Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom . Fcm - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Desler får også min stemme, han var den eneste der gav mig varmen i Herning i går (for pokker det var koldt!)

    Dejligt at se Falk så tændt, og Zohore ser altså også ganske fornuftig ud :-)

    Comment


      #32
      Desler.

      Emil var en skændsel.

      Comment


        #33
        Desler!!

        enig Emil Larsen er simpelthen for ringe , forstår ikke at han ikke sidder på bænken, han har været rystende ringe længe nu..!!

        Comment


          #34
          Desler - han var en fornøjelse.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Knz Se indlæg
            Desler!!

            enig Emil Larsen er simpelthen for ringe , forstår ikke at han ikke sidder på bænken, han har været rystende ringe længe nu..!!
            første kamp i år...cheer up. Emil kan nå det endnu......tror jeg.

            MOM: there can be only one...DESLER 😄
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Desler, han stemplede for alvor ind på førsteholdet igår.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                første kamp i år...cheer up. Emil kan nå det endnu......tror jeg.

                MOM: there can be only one...DESLER 
                Første kamp eller ej(hvad det så skulle ændre på at han har været ringe længe..?), så er han (sammen med Falk) holdets største profil, det kan simpelthen ikke passe han skal hænge nede som ikke bare den dårligste i går, men også den mest slatne... Nu er vi endelig i gang, de kommer på græs, og så ligner han en der hverken kan eller vil... det er en hån imod hele projektet, at skal have minder om fortiden løbende rundt derinde med særstatus af selvfed slatten lejesvend...

                Var jeg træner fik Toppel lov at øve hårde spark i dag, med Emil bundet til en pæl 2 meter foran ham...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Var jeg træner fik Toppel lov at øve hårde spark i dag, med Emil bundet til en pæl 2 meter foran ham...
                  Det ville der ikke ske noget ved. Toppel ville ikke ramme, og Emil ville falde i søvn.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Første kamp eller ej(hvad det så skulle ændre på at han har været ringe længe..?), så er han (sammen med Falk) holdets største profil, det kan simpelthen ikke passe han skal hænge nede som ikke bare den dårligste i går, men også den mest slatne... Nu er vi endelig i gang, de kommer på græs, og så ligner han en der hverken kan eller vil... det er en hån imod hele projektet, at skal have minder om fortiden løbende rundt derinde med særstatus af selvfed slatten lejesvend...

                    Var jeg træner fik Toppel lov at øve hårde spark i dag, med Emil bundet til en pæl 2 meter foran ham...
                    God Hates us!

                    Comment


                      #40
                      Desler
                      Nu går fremad

                      Comment


                        #41
                        Forstår simpelthen ikke hvordan at Toppel kan være så ringe til at sparke til en bold. Ja, han er målmand og det er måske ikke det de træner mest i, men en mand der har spillet fodbold i +20 år, bør i det mindste kunne lave aflevering med nogenlunde præcision, specielt når bolden ligger stille på målspark. Hans motorik i spillet med fødderne er helt væk, og jeg synes faktisk det er noget der bør gøre han ikke starter inde. Kampen mod FCM kunne han have kostet mindst 2 mål på den bekostning, udover alle de bolde han bare sparker ud over sidelinjen eller forærer modstanderen. Havde han været en fremragende målmand havde det været noget andet, men når han er middelmådig, så synes jeg ligeså godt vi kan stille med en af de andre, hvis niveau ikke er synderligt lavere, men tilgengæld er sikker i boldomgangen.

                        Nåh, det var lige lidt galskab der skulle ud. Men enig med mange af jer, Desler var klart MOM, og det er et imponerende niveau han har i en så ung alder. Jeg ville gerne se ham lidt længere fremme på banen, i stedet for wingback, da jeg også tror der kunne være nogle mål gemt i ham, i hvert fald virker han mere målfarlig end vores andre midtbanespillere.

                        MOM = Desler

                        Comment

                        Working...
                        X