Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nye trøjer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg håber virkelig ikke de skifter til hummel. Kan slet ikke se at det kan fungere med en stribet trøje, og vinkler på ærmerne. Det bliver en øjebæ og meget misk mask.... ville ønske Nike blev ny leverandør. Det er mere stilrent og diskret.

    Comment


      #32
      Jeg så godt, at der var én der havde lavet en ny tråd, men jeg synes ikke den gamle havde gjort noget

      Anywho, så har jeg nu også hørt rygter om, at Hummel overtager fra Puma til sommer. Der er snart en del røg. Mon der også er brand?

      Jeg håber de laver en pænere udgave end deres teamwearudgave, for den er ikke noget at råbe hurra for.

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Jeg ved ikke hvem der har lavet disse men de er da mega fede!
        Ps. de er fra 2010

        http://ainarasportdesign.blogspot.dk...1_archive.html
        de ser fede ud...logoet på halskraven og ærmerne ligner 'UNDER ARMOUR' logoet. AINARAsportdesign kender jeg ikke noget til. 'UNDER ARMOUR' har for nyligt købt den danske sportsapp. ENDOMONDO for en del penge.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hvis vi får Hummel, håber jeg virkelig ikke vi får de her trøjer :


          http://www.whoateallthepies.tv/kits/...ampaign=buffer
          Vi får med 99,999999% Hummel!!!
          http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

          Comment


            #35
            AAB skifter til Hummel fra nytår. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...er-til-hummel/

            Hvis det er sandt som rygterne siger, at vi også skifter, så vil fem af holdene i næste sæson have Hummel: SDJ, AAB, AGF, BIF og os. Derudover kan Horsens, Vejle og Fredericia, der alle spiller i Hummel også kunne komme op i ligaen fra næste sæson. De satser da dansk, det må man gi' dem.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              AAB skifter til Hummel fra nytår. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...er-til-hummel/

              Hvis det er sandt som rygterne siger, at vi også skifter, så vil fem af holdene i næste sæson have Hummel: SDJ, AAB, AGF, BIF og os. Derudover kan Horsens, Vejle og Fredericia, der alle spiller i Hummel også kunne komme op i ligaen fra næste sæson. De satser da dansk, det må man gi' dem.
              Sindsygt....

              Comment


                #37
                Bare vi går tilbage til at spille i striwerne igen. Der er ikke noget bedre end når striwerne løber på banen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg så godt, at der var én der havde lavet en ny tråd, men jeg synes ikke den gamle havde gjort noget

                  Anywho, så har jeg nu også hørt rygter om, at Hummel overtager fra Puma til sommer. Der er snart en del røg. Mon der også er brand?

                  Jeg håber de laver en pænere udgave end deres teamwearudgave, for den er ikke noget at råbe hurra for.

                  Det får ikke mig til at investere i en ny trøje, hvis den skal se sådan ud

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Det får ikke mig til at investere i en ny trøje, hvis den skal se sådan ud
                    Heller ikke her .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Kunne det tænkes, at vi måske bliver mødt med et bedre tilbud fra Adidas, nu når de har mistet AaB? Må ærligt erkende, at jeg virkelig ikke håber på Hummel. De vinkler, som er obligatoriske for Hummel tøjet, kan jeg bare ikke se gøre noget godt for vores trøjer.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                        Kunne det tænkes, at vi måske bliver mødt med et bedre tilbud fra Adidas, nu når de har mistet AaB? Må ærligt erkende, at jeg virkelig ikke håber på Hummel. De vinkler, som er obligatoriske for Hummel tøjet, kan jeg bare ikke se gøre noget godt for vores trøjer.

                        https://www.google.dk/#q=juventus+ad...SOegFIegbeM%3A

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                          Kunne det tænkes, at vi måske bliver mødt med et bedre tilbud fra Adidas, nu når de har mistet AaB? Må ærligt erkende, at jeg virkelig ikke håber på Hummel. De vinkler, som er obligatoriske for Hummel tøjet, kan jeg bare ikke se gøre noget godt for vores trøjer.
                          Nope, vinkler og striber sammen duer bare ikke. Og så min store kæphest - få så det SPORT væk fra min trøje. Føj.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Nope, vinkler og striber sammen duer bare ikke. Og så min store kæphest - få så det SPORT væk fra min trøje. Føj.

                            MvT
                            Enig, i at det er en torn i øjet med det SPORT. Men er det ikke noget der er tilføjet fordi trøjen så kan bruges til internationale kampe også?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                              Enig, i at det er en torn i øjet med det SPORT. Men er det ikke noget der er tilføjet fordi trøjen så kan bruges til internationale kampe også?
                              FCK har fået fjernet SPORT fra deres trøjer, så deeeeet.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Hummel overtager allerede fra nytår, efter en tvist mellem Puma og OB.

                                Comment

                                Working...
                                X