Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det har vi jo vidst længe. Og jeg ønsker virkelig at han kommer afsted. Det fortjener han sgu.
    Smut du ud og tjen en masse penge og vend tilbage om 6-8 år hvor vi tager imod dig med åbne arme
    Det er jo rigtigt, men alligevel er det ikke altid smukke at genkende virkeligheden. Så: bare ikke BIF, men gode rejse til udlandet!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Aghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.

      Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
      for mig havde det været på højde med Ulrik Lauersen..
      Jeg forstår bare ikke rigtigt disse interne flytninger mellem suppeklubber, hvor f.eks. en Kadrii tager til KB/03, i stedet for at komme til en spændende liga og større klub, og tjene både store penge, og få de sportslige udfordringer... SÅ stor forskel er der sgu heller ikke på at spille mod Hobro, om du er i stribet eller hvid T-shirt imens... og KB/03 har HELT andre muligheder for at holde på ham, i stedet for at sælge, når den rigtige klub kommer med tilbudet, så karrieremæssigt er det vel ikke et specielt godt træk?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg forstår bare ikke rigtigt disse interne flytninger mellem suppeklubber, hvor f.eks. en Kadrii tager til KB/03, i stedet for at komme til en spændende liga og større klub, og tjene både store penge, og få de sportslige udfordringer... SÅ stor forskel er der sgu heller ikke på at spille mod Hobro, om du er i stribet eller hvid T-shirt imens... og KB/03 har HELT andre muligheder for at holde på ham, i stedet for at sælge, når den rigtige klub kommer med tilbudet, så karrieremæssigt er det vel ikke et specielt godt træk?

        Mvh

        MaxHH
        Jeg tror ikke du skal undervurdere, hvor meget regelmæssig europæisk fodbold betyder. Både spillere og agenter ved udmærket, hvormeget en god indsats i CL og tildels Europa League kan betyde for videresalgsmuligheder og -pris.

        Og derudover tror jeg godt du kan regne med, at spillerne tjener i hvert fald dobbelt så meget i FCK, som de ville kunne tjene i OB.

        Men Brøndby forstår jeg ikke. De spiller ikke regelmæssigt i Europa. Deres fans har "to sider til medaljen". Det er danmarks største fangruppe, og de bakker op, men der er også meget større pres på spillere, der ikke leverer. Derudover kan lønnen ikke være såå meget højere, at det alene kan begrunde et skifte.

        EDIT: Og derudover var der andre faktorer der spillede ind lige med Kadrii. Han er fra Nørrebro, og er meget knyttet til sin familie (han bor stadig hjemme), og havde efter sigende ikke den store lyst til at komme til udlandet endnu.
        Last edited by Onkel Riffel; 13-12-2014, 17:08.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg forstår bare ikke rigtigt disse interne flytninger mellem suppeklubber, hvor f.eks. en Kadrii tager til KB/03, i stedet for at komme til en spændende liga og større klub, og tjene både store penge, og få de sportslige udfordringer... SÅ stor forskel er der sgu heller ikke på at spille mod Hobro, om du er i stribet eller hvid T-shirt imens... og KB/03 har HELT andre muligheder for at holde på ham, i stedet for at sælge, når den rigtige klub kommer med tilbudet, så karrieremæssigt er det vel ikke et specielt godt træk?

          Mvh

          MaxHH
          Som tingene var da han blev solgt, og måske endda generelt, så forstår jeg godt et skifte til FCK. Mere løn, sikret Europa plads, kæmpe setup, og et super udstillingsvindue til udlandet og landsholdet. Men derudover er jeg helt enig. Hvis man har det talent, og det er prøvet af i suppen i mange år, så ryk dog til udlandet. Den eneste nye modstander man får er jo OB, og hvor fedt er det. Jeg vil aldrig kunne fatte at en spiller rykker til BIF som tingene er og har været længe. Der er niveau forskellen minimal.
          Jeg ville aldrig kunne forstå klubben hvis de solgte Falk til BIF. Et eller andet sted er der noget der er vigtigere end penge(som man højest sandsynligt ville kunne få andre steder). Hvis han røg til BIF, kunne jeg forestille mig de ville lide et kæmpe tab af den meget lille goodwill de har tilbage, hos os der støtter klubben. Signalværdien er enorm i sådan et salg, og det ville i mine øjne stadfæste ambitionsniveauet, til noget mange ikke ønsker. Der må klubben gerne tænke bare lidt med hjertet(og tænke på vores) og så få ham og andre OB spillere(Falk, Miti, Lars Høgh, Lauersen osv.) solgt til udlandet.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Som tingene var da han blev solgt, og måske endda generelt, så forstår jeg godt et skifte til FCK. Mere løn, sikret Europa plads, kæmpe setup, og et super udstillingsvindue til udlandet og landsholdet. Men derudover er jeg helt enig. Hvis man har det talent, og det er prøvet af i suppen i mange år, så ryk dog til udlandet. Den eneste nye modstander man får er jo OB, og hvor fedt er det. Jeg vil aldrig kunne fatte at en spiller rykker til BIF som tingene er og har været længe. Der er niveau forskellen minimal.
            Jeg ville aldrig kunne forstå klubben hvis de solgte Falk til BIF. Et eller andet sted er der noget der er vigtigere end penge(som man højest sandsynligt ville kunne få andre steder). Hvis han røg til BIF, kunne jeg forestille mig de ville lide et kæmpe tab af den meget lille goodwill de har tilbage, hos os der støtter klubben. Signalværdien er enorm i sådan et salg, og det ville i mine øjne stadfæste ambitionsniveauet, til noget mange ikke ønsker. Der må klubben gerne tænke bare lidt med hjertet(og tænke på vores) og så få ham og andre OB spillere(Falk, Miti, Lars Høgh, Lauersen osv.) solgt til udlandet.
            Enig ...
            En ting er at sælge "lejesvende" til FCK/BIF , det vil kunne accepteres når man lige har sundet sig . Men at sælge Falk vil aldrig accepteres og jeg vil føle klubben sælger sin egen identitet , sjæl og troværdighed for ussel mønt .
            Hvis man sælger Falk til en anden dansk klub er det i mine øjne en falliterklæring af klubben , udover man sælger vores største stjerne , største publikumsfavorit , største trøje sælger , ham flest unge drenge ser op til og gerne vil være lige som så laver man et sår i sjælen hos mange fans som vil tage rigtig mange år at læges . Tiden læger alle sår , ja men nogle sår er så dybe at de aldrig heles helt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              uden at kende størrelsen på de midler han har til rådighed skal vi være yderst heldige at få en værdig afløser til Falk.
              jeg tror bestemt at LJ var/er udset til at afløse Falk når han flyver fra redden. Men desværre har intet fra ham overbevist os om det hidtil..

              jeg er heller ikke overbevist om JH's evner men jeg håber virkelig at han stepper op i de næste 2 vinduer og viser hvad han bla. Også er hentet ind til nemlig at finde gode spillere for få midler
              Håber ikke det er JH som skal finde Falk's afløser
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Som tingene var da han blev solgt, og måske endda generelt, så forstår jeg godt et skifte til FCK. Mere løn, sikret Europa plads, kæmpe setup, og et super udstillingsvindue til udlandet og landsholdet. Men derudover er jeg helt enig. Hvis man har det talent, og det er prøvet af i suppen i mange år, så ryk dog til udlandet. Den eneste nye modstander man får er jo OB, og hvor fedt er det. Jeg vil aldrig kunne fatte at en spiller rykker til BIF som tingene er og har været længe. Der er niveau forskellen minimal.
                Jeg ville aldrig kunne forstå klubben hvis de solgte Falk til BIF. Et eller andet sted er der noget der er vigtigere end penge(som man højest sandsynligt ville kunne få andre steder). Hvis han røg til BIF, kunne jeg forestille mig de ville lide et kæmpe tab af den meget lille goodwill de har tilbage, hos os der støtter klubben. Signalværdien er enorm i sådan et salg, og det ville i mine øjne stadfæste ambitionsniveauet, til noget mange ikke ønsker. Der må klubben gerne tænke bare lidt med hjertet(og tænke på vores) og så få ham og andre OB spillere(Falk, Miti, Lars Høgh, Lauersen osv.) solgt til udlandet.
                jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om det - men må erkende at jeg efterhånden tror den fare er drevet over, virker til de går efter helt andre og langt mere færdig udviklede og erfarne spillere i et forsøg på noget succes her og nu.
                Og så mangler de vel reelt noget der kan løfte deres hold fra dag 1 af.....tvivler jeg ærlig talt på Falk kan. Men finder han formen i foråret så vil risikoen selvfølgelig være der igen til sommer....

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jeg ville bestemt heller ikke bryde mig om det - men må erkende at jeg efterhånden tror den fare er drevet over, virker til de går efter helt andre og langt mere færdig udviklede og erfarne spillere i et forsøg på noget succes her og nu.
                  Og så mangler de vel reelt noget der kan løfte deres hold fra dag 1 af.....tvivler jeg ærlig talt på Falk kan. Men finder han formen i foråret så vil risikoen selvfølgelig være der igen til sommer....
                  Selvfølgelig kan Falk løfte Brøndby. Håber dog bare aldrig det bliver bevist

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Enig ...
                    En ting er at sælge "lejesvende" til FCK/BIF , det vil kunne accepteres når man lige har sundet sig . Men at sælge Falk vil aldrig accepteres og jeg vil føle klubben sælger sin egen identitet , sjæl og troværdighed for ussel mønt .
                    Hvis man sælger Falk til en anden dansk klub er det i mine øjne en falliterklæring af klubben , udover man sælger vores største stjerne , største publikumsfavorit , største trøje sælger , ham flest unge drenge ser op til og gerne vil være lige som så laver man et sår i sjælen hos mange fans som vil tage rigtig mange år at læges . Tiden læger alle sår , ja men nogle sår er så dybe at de aldrig heles helt .
                    Meget, meget enig. Det ville være et pr-selvmål af de helt store, og en kniv i hjertet på fangrupperne. Bare det, at man kan overveje det, siger alt om at der måske mangler en forståelse hos JH for at der nogle ting man bare ikke gør.

                    Se bare hvor mange der stadig snakker om Ludersønnen og Laursen. Sådan noget gør rigtig ondt. Og det forstår købmændene simpelthen ikke.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Meget, meget enig. Det ville være et pr-selvmål af de helt store, og en kniv i hjertet på fangrupperne. Bare det, at man kan overveje det, siger alt om at der måske mangler en forståelse hos JH for at der nogle ting man bare ikke gør.

                      Se bare hvor mange der stadig snakker om Ludersønnen og Laursen. Sådan noget gør rigtig ondt. Og det forstår købmændene simpelthen ikke.
                      Et salg af Falk til en anden klub i DK vil imo langt overgå Laursen salget , det vil være et salg som for tid og evighed vil smerte i sjælen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Selvom jeg ikke vil have nogen forståelse for, hvis OB eventuelt sælger Falk til en anden dansk klub, så håber jeg ikke, at folk vil kaste sig over Falk, hvis det skulle ske.

                        Han har ikke været andet end bundloyal og hårdt arbejdende i hans tid i klubben. Han er en af dem, der oftest er nede og hilse på fans efter kampen og skriver autografer og stiller op til fotos osv. Han er lige præcis billedet på det, vi ønsker os i OB. En god og fornuftig dreng fra Fyn, som samtidig er super sympatisk og en utrolig dygtig fodboldspiller.
                        Jeg håber virkelig, at der vil være opbakning til Falk selv i den situation.
                        Husk på, at han aldrig har svoret evig troskab til OB eller lignende. Han har ageret præcis ligeså professionelt, som man kan ønske sig.

                        Hvis fangruppen som helhed ville kaste sig over Falk i sådan en situation, så ville det nok være det, der fik mig til at vende fankulturen i Odense ryggen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Selvom jeg ikke vil have nogen forståelse for, hvis OB eventuelt sælger Falk til en anden dansk klub, så håber jeg ikke, at folk vil kaste sig over Falk, hvis det skulle ske.

                          Han har ikke været andet end bundloyal og hårdt arbejdende i hans tid i klubben. Han er en af dem, der oftest er nede og hilse på fans efter kampen og skriver autografer og stiller op til fotos osv. Han er lige præcis billedet på det, vi ønsker os i OB. En god og fornuftig dreng fra Fyn, som samtidig er super sympatisk og en utrolig dygtig fodboldspiller.
                          Jeg håber virkelig, at der vil være opbakning til Falk selv i den situation.
                          Husk på, at han aldrig har svoret evig troskab til OB eller lignende. Han har ageret præcis ligeså professionelt, som man kan ønske sig.

                          Hvis fangruppen som helhed ville kaste sig over Falk i sådan en situation, så ville det nok være det, der fik mig til at vende fankulturen i Odense ryggen.
                          Tror ikke vreden vil blive rettet mod Falk , men der vil nok være skuffelse over ham hvis han vælger en anden klub i Dk .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Falk IKKE på u21?????

                            http://www.bold.dk/nyt/sisto-med-u21...holdet-paa-tur

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              trist :( men fedt med dessler

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                trist :( men fedt med dessler
                                Fedt for Desler. Men giver da ingen mening med mindre at han vil se andre an og allerede har nogen der er forhåndsudtaget

                                Comment

                                Working...
                                X