Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Vi skal nok heller ikke forvente os det store, da både TB og JH har været ude og snakke om stille vindue.

    MvT
    Har du penge så kan du få, og har du ingen, må du snakke om kontinuitet ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Tidligere Stuttgartspiller Mamadou Bah rygtes til OB. Kontraktløs def midt fra Guinea.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Tidligere Stuttgartspiller Mamadou Bah rygtes til OB. Kontraktløs def midt fra Guinea.
        Han skrev kontrakt med hans tidligere klub RC Strasbourg i går, så det rygte kan godt skydes ned

        Comment


          #34
          Ok den dukkede bare lige op på min Twitter idag.

          Comment


            #35
            Og kan så se på Strasbourg's hjemmeside at du har ret.

            Comment


              #36
              Har hørt, at vi skulle være interesseret i Lucas Jensen, Viborg!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                Har hørt, at vi skulle være interesseret i Lucas Jensen, Viborg!
                Det ville ikke gøre mig noget. Han er et ret stort talent. Spørgsmålet er, om VFF vil være villige til at lade ham gå her til vinter.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det ville ikke gøre mig noget. Han er et ret stort talent. Spørgsmålet er, om VFF vil være villige til at lade ham gå her til vinter.
                  Min kilde er i hvert fald bekymret for, om de kan beholde ham! Der skal leveres et overskud i 2014, så han mente at vi hentede Lucas!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                    Han skrev kontrakt med hans tidligere klub RC Strasbourg i går, så det rygte kan godt skydes ned
                    Det ville sgu også være tåbeligt at hente spillere på den plads.

                    Comment


                      #40
                      Enig, Leander.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                        Min kilde er i hvert fald bekymret for, om de kan beholde ham! Der skal leveres et overskud i 2014, så han mente at vi hentede Lucas!
                        hmmm....jeg har lidt svært ved at se OB hente noget der skal betales for uden der kommer en markant afgang, så hvis Emil mener det når han siger han forventer at være OB'er ihvertfald i foråret så tror jeg ikke det kommer til at gå sådan.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          hmmm....jeg har lidt svært ved at se OB hente noget der skal betales for uden der kommer en markant afgang, så hvis Emil mener det når han siger han forventer at være OB'er ihvertfald i foråret så tror jeg ikke det kommer til at gå sådan.
                          Hører at der er kontakt, men hvad det ender med, må tiden vise

                          Comment


                            #43
                            Kan se at Lucas har kontraktudløb til sommer.

                            http://www.transfermarkt.de/de/lucas...er_213265.html

                            Med det jeg har set ham spille, vil jeg meget gerne hente ham, også selv om vi skal vente et halvt år.

                            Han virker på mig lidt som en ung skolet udgave af en "Søren Berg type", lidt mindre fysik, men samme indstilling, til gengæld lidt mere "korrekt" teknik og så er han kun 19 år. Sidste år så jeg ham i 1 eller 2 kampe fra den næstbedste række, der var han rigtig markant. Det har måske været lidt sværere for ham i år, nu når Viborg ikke har bolden mere.

                            Jeg synes Lucas er væsentligt mere interessant end David Boysen. Lucas kan selvfølgelig ikke erstatte Emil, men jeg vil være meget begejstret hvis vi henter ham nu eller gældende fra til sommer.

                            Edit: indslag om Lucas

                            http://kanalsport.dk/indslag/lucas-j...get-mere-i-mig
                            Last edited by Polle; 07-01-2014, 22:46.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Kan se at Lucas har kontraktudløb til sommer.

                              http://www.transfermarkt.de/de/lucas...er_213265.html

                              Med det jeg har set ham spille, vil jeg meget gerne hente ham, også selv om vi skal vente et halvt år.

                              Han virker på mig lidt som en ung skolet udgave af en "Søren Berg type", lidt mindre fysik, men samme indstilling, til gengæld lidt mere "korrekt" teknik og så er han kun 19 år. Sidste år så jeg ham i 1 eller 2 kampe fra den næstbedste række, der var han rigtig markant. Det har måske været lidt sværere for ham i år, nu når Viborg ikke har bolden mere.

                              Jeg synes Lucas er væsentligt mere interessant end David Boysen. Lucas kan selvfølgelig ikke erstatte Emil, men jeg vil være meget begejstret hvis vi henter ham nu eller gældende fra til sommer.

                              Edit: indslag om Lucas

                              http://kanalsport.dk/indslag/lucas-j...get-mere-i-mig
                              Dér er vi helt enige. Lucas har et højere bundniveau end Boysen, selvom han er en del yngre, hvilket lover godt for fremtiden. Til gengæld er han jo nok dyrere, med mindre vi signer ham nu, og han først skifter til sommer.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                                Hører at der er kontakt, men hvad det ender med, må tiden vise
                                time will tell, som du siger og det er jo ikke forbudt at forhører sig om hans fremtidsplaner
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X