Side 2 af 74 FørsteFørste 12341252 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 740

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Sønderjylland
    http://www.newstalk.ie/Friedel-Riise...-gone-bankrupt

Faldt lige over denne artikel. Nogen der ved om DD havde råd til store biler i sin OB tid?

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
    http://www.newstalk.ie/Friedel-Riise...-gone-bankrupt

Faldt lige over denne artikel. Nogen der ved om DD havde råd til store biler i sin OB tid?
    jeg tror det er en lidt gammel historie om DD. OB hjalp ham efter sigende med at administrere hans penge i den periode. Historien var vel dengang at han havde ødslet mange penge væk i tiden i England og at han derefter tog til Emiraterne for at få noget ekstra mønt. Historien fortæller at han spiller i Hapoel, men han er, så vidt jeg ved, rejst videre derfra til Beograd og derfra videre til Skotland.....correct me if I am wrong.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Senior Member Onkel Riffel's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Eksil i Kbh
    Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg tror det er en lidt gammel historie om DD. OB hjalp ham efter sigende med at administrere hans penge i den periode. Historien var vel dengang at han havde ødslet mange penge væk i tiden i England og at han derefter tog til Emiraterne for at få noget ekstra mønt. Historien fortæller at han spiller i Hapoel, men han er, så vidt jeg ved, rejst videre derfra til Beograd og derfra videre til Skotland.....correct me if I am wrong.
    Du har ret. Han røg til St. Mirren.

Jeg mener i øvrigt ikke at han gik personlig konkurs, som må være definitionen af "bankruptcy", bare at han have brugt de fleste af sine penge, da han kom til OB.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

Om bla. Mendy og Skoubo:
    http://www.bold.dk/nyt/mendy-og-djor...aftet-i-indien

Det lyder som om, at der er gode penge i det, men det må være mærkeligt, hvis man er opdraget i et europæisk system.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Pontus Segerström er tilsyneladende død i nat efter kortere tids sygdom. Kan huske hvor ærgerlig jeg var over at han ikke blev i længere tid.
    33 år..pyha da.. R.I.P.

Regler for indlæg