Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viasat cup 2015 . 11. Januar kl 13

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    3-3

    Comment


      #32
      4-3 til vejle....så tror jeg ikke der skal satses på radza ;)

      Comment


        #33
        Radza ser godt nok usikker ud

        Comment


          #34
          Semifinaler
          15:49: Brøndby - Vejle
          15:58: HB Køge - Hobro/Fremad A.

          Comment


            #35
            Vi kan vel konkludere, at vi har nogle dygtige boldsikre, unge spillere. At Azer kan være god, som tænkende boldspiller, men at det sker lidt for ofte, at han ikke tænker rigtigt, eller hurtigt nok. Og så til sidst, at Radza hverken er boldspiller eller shotstopper.

            Comment


              #36
              Ja, lad hænge Radza ud efter et indendørsstævne, ligesom der var nogen der gjorde med Lindegaard for nogle år tilbage.

              Comment


                #37
                OB ude i kvartfinalen.
                Umiddelbare tanker om turneringen:
                Falk er ubestridt vores bedste spiller (udendørs såvel som indendørs). Anders Thomsen viser stort potentiale og kæmpe fighterånd. Greve med målinstinkt. Til gengæld er vi svage, når vi "er på plads" i forsvaret. Radza virker usikker og står forkert flere gange. Azer og Desler mister en del bolde - men også ok målfarlige.
                Alt i alt en positiv omgang fodbold - og dejligt at se lidt​ mere til talenterne.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #38
                  Ingen hænger nogen ud. Vi snakker om, hvem der har gjort det godt og dårligt - ren, almindelig fodboldanalyse. At han var vores dårligste gør selvfølgelig, at han får mest kritik. Ingen har sagt, at han er en dårlig målmand.
                  Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #39
                    Nej, men nogen gange er man bare nødt til at komme de tomme tønder i forkøbet, for Lindegaard fik den helt store tur for et par år tilbage.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Ja, lad hænge Radza ud efter et indendørsstævne, ligesom der var nogen der gjorde med Lindegaard for nogle år tilbage.
                      hvem hænger ham ud - det bliver vel bare konstateret at han så ret usikker ud i flere situationer.
                      Det er et hygge stævne midt i vinterkulden så der skal nok ikke lægge for meget i det.....men når nu man for en gangs skyld for chancen for at se ham i auktion, så havde jeg da håbet det var lidt mere overbevisende....men så lægger jeg så heller ikke mere i det end som så.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        hvem hænger ham ud - det bliver vel bare konstateret at han så ret usikker ud i flere situationer.
                        Det er et hygge stævne midt i vinterkulden så der skal nok ikke lægge for meget i det.....men når nu man for en gangs skyld for chancen for at se ham i auktion, så havde jeg da håbet det var lidt mere overbevisende....men så lægger jeg så heller ikke mere i det end som så.
                        Der er ikke nogen, der hænger nogen ud. Jeg ville bare forebygge en eventuel hetz mod Radza, som vi så det mod Lindegaard, da han stod for år tilbage. Mere er der ikke i det.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Der er ikke nogen, der hænger nogen ud. Jeg ville bare forebygge en eventuel hetz mod Radza, som vi så det mod Lindegaard, da han stod for år tilbage. Mere er der ikke i det.
                          fair nok - den husker jeg så ikke. Havde ellers været sjovt hvis vi kunne have slået bif i egen hule ;)

                          - det må vi så vente til foråret med

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Vi kan vel konkludere, at vi har nogle dygtige boldsikre, unge spillere. At Azer kan være god, som tænkende boldspiller, men at det sker lidt for ofte, at han ikke tænker rigtigt, eller hurtigt nok. Og så til sidst, at Radza hverken er boldspiller eller shotstopper.
                            Det er det samme jeg ser ved Azer i ligaen , han er ganske enkelt for langsom og tit ikke ret god til at skille sig af med bolden . Især under pres er han svag . Men hvis vi forlænger med ham vil han sagtens kunne være en god reserve at have i truppen .

                            Han har kontrakt udløb til sommer , og har ikke hørt noget om at andre klubber står på spring , så derfor kan jeg godt forstå hvis vi lurepasser lidt ift at forlænge og det vil ikke gøre mig noget hvis man venter til sommer med at tage beslutningen .

                            Denne turnering var ikke nok til at vurdere Radza , men han viste vel lidt af hvorfor der ikke satses på ham endnu . Måske er Radza ikke så god som nogle gør ham til , det er vel også meget sigende at han er røget ud af U landsholds truppen og overhalet af 1-2 andre , måske det kniber med at udvikle ham og han bare er gået i stå ?
                            Last edited by Magge; 11-01-2015, 16:47.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det er det samme jeg ser ved Azer i ligaen , han er ganske enkelt for langsom og tit ikke ret god til at skille sig af med bolden . Især under pres er han svag . Men hvis vi forlænger med ham vil han sagtens kunne være en god reserve at have i truppen .

                              Han har kontrakt udløb til sommer , og har ikke hørt noget om at andre klubber står på spring , så derfor kan jeg godt forstå hvis vi lurepasser lidt ift at forlænge og det vil ikke gøre mig noget hvis man venter til sommer med at tage beslutningen .

                              Denne turnering var ikke nok til at vurdere Radza , men han viste vel lidt af hvorfor der ikke satses på ham endnu . Måske er Radza ikke så god som nogle gør ham til , det er vel også meget sigende at han er røget ud af U landsholds truppen og overhalet af 1-2 andre , måske det kniber med at udvikle ham og han bare er gået i stå ?

                              han er stadig kun 20 år og har været i førsteholds truppen i 1½ år....det vel lidt for tidligt at "satse" på ham - måske især når man kigger på hvor svingende vi har været - så skal man måske ikke bare smide en 20 årig uprøvet gut ind.
                              Om han er så god som nogen gør ham til.....aner det ikke - havde da håbet at se lidt mere til ham i dag når nu chancen var der - men som du også selv siger så er det nok ikke på baggrund af denne turnering han bør vurderes.

                              Comment


                                #45
                                Uanset hvem der gjorde hvad så var det godt lige at se lidt af holdet og forhåbentlig en del af fremtiden.

                                Hvad Radza angår så var det ikke imponerende nej, men jeg fælder ingen dom over ham pga det. Hvis jeg skulle det, så vil jeg også skulle forvente en plads i start 11ren mod FCM til Greve og Thomsen som gjorde det rigtig godt i dag. Men det er indendørs og vi kan ikke vurdere en hat ud fra sådan en hygge turnering.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X