Annoncering

Collapse
No announcement yet.

De gamle stjerner melder sig ud.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De gamle stjerner melder sig ud.

    http://www.bt.dk/superligaen/drama-i...g-ud-i-protest

    Hvad er vi efterhånden ved at blive. Selv Thomas Helveg har kappet båndene til OB.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Mere her. Og en lille forståelse hvorfor

    http://www.fyens.dk/sport/Har-meldt-...rtikel/2626927

    Comment


      #3
      Så ramte det også de store blade

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...lygter/5357541

      Comment


        #4
        Trist, men jeg giver ikke meget for at Ulrik Laursen tuder over at der ikke er plads til ham i OB.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          For det første så er det virkelig sørgeligt, at vi ikke kan skabe et ordentligt miljø for vores gamle koryfæer. Man må kunne finde en ordning, hvor der er kantinesalg på kampdage. Evt give dem deres egen nøgle, så de kan sidde i kantinen. Det burde da kunne lade sig gøre.

          For det andet så er det bare typisk, at det bliver slået op som om de pågældende spillere nærmest frådende har sagt op i protest og cuttet alle forbindelser til OB. Ulrik Laursen selv siger, der ikke er den store dramatik i det. Men "melder sig ud i protest" lyder også bedre...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
            Trist, men jeg giver ikke meget for at Ulrik Laursen tuder over at der ikke er plads til ham i OB.
            Jeg skulle også lige til at skrive noget lignende.

            Er Ulrik Lauersen et klubkoryfæ i OB? Haha aldrig i livet

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Jeg skulle også lige til at skrive noget lignende.

              Er Ulrik Lauersen et klubkoryfæ i OB? Haha aldrig i livet
              Fuldstændig enig ift. UL...synes dog stadig historien er bekymrende..."there is something rotten...."
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #8
                Det bliver slået stort op - og lyder også dramatisk, når overskrifterne lyder som at stjernerne flygter fra klubben.

                Jeg ved ikke, om et hold, der vinder danmarksmesterskaber til klubben, skal have særlige forhold. Men jeg ved i hvert fald, at det var tvivlsomt om jeg gad spille i en klub, der ikke engang kunne tilbyde mig at købe mig en kop kaffe, øl eller vand efter træning. Jeg læser heller ikke spillernes udtalelser (de få der nu er) som om at de kræver vildt ind - blot at de ønsker forhold, som de kan finde i langt de fleste små klubber, der forstår at dyrke fællesskabet og foreningslivet.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  OB er nogle gange en for konservativ klub, der er en skarp adskillelse mellem amatør afdelingen og prof. afdelingen. Baneforholdene i OB er stadig ikke optimale for får træningsbaner og en overbooket kunstgræsbane(kom også utroligt sent). Old boys holdet - her er det sikkert besluttet at det ikke må koste OB en "Niikkel"

                  Det er for små sko og også uforståeligt det løfter OB brand med et stærkt Old Boys hold med gamle stjerne. Så de få tusind det koster at holde kantinen åbent, eller prioriterer deres træningstider en smule.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    OB er nogle gange en for konservativ klub, der er en skarp adskillelse mellem amatør afdelingen og prof. afdelingen. Baneforholdene i OB er stadig ikke optimale for får træningsbaner og en overbooket kunstgræsbane(kom også utroligt sent). Old boys holdet - her er det sikkert besluttet at det ikke må koste OB en "Niikkel"

                    Det er for små sko og også uforståeligt det løfter OB brand med et stærkt Old Boys hold med gamle stjerne. Så de få tusind det koster at holde kantinen åbent, eller prioriterer deres træningstider en smule.
                    Enig.. Også uforståeligt for mig

                    Comment


                      #11
                      "OB er en storklub"

                      HA!!! i must laugh...


                      Vi har kun lige ressourcer til at sende truppen ned i varmen engang om året, hvor de så kan pjatte i fritiden, træne under vejrforhold vi ikke er i nærheden af at have nu, møde Fc Ligegyldig og Fc Ligegyldigs reserver i kampene, og jeg ville heller ikke blive overrasket hvis de skulle sove i dynebetræk bragt med hjemmefra, fordi OB sikkert har sparet på servicen på hotellet...

                      En af landets ældste klubber, men opfører sig som en rookie...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        De eneste rigtige må være at få indrettet et elitecenter på den grusbane gamle bane ud mod Teigtens Allé. Så klubben kan få en ekstra græsbane af høj kvalitet tæt på og nogle mere moderne omklædnings og styrketrænings faciliteter. Så kan man få et satellit-klubhus tæt på det oprindelige uden at man fjerner ånden fra ådalen og deler klubben i to.

                        Det havde været meget bedre om nogle af Thorborgs millioner var havnet i dette, end han havde finansieret et år ekstra år med vanvids lønninger i slut nullerne...

                        Comment


                          #13
                          trist...

                          Comment


                            #14
                            http://www.fyens.dk/sport/Skal-nu-af...rtikel/2626843

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jeg skulle også lige til at skrive noget lignende.

                              Er Ulrik Lauersen et klubkoryfæ i OB? Haha aldrig i livet
                              Den har været oppe før, men der er flere sider til den sag. Laur blev i store træk presset til at skifte til FCK af Kim Brink, der havde brug for pengene, og lod Laur tage alt den dårlige presse. Der er gråtoner vi ikke hørte om dengang.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X