Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi er helt sikkert forskellige ..jeg ønsker han intet ondt, men omvendt heller ikke meget godt. Jeg skænkede ham ikke en tanke i fredags mod SIF, han er fortid. Vi ser fremad og er på vej videre uden ham.

    Edit: Kan vi snart få flyttet tråden til OT ..jeg orker snart ikke at læse mere om Falk i OB-regi
    Det ønske har jeg set utallige gange i denne tråd.. Og hvis vi havde aktive Mods ville det nok også være sket..

    Comment


      Det her bliver det sidste indlæg fra mig i den her tråd...folk ønsker den væk fra OB-siden her på forum.
      Når mod's ikke kan klare det, kan vi selv klare det...ved at undlade at skrive i den.

      Kunne det være en ide? Og så måske lade dette indlæg være det sidste i tråden, og på den måde bare lade den dø? Den opfordring smider jeg hermed ud i verden...

      Så kan vi diskutere Falk i en ny tråd i off topic.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Nu er det jo ikke trådens skyld at i læser om ham, det er jeres egen :-)
        Hvis ikke i gider, så vil jeg da foreslå at i lader være... så ville tråden heller ikke være så aktiv...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nu er det jo ikke trådens skyld at i læser om ham, det er jeres egen :-)
          Hvis ikke i gider, så vil jeg da foreslå at i lader være... så ville tråden heller ikke være så aktiv...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Vi er helt sikkert forskellige ..jeg ønsker han intet ondt, men omvendt heller ikke meget godt. Jeg skænkede ham ikke en tanke i fredags mod SIF, han er fortid. Vi ser fremad og er på vej videre uden ham.

            Edit: Kan vi snart få flyttet tråden til OT ..jeg orker snart ikke at læse mere om Falk i OB-regi
            Jeg ønsker ham ikke "ondt", bare at han fejler stort i sit valg af næste skridt i karrieren. Ikke at jeg tror, at han kommer til at gøre det. Det er bare noget, jeg ønsker.

            Smid denne tråd i OT.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment

            Working...
            X