Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråden januar 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    nuvel jeg lægger "rygtet" her også, hvis den anden (og nystartede) tråd dør ud

    med situationen omkring EL som med stor sandsynlighed er væk senest til sommer, og måske allerede i januar, og superliga interessen for Boysen i Lyngby gør vel at han naturligt er et rygte til OB værd.
    http://www.bt.dk/fodbold/superliga-k...-lyngby-profil

    tja medmindre du selv har hørt noget så er der vel ikke meget rygte i den....EFB og sønderjydske skulle have øje på ham
    (men bare fordi BT ikke nævner OB er det selvf. ikke udelukket vi har kig på ham )

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
      Er det et rygte du har hørt eller er det en "logisk konklusion"? Har læst en del klub-navne i forbindelse med Boysen, men har endnu ikke set OB som en del af spekulationerne?
      jeg antyder det logiske ved at skrive "rygte" man kan vel også kalde det et "2+2=4 rygte" OB bær med en smule rettidig omhu være med i feltet af klubber der er interesserede, så mener godt vi kan sige at det er et rygte, især hvis Emil smutter nu
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg antyder det logiske ved at skrive "rygte" man kan vel også kalde det et "2+2=4 rygte" OB bær med en smule rettidig omhu være med i feltet af klubber der er interesserede, så mener godt vi kan sige at det er et rygte, især hvis Emil smutter nu
        "2+2=4 rygte"? Jeg vil nu, uden at skulle lege skolelærer, mene, at et "rygte" er noget, som man har set, hørt, læst eller på anden måde opsnuset, og ikke noget man selv går og filosoferer sig frem til, hvor nærliggende og logisk det end måtte virke

        Comment


          #19
          Rygter er der nok af. Men hvem har dog lyst til at dele dem herinde?

          Dette forum er slået ihjel af smagsdommere og hyklere.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            "2+2=4 rygte"? Jeg vil nu, uden at skulle lege skolelærer, mene, at et "rygte" er noget, som man har set, hørt, læst eller på anden måde opsnuset, og ikke noget man selv går og filosoferer sig frem til, hvor nærliggende og logisk det end måtte virke
            Enig. Efter min mening er Boysen heller ikke så stort et talent, at det gør det logisk at det lige præcis skal være ham vi skal hente.

            Comment


              #21
              hvem har lukket svinet ind igen???

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Svinet Se indlæg
                Rygter er der nok af. Men hvem har dog lyst til at dele dem herinde?

                Dette forum er slået ihjel af smagsdommere og hyklere.
                Jeg personligt vil meget gerne frasige mig at der postes rygter - i en rygtetråd. Fyda!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Svinet Se indlæg
                  Rygter er der nok af. Men hvem har dog lyst til at dele dem herinde?

                  Dette forum er slået ihjel af smagsdommere og hyklere.
                  Velkommen tilbage Miss Piggy
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Svinet Se indlæg
                    Rygter er der nok af. Men hvem har dog lyst til at dele dem herinde?

                    Dette forum er slået ihjel af smagsdommere og hyklere.
                    Jamen så pis dog af med dig og dine falske rygter...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Svinet Se indlæg
                      Rygter er der nok af. Men hvem har dog lyst til at dele dem herinde? (oversættelse: Men det er løgne, spredt for at få opmærksomhed og påtage sig en martyrstatus, der ikke er berettiget.)

                      Dette forum er slået ihjel af smagsdommere og hyklere. (Måske. Men vi er i det mindste ikke bannet' for at sprede åbenlyse løgne, og have flere profiler samtidigt.)
                      Gå nu væk.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Dag 2 i transfervinduet og ikke et eneste reelt rygte?

                        Comment


                          #27
                          nope

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-larsen-hos-ob

                          jeg håber virkeligt man får hentet lidt ind - og dermed taget forskud på den forsatte udrensning der vil komme til sommer.

                          Men jeg tror desværre ikke der kommer til at ske så meget - der bliver vel reelt set mest spænding om vi kan holde på emil frem til sommer.
                          Udover det tror jeg mest på lidt evt. udrensning i truppen N'koum tror jeg jvf. TBs udtalelser at man arbejder på at slippe af med og måske Vadocz

                          - og så måske en lejeaftale eller to der bliver til mere permanente løsninger

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Dag 2 i transfervinduet og ikke et eneste reelt rygte?
                            Jeg ved de fleste nok ikke er enige, men jeg synes nu det er ganske rart. Jeg er lidt træt af rygter om alle mulige eksotiske spillere og stor udskiftning i truppen. Jeg kan sagtens finde positioner hvor vi kan (og nok bør) være bedre, men i det store hele synes jeg vi har en trup med fornuftigt niveau og mange muligheder for træneren. Selvfølgelig så jeg gerne truppen styrket med nogle kvalitetsspillere, men hele den langtrukne gang møg der har været de seneste vinduer med Svinet m.fl. har medført, at transferrygter hænger mig langt ud af halsen.

                            Jeg er ikke bekymret over manglende rygter, men ser det som et sundhedstegn.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Jeg ved de fleste nok ikke er enige, men jeg synes nu det er ganske rart. Jeg er lidt træt af rygter om alle mulige eksotiske spillere og stor udskiftning i truppen. Jeg kan sagtens finde positioner hvor vi kan (og nok bør) være bedre, men i det store hele synes jeg vi har en trup med fornuftigt niveau og mange muligheder for træneren. Selvfølgelig så jeg gerne truppen styrket med nogle kvalitetsspillere, men hele den langtrukne gang møg der har været de seneste vinduer med Svinet m.fl. har medført, at transferrygter hænger mig langt ud af halsen.

                              Jeg er ikke bekymret over manglende rygter, men ser det som et sundhedstegn.
                              Vi skal nok heller ikke forvente os det store, da både TB og JH har været ude og snakke om stille vindue.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Jeg ved de fleste nok ikke er enige, men jeg synes nu det er ganske rart. Jeg er lidt træt af rygter om alle mulige eksotiske spillere og stor udskiftning i truppen. Jeg kan sagtens finde positioner hvor vi kan (og nok bør) være bedre, men i det store hele synes jeg vi har en trup med fornuftigt niveau og mange muligheder for træneren. Selvfølgelig så jeg gerne truppen styrket med nogle kvalitetsspillere, men hele den langtrukne gang møg der har været de seneste vinduer med Svinet m.fl. har medført, at transferrygter hænger mig langt ud af halsen.

                                Jeg er ikke bekymret over manglende rygter, men ser det som et sundhedstegn.
                                Men hvornår har noget sundt sidst været sjovt ;-)
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X