Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Han får det sidste tilbud fra ob i december. Take it or leave it.
    Naturligvis gør han det, det er logik for burhøns!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Bare Jesper Hansen ikke er for nærig
      Hvad får dig dog til st tro det?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Det har sikkert været nævnt før, men i min verden er "problemet" med at forlænge, at Falks talent er marginalt for stort til OB.
        Havde talentet været bare lidt mindre, havde vi kunne holde ham i klubben meget længere/for altid og bygge holdet op omkring ham, og gøre ham til en stjerne i ligaen (over en længere periode) og legende i klubben.

        Lidt ala Bak Bach back i Midtjylland (ved godt han har været en afstikker i Heerenveen.). Hans talent/lederevner er ubestridelige, men det er dog så tilpas "lavt", at han hellere vil være en stjerne i superligaen end at sidde på bænken i udlandet.

        Jeg håber de giver Falk hvad han vil have (uanset om det er mere i løn, hvad det selvfølgelig også er, og/eller lovning på forstærkninger af truppen), men som jeg tydede hans udtalelser og kropssprog i studiet efter kampen, var det her et på gensyn til OB i denne omgang.

        Det er dog set før at klubber og spillere er blevet enige om en forlængelse efter 1. tilbud er blevet afvist, og den eneste måde jeg ser Falk fortsætte i OB på, er ved at tilføje (hvis der da ikke allerede var det), en frikøbsklausul i kontrakten.

        Vi må se hvad der sker, men jeg er ikke specielt fortrøstningsfuld. Øv altså.


        Comment


          Det må simpelthen være håbet, at det er noget med klausuler osv. der gør han siger nej. Jesper Hansen er trods alt klog nok til at gøre alt hvad der står i OBs magt for at forlænge. Men lad os håbe der bliver forlænget, med klausuler. Eller vi skyder ham af til udlandet. Et skifte til en anden midterklub ala BIF, ville sænke hans stjerne meget.

          Comment


            Vi må også bare sige, at Falk betyder så hjertens meget for klubben og i sær holdet på banen. Han viser med længder mest vilje, energi og klubfølelse i alt hvad han foretager sig. Han fortjener virkelig en chance i det store udland. Håber godt nok heller ikke han vælger BIF eller FCK.

            Comment


              Falk er jo også mere end flyvefærdig. Hvis han virkelig vil til BIF, så er der jo ikke meget at gøre; det ville godt bare være spild af talent. Og så ville han selvfølgelig også brænde sympatien af. Håber da for ham, at han vil noget mere end DK.
              Hvis han ryger til BIF, er det en stor sorg - virkelig et stik i hjertet.
              Hvis han ryger til udlandet, så er det bare at sige tak og ønske al held og lykke.

              Comment


                Falk har ambitioner om metal. De ambitioner kan i min forstand ikke opfyldes i bif mere end i ob. Der må ligge en udenlandsk klub i kortene som vi ikke har hørt om. Jeg mener ikke at falken bør have 1 mil om måneden for at blive 1 til 2 år mere. Det er han ganske enkelt ikke værd.

                Comment


                  You don't know shit

                  Dont want too know that dude.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                    Falk har ambitioner om metal. De ambitioner kan i min forstand ikke opfyldes i bif mere end i ob. Der må ligge en udenlandsk klub i kortene som vi ikke har hørt om. Jeg mener ikke at falken bør have 1 mil om måneden for at blive 1 til 2 år mere. Det er han ganske enkelt ikke værd.
                    Arh.. 1 mill om måneden?? Det er der vist aldrig en spiller i Superligaen, der nogensinde har været i nærheden af. Og naturligvis ligger BIF bare pga økonomi tættere på metal end OB. Men hvorfor han dog vil spilde nogle af sine bedste fodboldår på at få en sølv eller bronze med BIF, når han kunne tage det næste naturlige skridt i Holland/Belgien og nå det samme, eller tage til en større liga - that beats me.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Arh.. 1 mill om måneden?? Det er der vist aldrig en spiller i Superligaen, der nogensinde har været i nærheden af. Og naturligvis ligger BIF bare pga økonomi tættere på metal end OB. Men hvorfor han dog vil spilde nogle af sine bedste fodboldår på at få en sølv eller bronze med BIF, når han kunne tage det næste naturlige skridt i Holland/Belgien og nå det samme, eller tage til en større liga - that beats me.
                      Er der da en topklub i Holland, Belgien eller andre steder der spiller med om guldet der kan bruge Falk? Han er for gammel til at blive hentet som talent og for ukomplet til at være en stjerne i udlandet.

                      Er valget en top2 klub i DK eller en midterklub i udlandet hvad så?

                      enig omkring BIF ... Bare det de tør melde ud at de går efter guldet og ikke en solid midterplacering eller top6 næste år vidner om større ambitioner ... Men jeg tror nu ikke BIF vinder guld i Falks næste kontraktperiode ....
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Falk kommer helt sikkert ikke til at spille i Brøndby. Kættersk tanke. De skal i så fald betale en del mere end hvad OB vil, for Falk er ægte OBer.

                        Han skal væk om et års tid og allersenest halvandet, forudsat holdet forstærkes. Og med nogle af DKs rigeste mænd i bestyrelsen skal de bare finde pengene. De skylder mange for dårlige beslutninger længe. At sikre sig Falk med frikøbsklausul og høj løn er det der skal til. Uden ham er vi stadig ikke gode nok,
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                          Vi må også bare sige, at Falk betyder så hjertens meget for klubben og i sær holdet på banen. Han viser med længder mest vilje, energi og klubfølelse i alt hvad han foretager sig. Han fortjener virkelig en chance i det store udland. Håber godt nok heller ikke han vælger BIF eller FCK.
                          gælder det også hvis han skifter til BIF/FCK...
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Falk kommer helt sikkert ikke til at spille i Brøndby. Kættersk tanke. De skal i så fald betale en del mere end hvad OB vil, for Falk er ægte OBer.

                            Han skal væk om et års tid og allersenest halvandet, forudsat holdet forstærkes. Og med nogle af DKs rigeste mænd i bestyrelsen skal de bare finde pengene. De skylder mange for dårlige beslutninger længe. At sikre sig Falk med frikøbsklausul og høj løn er det der skal til. Uden ham er vi stadig ikke gode nok,
                            Jeg er enig. Vi spiller kun godt som hold når Falk er på toppen. Igår ramte han ikke det niveau og så får vi alvorlige problemer imod et amputeret efb-mandskab på hjemmebane. Skal vi i top 6 i år, er vi nødt til at holde på falk, men han er selvfølgelig for dyrebar at lade gå gratis, så alt skal kastes ind på at få forlænget. Holdet skal bygges endnu stærkere op inden vi kan holde til at miste sådan en kapacitet. Det vil blive et langt forår uden falk, specielt hvis han spiller som nu, i en anden dansk klub

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Jeg er enig. Vi spiller kun godt som hold når Falk er på toppen. Igår ramte han ikke det niveau og så får vi alvorlige problemer imod et amputeret efb-mandskab på hjemmebane. Skal vi i top 6 i år, er vi nødt til at holde på falk, men han er selvfølgelig for dyrebar at lade gå gratis, så alt skal kastes ind på at få forlænget. Holdet skal bygges endnu stærkere op inden vi kan holde til at miste sådan en kapacitet. Det vil blive et langt forår uden falk, specielt hvis han spiller som nu, i en anden dansk klub
                              EFB spillede ekstremt kompakt - der var 20-25 meter mellem forreste og bagerste kæde når de forsvarede. Det betød at der var uhyggeligt lidt plads som Falk kunne opsøge bolden i. I anden halvleg ser vi også Falk gå ned og hente bolden i egen forsvarskæde og føre den frem for overhovedet at få lidt boldbesiddelse i kampen. EFB spiller en taktisk rigtig flot kamp - første gang de kommer i ubalance er ved OBs første mål, hvor de ikke kan nå at sideforskyde. Målet ryster dem og de bliver nervøse - det vender kampen - så vores pres fører til boldtab og elendige afleveringer ud af banen. Hvilket udløser mere usikkerhed.

                              Comment


                                I sporten på P3 sagde de, at der skulle flere penge på bordet for at han ville blive i OB. Jeg ved ikke om det var en søgt konklusion på en eller anden udtalelse - det fik jeg ikke lige fat i. Men det er klart, at det er JHs opgave at få Falk billigst muligt - det skal han med alle spillere - og det er klart at Falk har rigtige gode præstationer at forhandle på grundlag af. Han er vel Superligaens bedste spiller lige nu.

                                Hvis argumetet er titler har han intet at gøre i BIF. Det kan godt være, at de har store ambitioner - men de er langt fra at opfylde dem - det kniber som altid med selverkendelsen på Vestegnen. De er ekstremt ustabile og deres bundniveau er alt alt for ringe til top 3. Når holdet er ved at være der, har Kahlenberg og Agger overskrevet sidste salgsdato og så står holdet uden de rutinerede kræfter og de kan begynde forfra.

                                Comment

                                Working...
                                X