Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der findes ikke et hold jeg hellere vil slå end BIF. Så vores og deres form in mente er det jo et strålende tidspunkt at møde dem. Dog tror jeg vi får en rigtig svær kamp.
    Jeg tror Ove sværger til 'never change a winning team' så derfor tror jeg på denne.

    Toppel

    skogseid LN DH

    desler halgrimur azer ari

    falk zohore Emil

    Ville mmeget gerne se en 4-4-2, men det er svært at argumentere for når holdet vinder.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
      Kunne måske godt forestille mig, at Skulason ryger direkte ind på CM i stedet for Spelmann. Som midtbanespillere er de lidt samme type. Lille løbestærk gravhund, om end Spelmann er bedre. Tror det bliver for stationært med Jonasson og Azer, især taget i betragtning at brøndby jo heller ikke er et fysisk betonet mandskab a la FCV, men i stedet har en spiller som på Phiri på CM.
      Vi kan godt komme til at mangle en med fart i skoene på cm . Måske denne opstilling :
      Toppel
      HS. DH. LN. Ari
      HJ
      RF. AB. MD. EL.
      KZ.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Vi kan godt komme til at mangle en med fart i skoene på cm . Måske denne opstilling :
        Toppel
        HS. DH. LN. Ari
        HJ
        RF. AB. MD. EL.
        KZ.
        Den kunne jeg faktisk rigtig godt tænke mig at se. Kunne dog overveje at give Greve chancen i stedet for Emil.

        Comment


          #19
          Det bliver rigtig svært mod Brøndby. De spiller fornuftig fodbold, og med lidt mere skarphed, så kan vi godt få store problemer. Vores chance er helt klart, at banen er ELENDIG, og her har vi nogle typer, som kan drage fordel af det.

          Jeg er spændt på, at se hvordan spillerne reagerer rent mentalt efter at vi nu har slået et hold på ti point ned til FCV.

          Vi skal huske på, at målet længe har været overlevelse, så jeg kunne godt forestille mig et hold der har ramt et vakuum, og muligvis ikke leverer det der skal til for at hente en sejr. Disse mentale mekanismer kender jeg ikke så godt under Ove P., så det bliver spændende at se om Ove P. kan sætte holdet op til at være sultne efter at komme længere op i tabellen, nu hvor muligheden foreligger.

          Comment


            #20
            Det bliver en stor udfordring at Spelmann er i karantæne. Han har været god her i foråret og er en type midtbane vi ikke har flere af i truppen.
            Ove nævnte at Greve ville have startet inde i fck-kampen, hvis Spelmann ikke blev klar. Det kunne betyde at vi går i en 4-4-2 med Desler på CM med enten Azer eller Jonasson og Greve op ved siden af Zohore. Nu er vi jo også så langt over stregen, at vi kan begynde at udvikle på det 4-4-2-system Ove helst vil spille. Brøndby er i en lille krise som gør, at vi godt kan gribe kampen lidt friskt an og gå mere offensivt til værks end hidtil i foråret. Jeg tror det vil være smart at stille med de hovedstødsstærke spillere igen, da Brøndby ikke er det fysisk største mandskab og det er et parameter vi kan overmatche dem på. Derfor hælder jeg mest til følgende
            Toppel
            HS DH LN Ari
            Falk MD HJ Emil
            Greve
            Zohore

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Ja så kan vi vel godt begynde at kigge frem mod denne for alvor.

              Hvis Spelmann har karantæne (hvilket vel er sandsynligt) tænker jeg:

              Toppel
              Skogseid - Nielsen - Høegh - Skulason
              Desler - Jonasson - Busuladzic - Falk
              Greve
              Zohore
              Evt. kunne man bytte om på Falk og Greve.
              Ja tak.. Den er jeg med på den der..
              God Hates us!

              Comment


                #22
                Hvorfor er det ikke klart om Spelmann har karantæne? Jeg kender ikke den danske karantæneregler. En Tyskland får du karantæne efter 5 gule korter. En Danmark der er noget med en antal af karantænepoint? Kan nogen giver mig en information?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hvorfor er det ikke klart om Spelmann har karantæne? Jeg kender ikke den danske karantæneregler. En Tyskland får du karantæne efter 5 gule korter. En Danmark der er noget med en antal af karantænepoint? Kan nogen giver mig en information?
                  Måske dette kan hjælpe .


                  www.superstats.dk/kort/karantaner
                  Karantæner i superligaen, Opdateres så snart DBU offentliggør
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Man får karantæne efter 15 - 30 - 45 point. En advarsel giver 4 -6 point. Rødt kort 15 - 30 point.

                    Comment


                      #25
                      Tak for det!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Her er i øvrigt en god side, med alle spillere der er i karantænefare ved et givent antal point: http://www.superstats.dk/kort/fare

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          Her er i øvrigt en god side, med alle spillere der er i karantænefare ved et givent antal point: http://www.superstats.dk/kort/fare
                          Tak for link; men undrer mig over, at Spelmann kun har 10 strafpoints, er det rigtigt? Og så er både Elmander og Dumic også i spil, kan det passe?

                          Comment


                            #28
                            Den er ikke blevet opdateret for denne runde endnu, der mangler nok at blive afgjort hvor mange strafpoint de forskellige skal have... men Elmander og Dumic har i hvert fald karentæne...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              http://www.bold.dk/nyt/broendby-prae...d-paa-1538-mio

                              så må vi jo gøre vores til at de ender udenfor top4... 3-målsejr så går vi forbi dem meeeeeennnn......
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                http://www.bold.dk/nyt/broendby-prae...d-paa-1538-mio

                                så må vi jo gøre vores til at de ender udenfor top4... 3-målsejr så går vi forbi dem meeeeeennnn......
                                2 x Falk, 1 x Zohoré, 1 x Greve, så er det o.k. hvis Toppel flyver en gang forbi på bolden ...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X