Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ham slipper de ikke hvis Spalvis skifter. Men han er da en mulighed.
    Tror dog han vil blive 3-4 valg i OB også
    ret sikker på jeg lige har set et eller andet sted at AAB siger de ikke sælger helenius.....har nu heller aldrig været videre imponeret af ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Pictures in my head
      Såååååh?



      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ret sikker på jeg lige har set et eller andet sted at AAB siger de ikke sælger helenius.....har nu heller aldrig været videre imponeret af ham.
        Kunne jo sagtens være spin. Men mon ikke at han er så lidt værd nu, at det ikke kan betale sig for dem..
        Men enig. Er heller ikke imponeret af ham og vil egentlig hellere bare undvære hvis det var enten eller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
          Såååååh?

          Sgu da en meget pæn fyr ham MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne jo sagtens være spin. Men mon ikke at han er så lidt værd nu, at det ikke kan betale sig for dem..
            Men enig. Er heller ikke imponeret af ham og vil egentlig hellere bare undvære hvis det var enten eller
            der må kunne findes noget andet spændende.....og det kan der da - se på FCN syntes de bliver ved med at hive det ene talent fra gud ved hvor op på deres superliga hold.

            Så de kan findes - også i de lavere rækker...uden at de hedder Thomas Mikkelsen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              der må kunne findes noget andet spændende.....og det kan der da - se på FCN syntes de bliver ved med at hive det ene talent fra gud ved hvor op på deres superliga hold.

              Så de kan findes - også i de lavere rækker...uden at de hedder Thomas Mikkelsen
              Men det er jo langt langt fra alle der slår til for dem. Er faktisk ikke synderlig imponeret af dem de sidste par år, på nær ham den unge angriber der fik debut i efteråret. Ellers er der langt mellem snapsene. Også i deres indkøb

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men det er jo langt langt fra alle der slår til for dem. Er faktisk ikke synderlig imponeret af dem de sidste par år, på nær ham den unge angriber der fik debut i efteråret. Ellers er der langt mellem snapsene. Også i deres indkøb
                så meget kender jeg heller ikke til dem. Måske har det mere været deres tilgang til det. De henter unge uprøvede ind og smider dem gladeligt på banen - ser det ud til. Og umiddelbart uden at de falder igennem.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Sgu da en meget pæn fyr ham MaxHH
                  Tror det er pillefyren i har fået fat i der...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    så meget kender jeg heller ikke til dem. Måske har det mere været deres tilgang til det. De henter unge uprøvede ind og smider dem gladeligt på banen - ser det ud til. Og umiddelbart uden at de falder igennem.....
                    Til tider har der været over 30 spillere i truppen derovre. Så virker lidt som om at de skyder med spredhagl og håber på noget rammer..
                    Men noget kan de da uden tvivl finde ud af der ovre..

                    Comment


                      Synes altid, jeg bliver negativt overrasket over de priser, vores spillere går for. Skulle undre mig, hvis vi kommer over 10 :/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                        Synes altid, jeg bliver negativt overrasket over de priser, vores spillere går for. Skulle undre mig, hvis vi kommer over 10 :/
                        Hvis det åbenbart er leje så gør vi nok ikke nej i første omgang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis det åbenbart er leje så gør vi nok ikke nej i første omgang
                          Leje? Det må da være totalt no-go?!

                          Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

                          ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

                          Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Leje? Det må da være totalt no-go?!

                            Vores stærkeste angriber (sammen med Fester) skal da bestemt ikke lejes ud. Skal han væk, skal der smides en ret stor pose penge.

                            ENDELIG har OB igen et angreb med noget tyngde og nogle mål i sig. Kunne man dog for pokker ikke prøve at holde sammen på det bare i TO sæsoner?

                            Et angreb alene bestående af Fester og AK...tjoh, det går da nok, men jeg må indrømme, at jeg ikke ser det store lys i AK. Og hvad hvis vi rammer ind i skader eller karantæner? Hvem skal så i angrebet?
                            enig har virkelig prøvet at tage Ja-hatten på men er sgu også ret loren ved en lejeaftale synes vi har brug for ham selv, så hvis han skal væk skal der guld på bordet....kunne de ikke bare leje Thomas Mikkelsen
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis det åbenbart er leje så gør vi nok ikke nej i første omgang
                              Med mindre vi får en sum på den gode side af 10 mil for den leje aftale, så er det da komplet hul i hovedet.

                              Både for os og for Zohore. Ikke at jeg forsøger at gøre Zohore uundværlig, men jeg har en tanke om, at Zohore giver en dimension til vores spil, som vi potentielt kommer til at mangle. Navnlig nu, før KEP og Perreira kommer. For når modstanderen lurer at vores midterforsvarere ikke kan føre boldene fremad banen, så lukker de bare af for de spillere, som kan modtage bolden, og så er det jo en del nemmere at smække den langt til et stort skur.

                              Og desuden mener jeg, personligt for Zohore, at det ville være torskedumt at tage til udlandet nu. Han har endelig fundet et sted, hvor han kan udvikle sig, med tillid og regelmæssig fast spilletid, og så vil han risikere at blive nummer 100 i rækken af unge danske profiler, der tager til udlandet bare for at opdage, at der kræves langt mere af dem, end deres agent fortæller dem?

                              Giver ikke mening rent sportsligt. Men hvis en klub smider 10 mil i et salg, så skal vi da sælge. Men et lejemål giver ikke mening.

                              Overhovedet. Med mindre vi i den sidste ende rent faktisk får min 10 mil ud af det.

                              Der ligger jo også et potentielt OL og venter for Zohore

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Hvis historien overhovedet passer er det enten et lejemål eller en gratis transfer. Cardiff er underlagt et transferforbud, og de må således IKKE betale nogen former for leje eller transfer godtgørelse. De kan KUN signe spillere der er GRATIS! Den samlede årlige udgift for én sådan må heller ikke overstige 600.000 pund. Det er samlet løn, bonus, agent fee etc.

                                Så passer historien er det interessant om det er leje eller fri-transfer. I øvrigt er der også interessant, hvorfor nogen herinde mener at Zohore skulle være op til 2 mill pund værd! Det er 20 mill dk - come on!!!!
                                Last edited by gutihaz; 29-01-2016, 07:07.

                                Comment

                                Working...
                                X