Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
    Hvad kan ikke sammenlignes?

    Ricardo vandt prisen som den allerførste. I 2008 var han igen det første navn på bordet. Dengang blev man dog enige om, at det ville være en større hyldest og begivenhed, hvis han blev optaget på jubilæumsåret for triumfen. Hvis ikke de havde gjort dette ekstra for ham, var han blevet optaget allerede to gange på de kun tre gange, hvor folk var blevet optaget. I øvrigt som den første der ville være optaget to gange. Det var vel at mærke på et tidspunkt, hvor der i højere grad end nu var et flaskehalsproblem, da man skal have hundrede års legender optaget med kun to om året. I stedet blev den eneste dansker, der er kåret som europas bedste spiller samt en OL-bronzevinder optaget i Hall of Fame.
    Jeg mener ikke helt det kan sammenlignes. For det første skal en træner ikke i hall of Fame lige efter han er stoppet som træner, det virker bare forkert (det er så en anden side af sagen).

    Men Ricardo er den eneste danske træner der har vundet noget som helst med det danske landshold.
    EM og 'Confederation cup (King fadh's cup). Hvis en anden træner gør bare noget der minder, så skal have selvfølgelig optages.

    Om Morten Olsen skal optages vil også være et godt bud, for hans aktive og trænende karriere.

    Men jeg mener bare ikke man skal opstille ham lige efter han stopper som træner.
    Det virker utroligt hult i min optik.

    Men for at vende tilbage til hvad tråden handler om så skal Høgh'en i HOF med det samme. PUNKTUM.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg mener ikke helt det kan sammenlignes. For det første skal en træner ikke i hall of Fame lige efter han er stoppet som træner, det virker bare forkert (det er så en anden side af sagen).

      Men Ricardo er den eneste danske træner der har vundet noget som helst med det danske landshold.
      EM og 'Confederation cup (King fadh's cup). Hvis en anden træner gør bare noget der minder, så skal have selvfølgelig optages.

      Om Morten Olsen skal optages vil også være et godt bud, for hans aktive og trænende karriere.

      Men jeg mener bare ikke man skal opstille ham lige efter han stopper som træner.
      Det virker utroligt hult i min optik.

      Men for at vende tilbage til hvad tråden handler om så skal Høgh'en i HOF med det samme. PUNKTUM.
      Jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er du mener, at jeg sammenligner, som ikke kan sammenlignes. Jeg er sgu ligeglad med, hvornår eller om Morten Olsen optages. Jeg har heller ikke komenteret på det.

      Det eneste jeg havde indvendinger imod, var Magges usmagelige kommentar om, at Morten Olsen nok kommer i Hall of Fame, mens han lever (modsat Ricardo). Selvfølgelig skal Ricardo i Hall of Fame og det kom han også. Læg dertil at der hele tiden var planer om, at han skulle optages yderligere en gang.

      Og Høgh skal selvfølgelig også i Hall of Fame!

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
        Det eneste jeg havde indvendinger imod, var Magges usmagelige kommentar om, at Morten Olsen nok kommer i Hall of Fame, mens han lever (modsat Ricardo). Selvfølgelig skal Ricardo i Hall of Fame og det kom han også. Læg dertil at der hele tiden var planer om, at han skulle optages yderligere en gang.
        Min fejl så :)

        Comment


          #34
          Lige set dokumentar om miraklet i Madrid på tv2sport. Man får sgu stadig kuldegysninger over den kamp. Som Flemming Toft siger. Største danske resultat af et dansk fodbold hold. Og Lars Høgh i den kamp. Verdensklasse

          Comment


            #35
            Ingen tvivl om at Lars skal i HOF. Og husk så også lige at han bestemt ikke er fortid men stadig en væsentlig målmandstræner mm.

            Hans spændende legendehold overrasker også mig på et par pladser, men han begrunder det jo ok. Som en skrev er jeg også overrraske at opdage at helten fra EMs straffesparkskonkurrence er fra OB (KC).
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Ingen tvivl om at Lars skal i HOF. Og husk så også lige at han bestemt ikke er fortid men stadig en væsentlig målmandstræner mm.

              Hans spændende legendehold overrasker også mig på et par pladser, men han begrunder det jo ok. Som en skrev er jeg også overrraske at opdage at helten fra EMs straffesparkskonkurrence er fra OB (KC).
              Christofte spillede en enkelt sæson for os i 87-88. 34 kampe/2 mål, ifølge wiki.

              Det er også før min tid. Anede ikke han havde spillet i striberne.

              https://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Christofte
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Christofte spillede en enkelt sæson for os i 87-88. 34 kampe/2 mål, ifølge wiki.

                Det er også før min tid. Anede ikke han havde spillet i striberne.

                https://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Christofte
                Nogen kan ikke sin OB-historie, hva'? ;-)

                Jeg husker ham tydeligt fra dengang - han var go'!
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nogen kan ikke sin OB-historie, hva'? ;-)

                  Jeg husker ham tydeligt fra dengang - han var go'!
                  han var ikke bare god...han var outstanding GOOUR. Hvis han havde været der i flere sæsoner ville han sikkert have været kandidat til Lars Høghs stjernehold 👍🏻
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Nogen kan ikke sin OB-historie, hva'? ;-)

                    Jeg husker ham tydeligt fra dengang - han var go'!
                    Hey, nok er jeg gammel, men så gammel er jeg ikke.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hey, nok er jeg gammel, men så gammel er jeg ikke.
                      Touché!

                      ...så kan jeg så tænke lidt over den ;-)
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment

                      Working...
                      X