Side 1 af 7 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 65

Computerhjælp

Hey.. Kan ligeså godt få den her tråd med over..

Jeg har af en eller anden grund problemer med, at jeg ikke længere kan lave special-tegn, uden at den laver dobbelt, hvis jeg bare trykker en enkelt gang på en af dem..

Fx.: ´´ (Den der ligner apostrof) ¨¨ (umlaut), ``, ^^..

Er der nogen der ved hvad der skal gøres? Synes umiddelbart ikke jeg har lavet noget om..

Senior Member Storfod's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Rønninge
    Altså hvis jeg trykker én gang på de tegn, kommer der ikke noget frem, og trykker jeg en gang mere så laver den det dobbelt..
    Men er det så ikke bare at slette det ene tegn bagefter? Du bruger dem vel ikke så ofte?
    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

Jo, hvis jeg bare skal lige sådan en streg, men oftest er det i forbindelse med, at det skal stå over et bogstav.. Fx. ide, som bliver til id´´e

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Rønninge
    Aaaah for hunde men når du skal lave denne "é", holder du så Shift inde? for det skal du jo ikke,
    men blot trykke på ´ (uden det kommer frem) og derefter "e".. Prøv det
    I ain't a killer but don't push me, revenge is like the sweetest joy next to getting pussy

Hehe, tak for hjælpen fussi, meeeen helt novice er jeg nu ikke..

efter jeg har formateret min PC er der begyndt at dukke nogle satans reklamer op på siderne jeg besøger , samt noget tekst er understreget og det er møg træls , hvordan fjerner jeg dette ??

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Rønninge
    Citer Oprindeligt indsendt af yngve Se indlæg
    efter jeg har formateret min PC er der begyndt at dukke nogle satans reklamer op på siderne jeg besøger , samt noget tekst er understreget og det er møg træls , hvordan fjerner jeg dette ??
    Adblock kunne være svaret.. Måske du har haft det før, uden du var klar over det, og reklamerne så vælter frem nu hvor du ikke har det?

Senior Member Jesper G's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    København
    Hvis du har Chrome (og sikkert også andre), så er det højst sandsynligt en app/add-on du skal ind i indstillinger og fjerne.
    Jeg har selv haft det og har fået det fjernet igen. Hvis du holder musen over den overstregede tekst kommer der vidst nogle reklamer frem og jeg mener der så står et eller andet navn i bunden af dem.
    Det navn kan du så bare google og finde en måde at fjerne det på - Det er altid den nemme metode til at fjerne alle vira/add-ons..

Er det sådan nogle, hvor der står "ads not by this site" under? Så er det en virus. Nem at fjerne. Google det.

Hvad fanden gør jeg ved det her problem?

Jeg benytter Firefox, som jeg finder som den bedste browser. Men for nogle dage siden begyndte der at komme diverse spam og reklamer på alle sider. Jeg har hentet Adblock-plus og Adblock edge, men det hjælper ikke en dyt - hvad fanden kan jeg gøre og hvorfor er det overhovedet kommet?

https://imageshack.com/i/0abqjtj

Regler for indlæg