Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mystiske Danske Spil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mystiske Danske Spil

    Så ramte den mig igen... Spiller på en kamp, hvor det så viser sig de ikke har opdateret scoren... det er så bare hvad man kan forvente...

    Efterfølgende finder jeg så ud af det ikke engang er de rigtige U-Hold de har skrevet på deres livespil...
    Udover det gør de opmærksom på at der kun spilles 2x40(ungdomsturnering) men trods det kører deres timer videre ud for kampen, den runder både de 40 og de 45 min... og uden pause kører den videre til 70 min., før minuttallet så forsvinder, og der i stedet bare står 2 halvleg, og pludselig også 0-1 fremfor 0-0...
    Det er da vist så utroværdigt som noget kan blive... tak for spil, og farvel og tobak til kontoen på Danske Spil...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Du kan skrive en PM, hvis der er noget, du er tvivl om ved det, jeg kender en del til problematikken.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Du kan skrive en PM, hvis der er noget, du er tvivl om ved det, jeg kender en del til problematikken.
      Jeg takker, og håber ikke det er fordi du selv har været ramt... Snakkede med dem med det samme, og som der da rigtigt nok også står i deres info, så fortæller de jo en forhånd at det ikke er deres ansvar... Jeg har dog lige set at jeg har fået mine håndører tilbage nu, så måske mente de ikke det var helt så heldigt alligevel...
      Last edited by Kaspernon; 04-06-2015, 19:19.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment

      Working...
      X