Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    MT er en meget sympatisk fyr, men hvorfor ikke hente en målmand der kan gå direkte ind og gøre en forskel i fht. den duo vi har på de første pladser i målmandshierakiet. Det kunne være en skadesfri Rønnow fra et kriseramt ACH, eller en anden "gal polak" der kan gå direkte ind og hæve niveauet og så forfremme CR til 2. valget
    Jammen er da enig i at vi skal have en klassemålmand tilknyttet og helst én 2 klasser over Toppel, men der burde stadig forlænges med ham og lade ham kæmpe om bænkpladsen med CR

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jammen er da enig i at vi skal have en klassemålmand tilknyttet og helst én 2 klasser over Toppel, men der burde stadig forlænges med ham og lade ham kæmpe om bænkpladsen med CR
      enighed er altid fint, jeg faldt såmænd bare over at du skriver "hente en ny der skal slås med MT om målmandspladsen" Det må alt andet lige betyde at CR forbliver 3 valg.
      Last edited by manner; 18-02-2015, 08:57.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        enighed er altid fint, jeg faldt såmænd bare over at du skriver "hente en ny der skal slås med MT om målmandspladsen" Det må alt andet lige betyde at CR forbliver 3 valg.
        Tjaaa. Vel svært andet at konkludere pt at CR mangler meget for at blive 1. Målmand hvis Ousager kan holde ham væk fra spilletid.
        Ligner jo ikke engang at han er i nærheden af at blive 2.målmand. Og det er lidt skræmmende

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tjaaa. Vel svært andet at konkludere pt at CR mangler meget for at blive 1. Målmand hvis Ousager kan holde ham væk fra spilletid.
          Ligner jo ikke engang at han er i nærheden af at blive 2.målmand. Og det er lidt skræmmende
          præcis derfor er vi nødt til at finde en der ikke alene konkurrere, men også lægger afstand til ham og er det klare 1. valg
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            præcis derfor er vi nødt til at finde en der ikke alene konkurrere, men også lægger afstand til ham og er det klare 1. valg
            Helt enig. Det med at konkurrere var nu også mere "politisk korrekt" ment

            Comment


              #21
              http://www.hyggestedet.dk/mob_site/d...?video=2795012

              Comment


                #22
                Han kan da om nogen få modstanderen til og se dum ud...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mc.dgh Se indlæg
                  Han kan da om nogen få modstanderen til og se dum ud...
                  det er jo helt SINDSYGT hvad han kan med en bold....hmm jeg synes det lyder bekendt
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    http://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
                    Viktor Noring
                    Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. Valg

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      http://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
                      Viktor Noring
                      Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. Valg
                      han har jo været på tale før, jeg kender ikke hans nuværende niveau, men vil dog mene at han er bedre end dem vi har nu. Anyways 3. valg i en hollandsk mellemklub og slået af, af en 19 årig yndling. JH bør også have ham på blokken i dette forår
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        han har jo været på tale før, jeg kender ikke hans nuværende niveau, men vil dog mene at han er bedre end dem vi har nu. Anyways 3. valg i en hollandsk mellemklub og slået af, af en 19 årig yndling. JH bør også have ham på blokken i dette forår
                        Efter sin tid i Trelleborg, ser det ikke så overbevisende ud :
                        Ingen kamp for Malmø, ingen kamp for Celtic, lidt 2. League i Norge (for 1st League ikke længere ønsked), 3. mand i Holland, i de sidste 3 år kun 10 kampe i 2. norske liga i alt. Det er ikke en imponerende CV.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          http://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
                          Viktor Noring
                          Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. Valg
                          Ingen tvivl om at målmandsposten er et sted vi skal forbedres og Noring er absolut en mulighed. En anden keeper som Kent Nielsen med garanti kender godt fra AaB og som jeg lige har set levere en fremragende indsats imod Brøndby er AaB's 2. Målmand Carsten Christensen som jo har stået i skyggen af en fantastisk Nikolaj Larsen:
                          http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2...ter-i-aab.aspx

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            han har jo været på tale før, jeg kender ikke hans nuværende niveau, men vil dog mene at han er bedre end dem vi har nu. Anyways 3. valg i en hollandsk mellemklub og slået af, af en 19 årig yndling. JH bør også have ham på blokken i dette forår
                            Hvad bygger du din tro på at han er bedre end dem vi har nu ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvad bygger du din tro på at han er bedre end dem vi har nu ?
                              det gør jeg da på at han var nævnt som interessant for os på et tidspunkt, sikkert omkring Onyskos "fratrædelse". Han fik så vidt jeg husker en A-landskamp for Sverige, så potentialet må være til stede. Mig bekendt har hverken MT eller (H)Ousager været i nærheden af noget der ligner landsholdsniveau.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det gør jeg da på at han var nævnt som interessant for os på et tidspunkt, sikkert omkring Onyskos "fratrædelse". Han fik så vidt jeg husker en A-landskamp for Sverige, så potentialet må være til stede. Mig bekendt har hverken MT eller (H)Ousager været i nærheden af noget der ligner landsholdsniveau.
                                Ingen tvivl om at Victor var et stort talent tilbage i 2009/10/11 , men siden da ser det ud til at være gået voldsomt tilbage . Der må være en grund til at han kun har spillet 16 kampe , hvor af de 9 var for et norsk 2. Liga hold .

                                Det kan jo meget vel være historien om talentet som aldrig bliver andet , ja et talent ...
                                Jeg ( og åbenbart ingen andre ) har set ham spille de senere år , men syntes det er noget af en påstand at sige han er bedre end Toppel , enten er det et gæt ud fra at han for 4-6 år siden var et lovende talent uden at kende hans nuværende niveau , eller også et gæt ud fra en stor mistillid til Toppel , og for mig at se en undervurdering af Toppel .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X