Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Også lækkert høghen var Nedergaard med og ikke Helveg. Ligesom vi fans havde :-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Halløj medfans .

      Jeg overvejer at smide en mail af sted til DBU med opfordring til at optage Lars Høgh i fodboldens Hall of Fame .

      Lars har en enestående rekord på 817 førsteholdskampe i OB . En rekord som næppe vil blive slået , og som vidner om den loyale spiller han var .
      Lars Høgh var en afgørende faktor i den største enkelståendr bedrift for et dansk klubhold , da han var i ren verdensklasse i Miraklet i Madrid .

      5 gange vinder af det gyldne bur .

      Efter sin aktive karriere har han været medvirkende til at løfte niveauet hos flere af ligaens keepere , samt indgået i DBU's trænerteam . Derudover har han sammen med Brian Laudrup givet mange småknægte en på opleveren gennem deres fodboldskole .

      Lars Høgh er og har altid været en loyal og sympatisk sportsmand , og det er har givet enorm respekt i alle kredse . Jeg har endnu aldrig mødt nogle som har haft noget negativt at sige om Høgh'en uanset deres tilhørsforhold .


      Hvad mener i , har mit stribet blod steget mig til hovedet ?

      Jeg mener selvfølgelig det er guld fortjent , og at det ikke kun er landsholds tidligere stjerner der skal værdsættes . Klubfodbold er trods alt der alt starter .
      Fik du nogensinde skrevet til DBU?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Fik du nogensinde skrevet til DBU?
        Ja det gjorde jeg . Skrev en salgstale med Høgh's rekordliste ,betydning for OB og berettede om hvilken enestående klubmand han var/er , samt hans arbejde både med unge drenge og landsholdet .

        Men surprise ... Har intet svar fået ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Elsker, at han har Elstrup med.
          Ellerten var konge! Stadig vores bedste angriber nogensinde i mine øjne.

          @alle: Jeg kan for øvrigt ikke huske at Christofte har spillet for os :/ Troede at jeg havde styr på min OB historie... Det har jeg så ikke. Nedergaard var klasse, meeeen Helveg var altså en klasse eller 2 over, men ok han forlod klubben i en ung alder.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Ja det gjorde jeg . Skrev en salgstale med Høgh's rekordliste ,betydning for OB og berettede om hvilken enestående klubmand han var/er , samt hans arbejde både med unge drenge og landsholdet .

            Men surprise ... Har intet svar fået ..
            Det er en skandale at Superligaens bedste målmand nogensinde ikke er i HOF. Nok stod han i Spaniens-fadæsen i 86, men stod også en brandkamp mod Vest-Tyskland ved vores VM debut. Han burde være selvskreven.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Ellerten var konge! Stadig vores bedste angriber nogensinde i mine øjne.

              @alle: Jeg kan for øvrigt ikke huske at Christofte har spillet for os :/ Troede at jeg havde styr på min OB historie... Det har jeg så ikke. Nedergaard var klasse, meeeen Helveg var altså en klasse eller 2 over, men ok han forlod klubben i en ung alder.
              Self er Helveg da bedre end Nedergaard. Men fortjent Nedergaard får Pladsen af Høgh. Hvis MSN kigger på antal år i klubben osv :-kr

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Det er en skandale at Superligaens bedste målmand nogensinde ikke er i HOF. Nok stod han i Spaniens-fadæsen i 86, men stod også en brandkamp mod Vest-Tyskland ved vores VM debut. Han burde være selvskreven.
                Den næste DBU tager i HOF bliver Morten Olsen for hans meget åbne og folkelige måde at drive landsholdet på , og ham skal de nok nå at hædre mens han lever ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Den næste DBU tager i HOF bliver Morten Olsen for hans meget åbne og folkelige måde at drive landsholdet på , og ham skal de nok nå at hædre mens han lever ..
                  hehe ja det er oplagt.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Den næste DBU tager i HOF bliver Morten Olsen for hans meget åbne og folkelige måde at drive landsholdet på , og ham skal de nok nå at hædre mens han lever ..
                    Sæt dig nu ind i tingene, Magge. Jeg er med på, at du ikke har meget omløb på øverste etage, men at du er sur for en sikkerheds skyld, virker bare dumt, når du ikke aner, hvad der bliver talt om. Din evige negativitet er enormt trættende.

                    Ricardo var blandt de første, der overhovedet kom i Hall of Fame. I 2006, det første år for prisen, blev han således optaget i Hall of Fame sammen med resten af 92-holdet og Michael Laudrup. Efterfølgende ville man så optage ham selvstændigt på tyve års jubilæet for triumfen. Ricardo kunne dog ikke, da han skulle modtage en pris i Finland. Året efter skulle han ligeledes modtage prisen, men kunne ikke på grund af sygdom.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                      Sæt dig nu ind i tingene, Magge. Jeg er med på, at du ikke har meget omløb på øverste etage, men at du er sur for en sikkerheds skyld, virker bare dumt, når du ikke aner, hvad der bliver talt om. Din evige negativitet er enormt trættende.

                      Ricardo var blandt de første, der overhovedet kom i Hall of Fame. I 2006, det første år for prisen, blev han således optaget i Hall of Fame sammen med resten af 92-holdet og Michael Laudrup. Efterfølgende ville man så optage ham selvstændigt på tyve års jubilæet for triumfen. Ricardo kunne dog ikke, da han skulle modtage en pris i Finland. Året efter skulle han ligeledes modtage prisen, men kunne ikke på grund af sygdom.
                      Det ligner skud med vådt krudt ;) Magge sætter jo ikke spørgsmålstegn ved Ricardos optagelse, selvom man berettiget kun gøre det. Richard præsterede mere med mindre, men Morten kommer helt sikkert hurtigere i HOF.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Det ligner skud med vådt krudt ;) Magge sætter jo ikke spørgsmålstegn ved Ricardos optagelse, selvom man berettiget kun gøre det. Richard præsterede mere med mindre, men Morten kommer helt sikkert hurtigere i HOF.
                        Det kan ikke gå hurtigere for Ricardo end det gjorde. Han blev optaget første år prisen overhovedet eksisterede.

                        Morten Olsen er desuden allerede i Hall of Fame sammen med resten af 'dynamitholdet'. Det er nu seks år siden, at han blev optaget. Samme antal år der ville være gået fra den kollektive 92 optagelse og til den planlagte selvstændige optagelse af Ricardo.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Det ligner skud med vådt krudt ;) Magge sætter jo ikke spørgsmålstegn ved Ricardos optagelse, selvom man berettiget kun gøre det. Richard præsterede mere med mindre, men Morten kommer helt sikkert hurtigere i HOF.
                          Morten Olsen blev indstillet til HOF få dage efter han stoppede som træner .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Morten Olsen blev indstillet til HOF få dage efter han stoppede som træner .
                            Der er forskel på indstilling og optagelse. Jeg kan også indstille dig til prisen. Ricardo kunne af gode grunde ikke blive optaget eller indstillet før 2006 og der fik han den sørme også.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                              Der er forskel på indstilling og optagelse. Jeg kan også indstille dig til prisen. Ricardo kunne af gode grunde ikke blive optaget eller indstillet før 2006 og der fik han den sørme også.
                              Så du tror helt personligt ikke at Morten Olsen kommer ind nu her?

                              Og desuden skal du slet ikke sammenligne de to ting, det er ligesom at sammenligne pære og banener, og det kan man jo ikke.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Så du tror helt personligt ikke at Morten Olsen kommer ind nu her?

                                Og desuden skal du slet ikke sammenligne de to ting, det er ligesom at sammenligne pære og banener, og det kan man jo ikke.
                                Jo. Jeg tror, at Morten Olsen kommer i Hall of Fame til september. Altså ved førstkommende mulighed. Ligesom Ricardo kom ind ved førstkommende mulighed.

                                Hvad kan ikke sammenlignes?

                                Ricardo vandt prisen som den allerførste. I 2008 var han igen det første navn på bordet. Dengang blev man dog enige om, at det ville være en større hyldest og begivenhed, hvis han blev optaget på jubilæumsåret for triumfen. Hvis ikke de havde gjort dette ekstra for ham, var han blevet optaget allerede to gange på de kun tre gange, hvor folk var blevet optaget. I øvrigt som den første der ville være optaget to gange. Det var vel at mærke på et tidspunkt, hvor der i højere grad end nu var et flaskehalsproblem, da man skal have hundrede års legender optaget med kun to om året. I stedet blev den eneste dansker, der er kåret som europas bedste spiller samt en OL-bronzevinder optaget i Hall of Fame.

                                Comment

                                Working...
                                X