekuleres i at de køber ham tilbage for ca det halve, og de er ude efter zanka der sikkert heller ikke er helt billig....der bliver vidst sent nogle signaler til BIF....og alle os andre - vi kan vidst godt glemme alt om at skulle lege med helt oppe i toppen
                          Ja, de to KBH klubber peresser hinanden med deres økonomiske formåen... Håber på at BIF laver et eller andet hjernedødt nu...

                          Ps.

                          http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-koeb...-for-27-mio-kr
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ja, de to KBH klubber peresser hinanden med deres økonomiske formåen... Håber på at BIF laver et eller andet hjernedødt nu...

                            Ps.

                            http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-koeb...-for-27-mio-kr
                            det sgutte hver dag man ser en handel af den størrelse for en spiller til suppen....
                            - ja håber også lidt på de dummer sig, men ændre næppe det store - for der er sgu altid en eller anden der står klar en en røvfuld penge til dem.....og selv hvis de fucker op så kommer fck bare til at sidde endnu mere suværænt på tronen....suk

                            Comment


                              #29
                              Er jeg den eneste, der aldrig har set det helt store i Cornelius? Han minder lidt om Andy Carroll, det bliver solgt for 300 mio bobs fra Newcastle til Liverpool, men flippede totalt, måske på grund af skader. Begge to har de kun vist sig frem i maksimum én sæson i den bedste række, og hvis det går cornelkussen, som det gik Carroll, så bliver han ikke til mere end en god superligaangriber!

                              Den eneste kamp på højeste plan, jeg har set Cornelius, var i landskampen mod Italien, og der løb han forvirret rundt som en høne uden hoved i de 15 minutter, han fik på banen..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                Er jeg den eneste, der aldrig har set det helt store i Cornelius? Han minder lidt om Andy Carroll, det bliver solgt for 300 mio bobs fra Newcastle til Liverpool, men flippede totalt, måske på grund af skader. Begge to har de kun vist sig frem i maksimum én sæson i den bedste række, og hvis det går cornelkussen, som det gik Carroll, så bliver han ikke til mere end en god superligaangriber!

                                Den eneste kamp på højeste plan, jeg har set Cornelius, var i landskampen mod Italien, og der løb han forvirret rundt som en høne uden hoved i de 15 minutter, han fik på banen..
                                Du har ihf ret i, at det - set i bagklogskabens ulideligt klare lys - forekommer idiotisk, at Cardiff betalte så mange penge for en 19-årig knægt, der havde præsteret 1 - én - god sæson i en perifer liga som den danske.

                                Sammenligningen med Carroll holder på mange planer stik, omend Carroll i min optik er klasser bedre end Cornelius. Foruden at hans - Carroll´s - garn er langt pænere

                                Comment

                                Working...
                                X