Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ingen tvivl om at Victor var et stort talent tilbage i 2009/10/11 , men siden da ser det ud til at være gået voldsomt tilbage . Der må være en grund til at han kun har spillet 16 kampe , hvor af de 9 var for et norsk 2. Liga hold .

    Det kan jo meget vel være historien om talentet som aldrig bliver andet , ja et talent ...
    Jeg ( og åbenbart ingen andre ) har set ham spille de senere år , men syntes det er noget af en påstand at sige han er bedre end Toppel , enten er det et gæt ud fra at han for 4-6 år siden var et lovende talent uden at kende hans nuværende niveau , eller også et gæt ud fra en stor mistillid til Toppel , og for mig at se en undervurdering af Toppel .
    som jeg starter indlægget med at sige så kender jeg ikke hans nuværende niveau, men en A-landskamp antyder dog et vist niveau og talent, og som jeg afslutter med at sige at JH bør holde et vågent øje og så er det naturligvis underforstået at han der ikke skal bruges penge på noget der ikke er bedre end det vi har. Der ligger absolut ingen undervurdering af MT gemt i mit indlæg, kun et ønske om at se OB i stærkest mulig udgave og med økonomi og aktuel placering in mente er det sikkert begrænset hvor højt barren kan sættes.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ingen tvivl om at Victor var et stort talent tilbage i 2009/10/11 , men siden da ser det ud til at være gået voldsomt tilbage . Der må være en grund til at han kun har spillet 16 kampe , hvor af de 9 var for et norsk 2. Liga hold .

      Det kan jo meget vel være historien om talentet som aldrig bliver andet , ja et talent ...
      Jeg ( og åbenbart ingen andre ) har set ham spille de senere år , men syntes det er noget af en påstand at sige han er bedre end Toppel , enten er det et gæt ud fra at han for 4-6 år siden var et lovende talent uden at kende hans nuværende niveau , eller også et gæt ud fra en stor mistillid til Toppel , og for mig at se en undervurdering af Toppel .
      Nu er det jo ikke alle spillere som er døde og borte i en alder af blot 24, fordi et ophold går i vasken... Jeg har ikke set meget til ham det sidste 1½ års tid, indrømmet, men kan umiddelbart ikke se hvorfor han ikke kunne blive en god suppe målmand, hvis han kan få lidt ro på karrieren og få fast spilletid...
      Toppel er en 33 årig middelmådig målmand, der selv sad på bænken i 1. Division som 24 årig, og han har vist heller ikke rigtig været talent... Hvor meget havde folk set Lindegaard spille, da han var 24, og fik en håndfuld kampe i Kolding Fc..? Der er Norring langt foran, men skal ligesom have kickstartet karrieren igen, om man vil, og det må gerne blive i OB for min skyld...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Jeg mener vi skal gå efter en målmands profil/kaliber som ham FCM har fået.. Pænt CV og 27-30 år.
        Er sikker på at når der bliver skruet lidt på hanerne til sommer burde vi kunne tilbyde en pæn løn samt sportslig udsigt der gør at vi kan hente sådan en.
        Gider ikke bruge tid på et "måske målmandstalent" på denne sindssyge vigtige plads med mindre han er fra egne rækker..
        lad os se hvad der dukker op af muligheder til sommer

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg mener vi skal gå efter en målmands profil/kaliber som ham FCM har fået.. Pænt CV og 27-30 år.
          Er sikker på at når der bliver skruet lidt på hanerne til sommer burde vi kunne tilbyde en pæn løn samt sportslig udsigt der gør at vi kan hente sådan en.
          Gider ikke bruge tid på et "måske målmandstalent" på denne sindssyge vigtige plads med mindre han er fra egne rækker..
          lad os se hvad der dukker op af muligheder til sommer
          Meget enig. Der er taget for mange chancer på den plads. Stort set siden vi lod Lindegaard gå har det været det ene gamble efter det andet.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Meget enig. Der er taget for mange chancer på den plads. Stort set siden vi lod Lindegaard gå har det været det ene gamble efter det andet.
            Du mener vel siden Carroll stoppede? For hvis vi havde satset på Lindegaard havde det jo også været et gamble (som han så godt nok har modbevist senere, men alligevel)
            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #36
              Kom du hellere til O'nse

              http://www.bold.dk/nyt/avis-fck-vil-...sper-kusk-hjem

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ville være fint, såfremt han gerne vil genforenes med KN

                Comment


                  #38
                  Vi kunne også kigge mod FCN for at finde vores kommende målmand. Jeg tror på at David er fremtidens keeper i DK.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Vi kunne også kigge mod FCN for at finde vores kommende målmand. Jeg tror på at David er fremtidens keeper i DK.
                    og nok fremtidens mand i FCN

                    Comment


                      #40
                      Skal vi kigge mod FcN, må det gerne være Ticinovic, til højre backen... Han har vist også udløb til sommer...

                      Jeg tror sgutte rigtig på det nuværende projekt. ..
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        ja vi har da lov at drømme....men de har nok lidt mere at tilbyde end os desværre.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          og nok fremtidens mand i FCN
                          tror generelt bare det er svært at hente noget i fcn....hvad med at kigge mod de formodede nedrykkere, tænker en spiller som rasmus festersen kunne være interessant

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror generelt bare det er svært at hente noget i fcn....hvad med at kigge mod de formodede nedrykkere, tænker en spiller som rasmus festersen kunne være interessant
                            De overlever jo nok på vanlig vis, og manden er ikke ligefrem ung længere, men hvad med en Skender fra SDR på kassen et par sæsoner..? ikke den bedste start på foråret, men han har dæleme gjort det godt dernede, og været et af de stabile elementer, ellers...

                            Det er nok svært at gå ud og finde ham der skal stå de næste 3-4 sæsoner, især hvis vi skal bruge penge på en større udskiftning igen... men kunne han blive et tilsvarende stabilt element den/de første sæsoner med Kent og alt det nye der følger med, tror jeg det kunne blive ret godt... hvis alderen ikke pludselig rammer ham, men målmænd holder dog lidt længere :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              De overlever jo nok på vanlig vis, og manden er ikke ligefrem ung længere, men hvad med en Skender fra SDR på kassen et par sæsoner..? ikke den bedste start på foråret, men han har dæleme gjort det godt dernede, og været et af de stabile elementer, ellers...

                              Det er nok svært at gå ud og finde ham der skal stå de næste 3-4 sæsoner, især hvis vi skal bruge penge på en større udskiftning igen... men kunne han blive et tilsvarende stabilt element den/de første sæsoner med Kent og alt det nye der følger med, tror jeg det kunne blive ret godt... hvis alderen ikke pludselig rammer ham, men målmænd holder dog lidt længere :-)
                              håber vi finder os et klart første valg til målmandsposten - en af grundstenene som et hold kan bygges op om. Og der er skender måske lige gammel nok - omvendt så er kvaliteten fin - og holder han sig skadesfri kan han sagtens spille en 3-4 sæsonner endnu.

                              Og den større udskiftning du snakker om.....den kommer vel helt automatisk, men håber da vi nærmer os en situation hvor udskiftningen bliver mere gradvis

                              Comment


                                #45
                                Synes ikke vi skal gå efter Skender. Jeg vil ikke argumentere for Toppel er bedre, men skal vi have en ny keeper fremfor Toppel, så skal det gøres ordentligt og jeg synes Skender vil være en "nu er jeg bare træt af Toppel og der skal ske noget tilgang".

                                Tænker Jesper Hansen (Evian) eller David Ousted (Vancouver).

                                Kan vi ikke finde det helt rigtige, så er jeg mere til at køre med Toppel, indtil det lykkedes med den rigtige.

                                Comment

                                Working...
                                X