Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kenneth Zohore

    Velkommen til!

    http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-kontrakt-med-kenneth-zohore.aspx

    #2
    Sakset fra OB mail:

    OB har skrevet kontrakt Kenneth Zohore, der mandag blev løst fra sin kontrakt i italienske Fiorentina. Aftalen gælder frem til 30. juni 2015, og den fysisk stærke angriber er klar for OB med øjeblikkelig virkning.
    Kenneth Zohore fik sin fodboldopvækst i København, inden han i 2012 skiftede til italienske Fiorentina. Her har han været udlejet til først Brøndby og senest til svenske IFK Gøteborg, hvor han fik scoret to gange i fem optrædender i efterår.

    - Kenneth er en spiller med en fantastisk fysik. Han er stadig kun 21 år gammel men har allerede prøvet en masse i sin karriere. Med en U21-slutrunde til sommer er han stærkt motiveret for at vise, at han skal være med i den danske trup, og vi glæder os til, at OB får glæde og gavn af den energi og af den fysik, han altid er garant for at levere. Vi ser ham som en spiller, der giver os nogle nye spændende offensive muligheder, siger sportsdirektør Jesper Hansen.

    Kenneth Zohore ser frem til et forår, hvor han sætter næsen op efter at vise, at han skal være med fra start hver gang, og derigennem kan hjælpe OB fremad i tabellen. Samtidig håber han at kunne bygge videre på sin flotte landsholdsstatistik, der indtil nu tæller 51 ungdomslandskampe og 23 mål.

    - Jeg er glad for at kunne starte forfra efter en kontrakt i Italien, hvor jeg følte mig lidt låst. Jeg glæder mig til at komme til en klub, som jeg tror passer godt til min spillestil og mine styrker i forhold til hurtighed, fysisk styrke og gode dybdeløb. Vi har skrevet for et halvt år til at starte med, så vi kan se hinanden godt an, og for mit vedkommende bliver det godt at komme til en god klub, som jeg forhåbentlig kan hjælpe fremad i tabellen. Og så håber jeg selvfølgelig at spille mig til en plads ved sommerens U21 EM, som er et stort mål for mig, siger Kenneth Zohore.

    Kenneth Zohore kommer i OB til at spille med trøje nr. 25.

    FAKTA:
    Navn: Kenneth Zohore
    Fødselsdato: 31. januar 1994
    Højde: 188 cm.
    Postition: Angriber
    Trøjenr.: 25
    Tidligere klubber: FCK, Fiorentina, Brøndby, IFK Gøteborg.

    Comment


      #3
      Kun frem til sommer

      Comment


        #4
        Sammenligning af vores angribere:
        -Thomas Dalgaard: topscore sidste år med 18 mål, 1 mål pr 158 minut.
        -Dvalishvili 'Lado': Over hele hans karriere som prof INDEN OB 1 mål pr 153. minut
        -Kenneth Zohore: BIF 13/14 blev det 5 mål i 25 kampe, 1 mål pr 230 minut.


        Dvalishvili har på et piv ringe OB hold formået at lave 1 mål pr 227 minut, så stadig bedre en Zohore.

        Comment


          #5
          Fint m et œ år: det er kortsigtet, men så slipper vi for at lave flere Mikkelsen/Kirkeskov hovsa-ting. Ikke den bedste løsning, måske mere den mindst dårlige. Til sommer vil det være helt afgørende at tænke mere langsigtet (hvis altså vi bliver oppe).

          Comment


            #6
            Gi nu knægten en chance FF

            new club new beginning

            Comment


              #7
              velkommen til zohore

              Comment


                #8
                Velkommen til striwerne Zohore
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #9
                  Stort velkommen. Vi har fået os en meget sulten ung mand, der vil vise alt hvad han kan. Og en spiller, der har god erfaring trods sin unge alder. Men vi får også en angriber, der ikke har spillet super fast i en længere periode.

                  Både med Zohore og Dalgaard er det fornuftigt ikke at skrive længere kontrakter i det tilfælde, at OB skulle rykke ned.

                  Vi kan også håbe, at de to indkøb presser Lado og Mikkelsen voldsomt, så den hårdere konkurrence giver os skarpere folk.

                  Comment


                    #10
                    Dejligt med noget nyt blod til truppen :)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Stort velkommen. Vi har fået os en meget sulten ung mand, der vil vise alt hvad han kan. Og en spiller, der har god erfaring trods sin unge alder. Men vi får også en angriber, der ikke har spillet super fast i en længere periode.

                      Både med Zohore og Dalgaard er det fornuftigt ikke at skrive længere kontrakter i det tilfælde, at OB skulle rykke ned.

                      Vi kan også håbe, at de to indkøb presser Lado og Mikkelsen voldsomt, så den hårdere konkurrence giver os skarpere folk.
                      Tror end ikke Zlatan ville gøre Thomas Mikkelsen skarpere, end han reelt er. Thomas Mikkelsen kommer til at se foråret primært fra tribunen, er min fornemmelse.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Nu kommer vi nok til at skulle sige det navn en del, så det er vel på sin plads med et sprogkursus.

                        http://youtu.be/8ZMCqGlvuxk?t=4m37s
                        Last edited by Sheed; 03-02-2015, 15:20.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Stort velkommen. Vi har fået os en meget sulten ung mand, der vil vise alt hvad han kan. Og en spiller, der har god erfaring trods sin unge alder. Men vi får også en angriber, der ikke har spillet super fast i en længere periode.

                          Både med Zohore og Dalgaard er det fornuftigt ikke at skrive længere kontrakter i det tilfælde, at OB skulle rykke ned.

                          Vi kan også håbe, at de to indkøb presser Lado og Mikkelsen voldsomt, så den hårdere konkurrence giver os skarpere folk.
                          Kunne bel klares med klausuler men Zohore satser vel på en storklub efter slutrunden..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nu kommer vi nok til at skulle sige det navn en del, så det er vel på sin plads med et sprogkursus.

                            http://youtu.be/8ZMCqGlvuxk?t=4m37s
                            Zoorre - lidt tæt på "Zorro":-)

                            Comment


                              #15
                              Velkommen til
                              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                              Comment

                              Working...
                              X