Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pulsure

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pulsure

    Jeg er tilmeldt en triathlon (OL distance) til sommer og skal til at træne op og ikke mindst udstyres.

    Pulsur er et af de ting jeg vil investere i og af en eller anden grund har jeg fået mest kærlighed for Garmin selvom jeg efterhånden har fundet af at det er en ren religionskrig.

    Skal man det hele og have det ypperste så er det et Forerunner 910 XT HR Triathlon og det er jeg også lige ved at købe men har så også overvejet 310´eren ... den store forskel ud over designet er primært de udvidede funktioner ved svømmedelen hvilket også kan blive vigtigt da jeg er en håbløs svømmer og så den funktion som jeg finder mest spændende "Virtuel Racer" hvor man kan kæmpe mod sine egne tidligere løb osv ...

    MEN .. jeg er helt nybegynder til dette så er det nødvendigt med state-of-the art ?? Er der nogen der har erfaring med et af de to ure eller endda begge dele? og kan give noget feedback?

    Der er en diskution på det gamle forum men desværre ikke så omfattende .. http://ob.dk/forum/thread/678008.aspx
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    jeg har selv en gl. sag af en Garmin 405 som er ganske fortrinlig til løb og cykel men det er desværre ikke brugbart som svømmeur og jeg kan ikke bidrage med meget viden om de to ure du nævner, men umiddelbart vil jeg mene 310'eren er ganske udmærket til en alm hyggetri/motionstri. Prøv evt. at melde dig ind i denne FB-gruppe og læg spørgsmålet ud der og så vil jeg garantere at du får brugbart svar

    https://www.facebook.com/groups/129774047164536/


    på siden er der også rig mulighed for at anskaffe sig gode brugte tri-sager til fornuftige priser
    Last edited by manner; 29-12-2013, 20:24.
    Believe OB